AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zo een heavy work out top... wil echt niets anders meer !!!

Site van GW webshop reageert niet eens kan overal op klikken maar niets wordt geopend

Mijn excuses voor de veel te late reactie hierop.

Voor zover we weten hebben we geen echte problemen met de website gehad. (We controleren bijna iedere dag of het werkt.) Maar we zijn eind juni en begin juli wel veel bezig geweest met onderhoud. Dat zou de reden kunnen zijn.

Laat me even weten als je dit vaker tegenkomt. Dat mag echt niet gebeuren.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Ik heb zo een heavy work out top... wil echt niets anders meer !!!

Daar ben ik hardstikke blij om :D

Hoe vallen de maten ?

@ Gorilla Wear Eey dat maakt niets uit hoor heb er een dag ofzo last mee gehad vond het wel jammer kon nergens op komen enzo.
Maarja mooie collectie dat wel;)

• Topic Starter Topic Starter
Prima, alleen de typische oversized shirts zien er natuurlijk groter uit dan je verwacht, de overige kleding is wat je verwacht. Zit allemaal lekker (draag het vaak liever dan de grote sportmerken).

Oh crap, heb M besteld en normaal heb ik L :(

• Topic Starter Topic Starter
Zal ook nog wel passen denk ik. Maar dan heb je minder ruimte over om te groeien bijv. Als je wil veranderen: terugzenden is geen probleem en dan weet je het voor de toekomst.

Zal ook nog wel passen denk ik. Maar dan heb je minder ruimte over om te groeien bijv. Als je wil veranderen: terugzenden is geen probleem en dan weet je het voor de toekomst.

Ok, thnx ! Ben toch eigenlijk aan het cutten, dusja...

Hoi Quifix, we hebben een maten tabel op de website staan:

http://www.gorillawear.com/webshop/information.php?info_id=69

Heb je daar iets aan?

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

@ Gorilla Wear Eey dat maakt niets uit hoor heb er een dag ofzo last mee gehad vond het wel jammer kon nergens op komen enzo.
Maarja mooie collectie dat wel;)

Ik ben blij dat je er niet teveel last van hebt gehad.

En dat van die mooie collectie, dat vinden wij ook ;)

En inderdaad, mocht het allemaal toch niet passen, dan kun je het gewoon terugsturen. Daar doen wij niet moeilijk over :)

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Hartelijk dank ! Ben nu zeker dat het past :cool:

Heel goed! Ik ben blij dat ik je kan helpen :)

En inderdaad, mocht het allemaal toch niet passen, dan kun je het gewoon terugsturen. Daar doen wij niet moeilijk over :)

Ik heb al 7 jaar een shirt van de oude lijn in de kast liggen; "One size fits most". Denk ook niet die de komende jaren te kunnen passen.

Mag die ook terug? :o

Ik heb al 7 jaar een shirt van de oude lijn in de kast liggen; "One size fits most". Denk ook niet die de komende jaren te kunnen passen.

Mag die ook terug? :o

Oei, die zag ik niet aankomen! :o

Ik ben bang dat we daar niet aan kunnen beginnen. Toen ik zei dat je producten terug mag sturen, had ik nieuwe producten in gedachten.
Ik snap dat je het shirt nooit hebt gedragen, maar de scheidingslijn tussen nieuw en tweedehands is hier echt wat te dun.

Misschien dat je dat t-shirt op marktplaats kwijt kunt? Sommige van de oude lijnen zijn nog steeds erg populair.

Tank tops zitten als gegoten ! Broeken zijn wel iets te lang, maar dat fixt me ma wel even :).

Is het een idee om de kleding door modellen te laten showen op de website?
Dan kan je beter zien hoe iets "valt".

@ Gert Jan Je kan kijken op de site daar staan wat foto's op van mensen die ook kleding hebben gekocht zoals die hardcore tank top, en ragtops etc moet je maar even kijken.

Zie op sommige sites gorilla wear staan met de oldschool look, nu staat er alleen dat ze verkrijgbaar zijn in one-size. Hoe groot moet ik me dan voorstellen want draag zelf M-L denk dus dat dit mij vele male te groot is zeker he?

Zie op sommige sites gorilla wear staan met de oldschool look, nu staat er alleen dat ze verkrijgbaar zijn in one-size. Hoe groot moet ik me dan voorstellen want draag zelf M-L denk dus dat dit mij vele male te groot is zeker he?

M = L, etc ... Heb zelf normaal L, mar heb M besteld en past goed !

Tank tops zitten als gegoten ! Broeken zijn wel iets te lang, maar dat fixt me ma wel even :).

Moeders, de beste oplossing voor alles wat net niet perfect past ;)

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Is het een idee om de kleding door modellen te laten showen op de website?
Dan kan je beter zien hoe iets "valt".

Dat is een fantastisch idee!
Zo goed zelfs, dat we er zelf al over hebben nagedacht ;)

Dit gaat er aan komen, maar het duurt nog wel even.
Onze kledingfotograaf is vanaf volgende week een paar weken met vakantie.

@ Gert Jan Je kan kijken op de site daar staan wat foto's op van mensen die ook kleding hebben gekocht zoals die hardcore tank top, en ragtops etc moet je maar even kijken.

Dat kan natuurlijk ook, maar daar kan je op dit moment nog niet zo veel vinden. Dan moet je geluk hebben dat net die dingen die jij wilt er tussen zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven