MuscleMeat

Gordon Ramsay vs. Loudmouth Prick

LennyMclean

Competitive Bodybuilder
Waardering
106
http://www.youtube.com/watch?v=TAV3X5bqcAs&feature=player_embedded

Wat een loser die gast, iedereen weet dat als je deelneemt aan een show van Ramsay, je verbaal op je donder krijgt. Hij zet zich zelf gewoon mega voor lul. b*ch dit b*ch dat, wat een kneusje. Van de andere kant bekeken, wordt Ramsay eens een keer voor het blok gezet, en krijgt min of meer een koekje van eigen deeg, schrok die zelf toch ook wel een beetje van, had ik het idee. Maar hij handelde het goed af.

I aint no b*ch yo

oud..

Hell's kitchen is wel leuk om te zien.

Ik liet me ook niet constant afbekken door die omhoog gevallen grindplaat.
Aan de andere kant kon Wannabee Eminem dit verwachten..

Wel master dat de baas niet bang is voor de leerling,terwijl hij achter 2 van die diknekken staat!

Ik vind die Gordon Ramsay maar een sneue, haatgevulde, zelfingenomen kl***zak.

Wat een r*tard :roflol:

:lol: was weinig van te verstaan met die piepjes er tussendoor

"I'm not no b*ch"

Gordon: What?

:roflol:

watch the step.

Het is televisie he jongens, volledig geacteerd en nep.
Al ken ik wel meerdere mensen die daadwerkelijk voor Gordon gewerkt hebben, en echt makkelijk is die inderdaad niet op de werkvloer.

Jammer dat ie die Gordon niet eens z'n bek goed verbouwde, ik heb echt een pesthekel aan hem.

---------- Post added at 17:49 ---------- Previous post was at 17:46 ----------

Ik liet me ook niet constant afbekken door die omhoog gevallen grindplaat.
Aan de andere kant kon Wannabee Eminem dit verwachten..

Wel master dat de baas niet bang is voor de leerling,terwijl hij achter 2 van die diknekken staat!
Ik zag anders duidelijk dat ie behoorlijk schrok toen ie op hem afkwam.

Bij 2:07 zie je inderdaad een momentje van angst bij Ramsey... Kort echter, hij laat zich niet van de wijs brengen. Als je niet uitgescholden wilt worden moet je daar niet aan mee doen. Verder is het een achterlijke ecto die eminem.

Later wil ik net zoals Gordon Ramsay worden.

Terug
Naar boven