AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met de handschoenen van gorilla wear?

Hoe vallen de handschoenen kwa maat? Ik heb meestal maat xl omdat dat het grootst is,maar voor me gevoel kan ik wel een maatje groter gebruiken soms.

• Topic Starter Topic Starter
Vallen goed, niet groter of kleiner dan andere merken denk ik.

Hi Terror Mitchell,

Klopt, Topshelf heeft ook Gorilla Wear. Ik hoop dat ze de handschoenen nog hebben.
Anders moeten ze deze maar even voor je bestellen ;)

Hi Terror Mitchell,

Klopt, Topshelf heeft ook Gorilla Wear. Ik hoop dat ze de handschoenen nog hebben.
Anders moeten ze deze maar even voor je bestellen ;)

Net bij topshelf geweest, na een tijd zoeken toch maar een medewerker gevraagd.
Die vertelde mij dat ze gestopt zijn met het verkopen van gorilla wear.
Weet niet of jullie hier al van op de hoogte zijn?

Word toch maar even online bestellen denk:rolleyes:

is wel goed materiaal

Ik ben zonet bij de Topshelf (Beuningen gld) geweest, maar het enige wat er hing was een schamel half rekje met een paar broekjes. Helaas.

Zijn er in de regio Nijmegen winkels waar ik meer kan vinden. De trackpants zien er op online erg comfortabel uit, maar ik wil het toch altijd het liefst even voelen en passen voor ik kleding koop.

Topshelff is gestopt met Gorilla Wear ( uitlopend ),de Budoshops in Den-Bosch en Tilburg ook en de TNHC ook.

Ik zoek in omgeving Gorinchem.

TNHC Arnhem en de Budoshop, kan producten bestellen maar hebben niet veel hangen in de winkel.
Fitwinkel Arnhem (www.fitnessmerken.nl) Heeft erg veel hangen in de winkel.

Ben gisteren naar Arnhem geweest en heb eea gekocht.

Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Wat is het verschil tussen de training gloves en de wist wrap gloves?

De Training gloves hebben geen wrist wrap (pols versteviging)
De Wrist Wrap Gloves hebben wel een wrist wrap (pols versteviging)

In de Training Gloves zit tevens iets meer leer verwerkt.

Gelijk maar even besteld ;)

Net weer Eddy Wilson in de sportschool zien rondlopen :-).. ff praatje gemaakt.
Hij wordt volgens mij door Gorrillaware gesponsord!.. je ziet hem ook vaak in reclames. Lucky Bastard!

Wel mooie kleding idd, alleen moet ik dan nog wat groter worden :P

Zie dit topic nu pas.. Vorige keer had ik via de GW website besteld. Tanktop en een track pants, alleen was de pants niet meer leverbaar achteraf. Ik heb toen na contact met Rens Bijen een ander duurder model (Jersey) mogen uitkiezen, welke voor het originele aankoopbedrag werd geleverd. Top service dus! :D

Vorige week woendag via Muscle Totaal besteld (Contrast Logo T-Back (Black)), maar ben nog steeds in afwachting van de levering. Volgende keer bestel ik wel weer direct via de GW website, want volgens mij is dat toch iets sneller.

Misschien als ik een keer in de buurt ben, dat ik een bezoek breng aan een winkel in Hengelo of Arnhem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven