XXL Nutrition

goeie herstelling

andress

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
85kg
hallo

ik doe vrijdag , zaterdag en zondag voetballen. ( veld en zaalvoetballen ).
wat kunnen jullie me adviseren om goed te herstellen?
voeding, supplementen , bepaalde strechoefeningen , ...
of wat moet ik vooral niet doen.....

Vooral geen benen trainen, anders worden ze te groot ;)
I.i.g. goed eten en misschien nog een bakje kwark voor slapen gaan.

Een dag minder gaan voetballen.

• Topic Starter Topic Starter
op advies van fysio , cooling down na voetballen en goed statisch stretchen ( 30 a 40sec vasthouden per stretch )
meteen na voetballen neem ik advanced postworkout van XXL nutrition
goeie avond maaltijd
voor slapen kwark of caseine shake met walnoten en amandelen

Niet doen= Te weinig eten (onder je energiebehoefte)

dit is een bb forum he geen voetbalforum???

jij benadert je voetbaltraining als een KT?

daarom vraag ik het niet aan jou maar aan mensen met ervaring en me advies kunnen geven

Je snapt zijn stelling niet. Dit is een bodybuilding forum, niet een voetbalforum. Wij hebben allen meer verstand van training, voeding en herstel dan gemiddelde mensen, maar wel op het gebied van bodybuilding. Niet op het gebied van voetbal.

Kortom, je stelt niet alleen de vraag aan de verkeerde persoon, je zit überhaupt op het verkeerde forum.

gewoon goed eten.

Je snapt zijn stelling niet. Dit is een bodybuilding forum, niet een voetbalforum. Wij hebben allen meer verstand van training, voeding en herstel dan gemiddelde mensen, maar wel op het gebied van bodybuilding. Niet op het gebied van voetbal.

Kortom, je stelt niet alleen de vraag aan de verkeerde persoon, je zit überhaupt op het verkeerde forum.

haha

het is miss een BB forum maar kijk maar eens goed rond dan vragen genoeg mensen over andere sport hierop, en aan die mensen vraag ik dat
het gaat mij erom als iemand geen antwoord weet dan aub geen domme reactie geven alsof ik dom ben

danke

succes verder

je doet alsof je van een uurtje voetbal helemaal kapot bent en allerlei dingen tot je moet gaan nemen om te herstellen. cmon.. Qxx slaat de spijker op zn kop.

voetbalzone is wel wat voor jou. zitten doorgaans ook genoeg wijsneuzen op want zo kom jij ook over, misschien kunnen ze daar een dikke PWO voor je samenstellen na je heavy voetbaltraining.

rustig uitlopen, goed stretchen en vooral goed eten. Goede maaltijd 1u-1u30 voor de match, evt nog eiwitshake halfuur-drie kwartier voor de wedstrijd ofzo. Na de wedstrijd neem ik dan altijd nog een banaan oid of soms nog een post workout.

Dat is wat ik doe, ik zeg niet dat het heilig is :p

Als je zoveel voetbalt zou ik wel eerlijk gezegd niet al te veel en zwaar KT doen, beetje prioriteiten stellen. Als je telkens een volledige wedstrijd speelt en 100% ervoor gaat (wat de bedoeling is :p) vind ik het wel wat overkill als je nog zware KT erbij gaat doen (vanuit gaande dat je ook minstens 2x pw voetbaltraining doet). De kans op overbelasting/blessures is zo wel heel groot :)

rustig uitlopen, goed stretchen en vooral goed eten. Goede maaltijd 1u-1u30 voor de match, evt nog eiwitshake halfuur-drie kwartier voor de wedstrijd ofzo. Na de wedstrijd neem ik dan altijd nog een banaan oid of soms nog een post workout.

Dat is wat ik doe, ik zeg niet dat het heilig is :p

Als je zoveel voetbalt zou ik wel eerlijk gezegd niet al te veel en zwaar KT doen, beetje prioriteiten stellen. Als je telkens een volledige wedstrijd speelt en 100% ervoor gaat (wat de bedoeling is :p) vind ik het wel wat overkill als je nog zware KT erbij gaat doen (vanuit gaande dat je ook minstens 2x pw voetbaltraining doet). De kans op overbelasting/blessures is zo wel heel groot :)

Bedankt voor je reactie
Wat is trouwens KT ?

Girlscene geprobeerd?

haha

het is miss een BB forum maar kijk maar eens goed rond dan vragen genoeg mensen over andere sport hierop, en aan die mensen vraag ik dat
het gaat mij erom als iemand geen antwoord weet dan aub geen domme reactie geven alsof ik dom ben

danke

succes verder

Die mensen hebben vragen over een andere sport maar doen wel aan KT. Vind het eerder dom op een verkeerd forum dit soort vragen te stellen.

Terug
Naar boven