pumpingiron1984
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Site van GW webshop reageert niet eens kan overal op klikken maar niets wordt geopend
Ik heb zo een heavy work out top... wil echt niets anders meer !!!

Prima, alleen de typische oversized shirts zien er natuurlijk groter uit dan je verwacht, de overige kleding is wat je verwacht. Zit allemaal lekker (draag het vaak liever dan de grote sportmerken).
Prima, alleen de typische oversized shirts zien er natuurlijk groter uit dan je verwacht, de overige kleding is wat je verwacht. Zit allemaal lekker (draag het vaak liever dan de grote sportmerken).

Zal ook nog wel passen denk ik. Maar dan heb je minder ruimte over om te groeien bijv. Als je wil veranderen: terugzenden is geen probleem en dan weet je het voor de toekomst.
@ Gorilla Wear Eey dat maakt niets uit hoor heb er een dag ofzo last mee gehad vond het wel jammer kon nergens op komen enzo.
Maarja mooie collectie dat wel![]()

Hoi Quifix, we hebben een maten tabel op de website staan:
http://www.gorillawear.com/webshop/information.php?info_id=69

Zal ook nog wel passen denk ik. Maar dan heb je minder ruimte over om te groeien bijv. Als je wil veranderen: terugzenden is geen probleem en dan weet je het voor de toekomst.

En inderdaad, mocht het allemaal toch niet passen, dan kun je het gewoon terugsturen. Daar doen wij niet moeilijk over![]()

Ik heb al 7 jaar een shirt van de oude lijn in de kast liggen; "One size fits most". Denk ook niet die de komende jaren te kunnen passen.
Mag die ook terug?![]()

Zie op sommige sites gorilla wear staan met de oldschool look, nu staat er alleen dat ze verkrijgbaar zijn in one-size. Hoe groot moet ik me dan voorstellen want draag zelf M-L denk dus dat dit mij vele male te groot is zeker he?
Tank tops zitten als gegoten ! Broeken zijn wel iets te lang, maar dat fixt me ma wel even.

Is het een idee om de kleding door modellen te laten showen op de website?
Dan kan je beter zien hoe iets "valt".

@ Gert Jan Je kan kijken op de site daar staan wat foto's op van mensen die ook kleding hebben gekocht zoals die hardcore tank top, en ragtops etc moet je maar even kijken.