Gorilla Wear
Cool Novice
- Waardering
- 8
Ah superbedankt voor de info zal zeker gaan bestellen...
Heel goed!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah superbedankt voor de info zal zeker gaan bestellen...

Heb al een tijdje zo'n slinky tank top, ideaal om ook gewoon mee te lopen.
Zit heerlijk, traint heerlijk (flobbert tenminste niet zo), en je muscles komen er goed in uit
Train nu al meer dan een jaar (misschien wel bijna 2 jaar) in een Classic seersucker short, is nog steeds heel.
Word nu wel een beetje kaal op de bovenbenen/knieen door het langsglijden van de barbell met deadliften, maar is nog lang niet versleten.
Gewoon goed spul !
De wristwraps aan de andere kant zijn ook goed, maar het klitteband laat vrij snel los na een 2 maanden, das iets minder.

taille even breed als schouders is precies wat ik nu nog nodig zou hebben. maar mooi spul trouwens een paar vrienden van mij dragen hun tank tops en die zijn echt van goede kwaliteit

Oei, daar ging iets mis in de communicatie.
De Heavy Muscle Tank gaat uit het assortiment. De S en M lengtes komen dus niet meer terug. Ik was even in de war met een ander product, sorry![]()
achja kijken voor een soort gelijk product.
Oke het is me gelukt denk ik.. geld is allezins van de rekning lol
Order nummer 17400
Ik was al enige tijd opzoek naar degelijke trainingskleding en heb gisteren de knoop doorgehakt en een Gorilla Slinky Tanktop besteld!
Vandaag al binnen gekregen (complimenten voor de levering! Veilig ingepakt met voldoende verpakkingsmateriaal en natuurlijk erg snel). Er is echter 1 ding...er zit geen cap bij, terwijl ik wel ''DBB'' in het opmerkingenveld heb gezet.
Waarschijnlijk is het ontbreken van de cap een klein foutje geweest, over de kwaliteit van de producten is niks op aan te merken!

Hoi Matijaz,
ik zie je order staan. We doen je Wacky Work Out Top op de post zodra mijn collega van de boekhouding het geld op de rekening ziet.
Ik zie nu 4 orders bij je naam. Ik zal die andere 3 voor je annuleren.

Hoi, Ja die laatste met ordernummer 17400 heb ik gisteren overgeschreven naar jullie iban nummer + bic erbij..
Hopelijk is dit inorde, zou je me even een seintje kunnen geven vanaf jullie het geld hebben aangekregen ? is btw wel overgeschreven met me vriendin haar rekening just so you know![]()

Jwz.. haha
Alles met vriendin haar rekening joh ook men sups enzo haha
Moet je wel niet met een nederlandse/belgische proberen haha

Hoi, Ja die laatste met ordernummer 17400 heb ik gisteren overgeschreven naar jullie iban nummer + bic erbij..
Hopelijk is dit inorde, zou je me even een seintje kunnen geven vanaf jullie het geld hebben aangekregen ? is btw wel overgeschreven met me vriendin haar rekening just so you know![]()