- Waardering
- 3.208
Volgens mij is het verstandig om een product eerst uit te proberen en je dan pas uit te spreken over de prijs.oh nee ben in war met die long sleeves
tanktops zijn 34 euro alsnog duur big t
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is het verstandig om een product eerst uit te proberen en je dan pas uit te spreken over de prijs.oh nee ben in war met die long sleeves
tanktops zijn 34 euro alsnog duur big t
Volgens mij is het verstandig om een product eerst uit te proberen en je dan pas uit te spreken over de prijs.
Ben toch benieuwd over welke artikelen je het nu hebt. Merkkleding is altijd duurder, maar vaak ook gewoon duurzamer. Op lange termijn is investeren in kwaliteit goedkoper.Nou in dit geval mag je het gerust prijzig noemen. Heb je 7 hennes hempjes tegen 1 animal hempje.
Ben toch benieuwd over welke artikelen je het nu hebt. Merkkleding is altijd duurder, maar vaak ook gewoon duurzamer. Op lange termijn is investeren in kwaliteit goedkoper.
Maar dit topic was voor vragen en suggesties, dus laten we het hier bij houden.

Investeren in kleding voor op lange termijn gaat niet altijd op met bb, na een half jaar ben ik weer uit mijn kleren gegroeid. Maar het ziet er mooi uit en dat kost wat. Hoop snel op salaris om mooi te kunnen shoppen.Ben toch benieuwd over welke artikelen je het nu hebt. Merkkleding is altijd duurder, maar vaak ook gewoon duurzamer. Op lange termijn is investeren in kwaliteit goedkoper.
Maar dit topic was voor vragen en suggesties, dus laten we het hier bij houden.
Ik ben geen GW vertegenwoordiger, ik heb geen antwoorden op alle vragen. Iemand van GW zelf zou dat kunnen beantwoorden. Ik raad je aan eens contact op te nemen: barry at gorillawear.comJa beantwoord mijn vraag eens over de wrist wraps !![]()
In begin wel een probleem, maar je kan dan altijd iets ruimer kopen zodat je er in kan groeien. Zodra je de grootste groei gehad hebt is het vrij stabiel. Je gaat dan niet plots een maat groter gaan. Althans ik toch nietInvesteren in kleding voor op lange termijn gaat niet altijd op met bb, na een half jaar ben ik weer uit mijn kleren gegroeid. Maar het ziet er mooi uit en dat kost wat. Hoop snel op salaris om mooi te kunnen shoppen.

Heb je de folder gedownload? Achteraan staat een tabel. Ik weet niet of dat genoeg is voor je. Dat zou Barry of een andere GW rep eens moeten beantwoorden. En anders even contact opnemen barry at gorillawear.comWat is het verschil tussen de seersucker en de baggy pants?
Is er ergens een matentabel beschikbaar?
Heb je de folder gedownload? Achteraan staat een tabel. Ik weet niet of dat genoeg is voor je. Dat zou Barry of een andere GW rep eens moeten beantwoorden. En anders even contact opnemen barry at gorillawear.com
Vind het wel aangenaam zo'n tank top die niet te laag hangt. Zo kan ie ook niet in de weg zitten bij bepaalde oefeningen. Maar bij 2m lengte zou ik het niet weten hoe het valt.
Petten kan je verstellen door een klemmetje te openen en aan het bandje te trekken. Gaat makkelijk en de petten zitten comfortabel.Weet iemand of die petten flex fit zijn? Ben daar al lang naar op zoek

). Is maat XXXL BTW, jammer dat ze niet wat langer zijn anders had ik er meer genomen want ze zitten verder wel mooi.