MuscleMeat

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Is er een kans dat de Tagged Polo ook in zwart verkocht zal worden?

Hey Big T,

Deze zal helaas niet in het zwart komen.
Wel krijgen wij deze week de nieuwe "82 Tee" binnen, welke wel in het zwart verkrijgbaar zal zijn. Ook zal de Classic logo tee terug komen met een betere pasvorm.

Gr, Tom

Nieuwe bestelling gedaan via de GW Webshop: 33758 :D

Ik ga volgende week bestellen bij GW.. (Straps, wristwraps & belt) Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Eind 2011 heb ik ook de belt besteld. Ben er wel tevreden over, stevig genoeg vind ik. Ik ben geen powerlifter, dus dit voldoet prima.

Ik had toen ook nog een tanktop besteld (model: Stamina Rib), perfecte pasvorm en die ziet er nog steeds prima uit (na elke training met de hand gewassen). Nu weer 3 tanktops besteld van hetzelfde type, alleen dan andere kleuren :) Dus op basis van mijn eigen ervaring, kan ik wel beamen dat de kwaliteit prima is!

Ter vergelijking: Ik had een paar maanden terug zo'n Adidas TECHFIT shirt gekocht voor 70euro, binnen een week liet de plastic 'decoratie' al los...

Bestelling geplaatst.
Ben benieuwd, hoop dat het een goede ervaring word.
Zie namelijk al meerdere producten die interessant zijn, mits ik wat groter ben :P

In September zouden er nieuwe spullen komen. Is dat pas eind September?

Bestelling binnen, maat is ook goed dus bedankt voor het advies.
Alleen loopt de actie niet meer voor die Classic Cap ?

Wanneer komen er weer maat L/XL track pants binnen geen en/of rood?
Op de site staat de gele er alleen nog in XXXL en de rode alleen in XXL en XXXL.

De Track Pants komen eind Oktober weer op voorraad in alle kleuren en maten :) Even geduld nog.

Gr, Tom

Mogge Tom

gaan jullie winterjassen me passen?
Ben 2.02meter en een dikke 155KG.
De meeste jassen passen niet op de rug gaan dus bijna niet dicht of zitten strak.
En strak om de onderarmen.

Zou fijn zijn om wat wijde kleding te hebben.

*heb t al gevonden in julle catalogus

Laatst bewerkt:
Mooie nieuwe collectie zie ik alweer! Heb direct een van de nieuwe tanktops besteld met de gorillawear cap via de dutchbodybuilding actie. Hoop dat die er ook bij word geleverd.

• Topic Starter Topic Starter
Geslaagde nieuwe reeks foto's met de atleten ook, tank tops zien er weer knap uit, ga ze meteen bestellen! :)

Ik heb het al gevonden, de actie geld inderdaad nog steeds:

Products
1 x Gorilla Wear Dunellen (black) Tank Top <------ super gaaf design trouwens ;)
- Size: XL
1 x DBB gratis cap

Hnnnngggg... can't wait!!!

Wauw nieuwe collectie! Dat komt mooi uit, want ik toch van plan een winterjas te bestellen en nog twee nieuwe tanktops denk ik. Dat wordt weer een dure maand :o

nette nieuwe collectie, denk dat ik me nog een tanktop of 2 ga aanschaffen! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven