XXL Nutrition

goede wax (haar)

De rose AXE

American crew, ik heb zelf Fiber en die bevalt erg goed.

Showtine wax, wit potje rode wax. Ik heb ook aqua wax, maar die ruikt naar van die goedkope kauwgomballen

Redken.
Best prijzig, maar je hebt maar weinig nodig.

Ik heb van dat dikke stro haar. Wel kort, maar man als ik uit de douche kom en een x shampoo heb gebruikt is het niet knap meer in model te krijgen met die gele/groene gel.
Heb nivea creme, taft 4,5,6,7, garnier nog wat rommel en vast nog veel meer gehad. De een wordt hard, de ander vervaagd snel, werkt allemaal voor geen meter.
Zit ik een x bij de kapper, knalt ie er soort wax/gum in. Bam in 1x goed, ik de dag later potje halen, ga nooit meer anders. Dit terwijl ik de hoop echt had opgegeven. Het is alleen helemaal niet bekend, maar je kunt het bestellen: Fonex. Go figure. Is vrij duur, maar je doet er echt moker lang mee.

American Crew heb ik ook wel eens geprobeerd en dat werkt wel goed. Zelf ben ik recent helemaal fan van Hairbond en Hanz de Fuko. Ze zijn niet goedkoop, maar ze gaan wel lang mee. Dit is wel zo'n beetje het beste spul wat ik ken. Vooral Hanz de Fuko is ook heel natuurlijk en lijkt minder van die chemische troep dan andere merken. Gelukkig is het tegenwoordig te koop in Nederland bij moquer, dus dat is wel makkelijk.

American Crew heb ik ook wel eens geprobeerd en dat werkt wel goed. Zelf ben ik recent helemaal fan van Hairbond en Hanz de Fuko. Ze zijn niet goedkoop, maar ze gaan wel lang mee. Dit is wel zo'n beetje het beste spul wat ik ken. Vooral Hanz de Fuko is ook heel natuurlijk en lijkt minder van die chemische troep dan andere merken. Gelukkig is het tegenwoordig te koop in Nederland bij moquer, dus dat is wel makkelijk.

american crew inderdaad een goede jammer dat het 15 euro voor klein potje is :S

Shaper van Hegron bij de action, klein groen zwart potje. Veel beter en sterker dan wax, en word niet keihard zoals gel, ideaal.

^^^^^
Dat dus. Gebruik ik ook al jaren, en kost geen drol..

Three-flowers_grande.jpg

Hey, Goldwell Lagoom Jam is wel een hele goede wax, blijft in model en volgens mij ook geen glans..
Je kunt het precies doen hoe je het zelf wil.

Linkje; Hier

Ik gebruik momenteel die van AXE, clean cut look. Je hebt weinig nodig en je haar zit meteen goed. Is ook goed uit te wassen en plakt niet aan je handen :)

ik gebruik een bus van goldwell, zeer goed spul maar heeft me (me moeder) wel 16 euries gekost voor 100 ml :SSS
je hoeft er wel maar 1 drupje van te gebruiken :D

Ik gebruik Fruity Look (rood) ruikt ook lekker, Axe, en soms die goedkope gele gel.

Shaper van Hegron bij de action, klein groen zwart potje. Veel beter en sterker dan wax, en word niet keihard zoals gel, ideaal.
Die had ik pas gekocht werkt opzich aardig maar haar blijft lang vet:(

L'oreal paris wax REMIX.

Shaper van de hema en murphy's pomenade zijn erg goed.

Shaper van hema goedkoop & erg goed en is na 1x wassen ook gewoon uit je haar.

Alleen murrays vind ik echt sterk genoeg voor mijn haar (Showtime bv is echt lang niet sterk genoeg), maarja met murrays zit 1 dag je haar goed en de rest van de week lijk ik op zo'n chap dit zn haar nooit wast omdat het zo vet blijft

murrays is echt veel te vettig man :roflol: krijg je met dreft er nog niet eens direct uit :roflol:

Terug
Naar boven