loastres
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag anders duidelijk dat ie behoorlijk schrok toen ie op hem afkwam.
Schijnt (buiten zijn shows) een heel aardige man te zijn. Alleen fokking ambitieus en hij moord voor zijn doel. En hij haat mensen in zijn keuken die niet dezelfde instelling hebben.
Hoeveel Michelin sterren heeft die gast ondertussen ?

Weinig aangezien er eens een inspectie was in z'n keuken en bijna niks schoon te noemen was.![]()
als ie nou echt een baas was geweest had ie een dikke kopstoot op ramsey zn bek gegeven toen die erop afliep . BAM!!
Ik zag anders duidelijk dat ie behoorlijk schrok toen ie op hem afkwam.

En voor vele is het een droom hoor je ze dan zeggen, of een kans.
Wat voor droom en/of kans, je laten afzeiken door die kok omdat jezelf zo graag het vak wil leren?Dat kan ook op een andere manier.
Die vent kickt erop mensen helemaal door het slijk te halen, daar wordt niemand beter van, daar beschadig je alleen maar mensen mee.

Ik vind die Gordon Ramsay maar een sneue, haatgevulde, zelfingenomen kl***zak.
Gordon Ramsey is iemand met een gigantisch ego, die denkt zichzelf status/roem en vooral gezag te vergaren door mensen te kleineren onder het mom van 'daar word je beter van'. Die nep eminem is overigens geen haar beter, maar als hij het wat anders had opgelost had hij Ramsey mooi voor het blok kunnen zetten. Ik kan die Ramsey namelijk echt niet uitstaan.