AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Marhijsino, Klopt! Wij zijn de kleding Sponsor van Eddy. Eddy heeft veel potentie om in de toekomst met de top mee te gaan draaien.

@ djryan87, Muscle Totaal besteld wekelijks en krijgt in de regel elke dinsdag van ons geleverd. Je shirt zal er waarschijnlijk snel zijn. Harry levert altijd een goede en snelle service. Ook bij Muscle totaal kun je in de winkel terecht voor kleding, voeding of om gewoon een praatje te maken over de sport!

Vergeet deze topper niet he ;)

uploadfromtaptalk1336033338645.jpg

@ djryan87, Muscle Totaal besteld wekelijks en krijgt in de regel elke dinsdag van ons geleverd. Je shirt zal er waarschijnlijk snel zijn. Harry levert altijd een goede en snelle service. Ook bij Muscle totaal kun je in de winkel terecht voor kleding, voeding of om gewoon een praatje te maken over de sport!

Eergisteren mijn shirt netjes ontvangen! Het is uiteindelijk dus best vlot gegaan, ondanks Koninginnedag :thumb:

ik heb een abonnement op muscle-fitness en zou daar een tanktop van gorillawear bijkrijgen maar nog steeds niet ontvangen,ik heb al een mail gestuurd maar geen reactie,weten jullie misschien wie ik daarvoor nog kan bereiken.

@Maffe, Stuur even een mailtje naar info@muscletotaal.nl. De eigenaar Harry doet volgens mij de abonnementen van de M&F ik denk dat hij je wel kan helpen.

Gr, Tom

ik heb contact gehad maar er werd gezegd dat jullie die tanktops niet kunnen leveren,er word aan een oplossing gewerkt,rare actie dat weet men toch van tevoren

@ Maffe,

Waarschijnlijk gaat het om de van Muscle and Fitness actie.
Muscle and Fitness geeft bij elk nieuw lid een gratis Stamina Rib tank top weg en deze zijn helaas door het grote succes uitverkocht. Eind deze maand zijn ze bij ons weer op voorraad. Muscle and Fitness zal de tank tops dan waarschijnlijk uitleveren.

P.s. met dit soort vragen kun je beter direct bij de bron informeren (muscle and fitness) Dit is de snelste manier.

mooie aanbiedingen, gelijk wat besteld.:)
vergeet de cap niet
bestelnummer: 30747

pakketje ontvangen, helemaal goed!

is het mogelijk om bij mijn volgende bestelling die andere cap te krijgen, met bijbetaling dan?

Ik ga ook wat bestellen, waarom is alles zo duur :(

't zelfde geld voor mij.
Ook ben ik van plan om een bomber jacket te kopen voor de volgende winter. Zijn die dan nog leverbaar?
Hij wordt ook verkocht bij jullie distributeur in Den Haag. Kan ik 'm daar dan ook passen?

Alvast bedankt! :thumb:

@ skinnie, Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat je bestelling ook al is verzonden :)

@Killy, Zoals BIG T al aangeeft is het een zware kwaliteit kleding voor heavy workouts. Niet te vergelijken met jack/jones, WE of H&M kwaliteit.

Wij verwachten in september nieuwe producten binnen te krijgen welke zeer scherp geprijsd zullen zijn met de kwaliteit die jullie gewend zijn.

@Frank, Of de jas dan ook nog beschikbaar is kan ik nu helaas niet zeggen :) Bij body and fashion kun je onze kleding kopen en passen. Ik weet niet of ze op dit moment het Bomber jack hebben hangen gezien het zomer wordt.

Gr, Tom

@Frank, Of de jas dan ook nog beschikbaar is kan ik nu helaas niet zeggen :) Bij body and fashion kun je onze kleding kopen en passen. Ik weet niet of ze op dit moment het Bomber jack hebben hangen gezien het zomer wordt.

Not sure if verkoop praatje or not. Maar ik word gek van het idee dat hij straks niet meer beschikbaar is. Toch maar even dit weekend langs komen :p

@Frank92. Op dit moment zijn de maten L en XXXL uitverkocht. Deze komen wel weer terug maar zal pas in September zijn. Nu te warm :)

@Skinnie, Dat is mogelijk, mail/bel ons maar wanneer je de bestelling hebt geplaatst. Dan regel ik de andere cap voor je.

@Timmey129, GOED BEZIG!!

Gr, Tom

zijn er winkels in belgie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven