MuscleMeat

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nou in dit geval mag je het gerust prijzig noemen. Heb je 7 hennes hempjes tegen 1 animal hempje.
Ben toch benieuwd over welke artikelen je het nu hebt. Merkkleding is altijd duurder, maar vaak ook gewoon duurzamer. Op lange termijn is investeren in kwaliteit goedkoper.

Maar dit topic was voor vragen en suggesties, dus laten we het hier bij houden.

Ben toch benieuwd over welke artikelen je het nu hebt. Merkkleding is altijd duurder, maar vaak ook gewoon duurzamer. Op lange termijn is investeren in kwaliteit goedkoper.

Ja beantwoord mijn vraag eens over de wrist wraps ! :(

LOL, wat een gezeik op de prijs hier, voor goede kleding betaal je nu eenmaal meer, zo simpel is het. Zelf vind ik de prijs zeer schappelijk, sommige merkkledij die ik koop is nog duurder.

Zitten wel leuke dingen tussen overigens.

Laatst bewerkt:

Investeren in kleding voor op lange termijn gaat niet altijd op met bb, na een half jaar ben ik weer uit mijn kleren gegroeid. Maar het ziet er mooi uit en dat kost wat. Hoop snel op salaris om mooi te kunnen shoppen.

Wat is het verschil tussen de seersucker en de baggy pants?

Is er ergens een matentabel beschikbaar?

Ja beantwoord mijn vraag eens over de wrist wraps ! :(
Ik ben geen GW vertegenwoordiger, ik heb geen antwoorden op alle vragen. Iemand van GW zelf zou dat kunnen beantwoorden. Ik raad je aan eens contact op te nemen: barry at gorillawear.com

Investeren in kleding voor op lange termijn gaat niet altijd op met bb, na een half jaar ben ik weer uit mijn kleren gegroeid. Maar het ziet er mooi uit en dat kost wat. Hoop snel op salaris om mooi te kunnen shoppen.
In begin wel een probleem, maar je kan dan altijd iets ruimer kopen zodat je er in kan groeien. Zodra je de grootste groei gehad hebt is het vrij stabiel. Je gaat dan niet plots een maat groter gaan. Althans ik toch niet :p

Wat is het verschil tussen de seersucker en de baggy pants?

Is er ergens een matentabel beschikbaar?
Heb je de folder gedownload? Achteraan staat een tabel. Ik weet niet of dat genoeg is voor je. Dat zou Barry of een andere GW rep eens moeten beantwoorden. En anders even contact opnemen barry at gorillawear.com

Heb je de folder gedownload? Achteraan staat een tabel. Ik weet niet of dat genoeg is voor je. Dat zou Barry of een andere GW rep eens moeten beantwoorden. En anders even contact opnemen barry at gorillawear.com
:thumbs: had enkel in de webshop gekeken.

spijtig dat ze geen beenies hebben :(

good old school gorilla wear

toch een tanktop besteld in XXXL, past redelijk (vind hem wat aan de korte kant maar dat komt omdat alle BBers zo klein zijn :roflol:) zal binnenkort een pic posten. mooi spul inderdaad!

Vind het wel aangenaam zo'n tank top die niet te laag hangt. Zo kan ie ook niet in de weg zitten bij bepaalde oefeningen. Maar bij 2m lengte zou ik het niet weten hoe het valt.

Vind het wel aangenaam zo'n tank top die niet te laag hangt. Zo kan ie ook niet in de weg zitten bij bepaalde oefeningen. Maar bij 2m lengte zou ik het niet weten hoe het valt.

nee klopt, maar bij mij komt ie echt net op de rand van m'n broek. kwa schouders enzo is ie verder perfect, 10cm langer zou ik er nog een zooitje kopen.

Weet iemand of die petten flex fit zijn? Ben daar al lang naar op zoek

Review Gorilla Wear Bomber jacket

Had iemand een review beloofd van de bomber jacket van GW. Dus hieronder de review en ook wat pics.

Service & levering

Vragen worden vriendelijk beantwoord via mail. De levering kwam 2 dagen na bestellen (België). Alles is altijd netjes verpakt, je merkt dat er aandacht is voor kwaliteit.

Materiaal & gewicht

De jas is aan de buitenkant gemaakt van nylon en aan de binnenkant van polyester. Het gewicht is daardoor niet erg hoog, maar voelt wel iets zwaarder en steviger aan dan een eerdere HH jas. De kraag en uiteinden van de mouwen voelen als textiel aan. De rest van het oppervlak voelt aan de buitenkant aan als een zacht, geweven parachute stof, maar niet dat el cheapo gevoel dat je bij veel goedkope bombers hebt. De binnenkant is meer glad.

Buitenkant (ritssluiting lijkt hier zilver maar is gewoon zwart):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Binnenkant:

Afwerking

De afwerking is netjes en foutloos buiten een draadje dat los kwam aan de binnenzak, maar dat kon snel gefixt worden. De jas voelt veel prettiger en kwalitatief beter aan dan mij vorige bomber jassen. Je hebt niet dat gevoel dat je een michelin mannetje bent, het zit gewoon prima en is niet overdreven opgeblazen.

De kraag en uiteinden van de mouwen zijn afgewerkt met dikke textielen stukken die de jas iets extra geven en mooi aansluiten. Het maakt de jas ook warmer en 'natuurlijker'.

Mouw:

Kraag:

Features & gebruik

Aantrekken gaat vlot en past als gegoten. Er zijn geen knopen, wat een dikke bonus is voor mij. De ritssluitingen zijn van een erg stevig kunststof en gaan vlot open en toe. De jas heeft drie zakken aan de buitenkant (twee onderaan aan de voorkant en één aan de linkermouw) en twee aan de binnenkant, waarvan één voor je mobieltje. Alle zakken sluiten met ritssluiting, behalve die voor het mobieltje, die met velcro/klittenband sluit.

Zak buitenkant:

Binnenzak links:

Binnenzak voor mobieltje:

Conclusie & score

Ik kan concluderen dat dit een erg stevige, warme, en functionele jas is met een goede prijs kwaliteit. Dit soort jas is duidelijk casual en geeft je een sportieve, eigentijdse look. Hij draagt lekker en voelt niet teveel aan als een bomber jas zoals de HH jassen met veren die je imo een te ronde en opgeblazen look geeft. Deze jas ziet er veel draagbaarder uit en sluit beter aan.

Score:

Design: 9/10
Functionaliteit: 9,5/10
Prijs/kwaliteit: 8,5/10

Eindscore: 9/10

jas-GW_DSC_0709.jpg

jas-GW_DSC_0702.jpg

jas-GW_DSC_0703.jpg

jas-GW_DSC_0704.jpg

jas-GW_DSC_0708.jpg

jas-GW_DSC_0707.jpg

jas-GW_DSC_0705.jpg

Kijk dat is nog eens een review!
Toppie!

Goeie review grote T
Reminds me, ik zou ook nog een pic posten van m'n GW tanktop

gwear.jpg

Epic pose of course :cool:

Ik vind hem voor trainen aan de korte kant, komt net boven m'n broek uit, heb ze liever wat langer (tot bij m'n leuter zeg maar), anders voel ik nml steeds de rand van dat shirt over m'n onderrug schuiven en dat vind ik heel irritant (jaja zeikerd I know :D). Is maat XXXL BTW, jammer dat ze niet wat langer zijn anders had ik er meer genomen want ze zitten verder wel mooi.

Denk dat ie trouwens met een laag BF niet *heel* veel langer zal zijn, merk is volgens mij gewoon niet zo geschikt voor lange mensen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven