AndroidHealthClinic

Gorilla Wear

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gorilla wear is topkwaliteit, ik heb een shirt blauw wit zwart gestreept dat heb ik al zeker 8 jaar en heel vaak gebruikt en gewassen en is echt nog steeds helemaal mooi !

Vandaag m'n handschoenen met wrist wraps binnengekregen, ziet er heel degelijk en stevig materiaal uit!

Voor de 2de x met getraind, zitten goed maar geven wel wat kleur af op m'n handen, is dit normaal?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Is Gorilla Wear ook bereikbaar via dit topic?

hoe duur was die bomberjack? looks good!

De Bomber kost € 159.90.

@ Gert Jan: Wij zijn via dit topic te bereiken. Uiteraard kun je ook via de email vragen stellen info @ gorillawear.com

heb hem ook die bomber (voor mijn verjaardag gehad van mijn vriendin:))
fijne jas... alleen erg warm, ideaal voor winter!

Broek van GW, super stof en merkbaar fijner dan mijn andere trainingsbroeken.
Opzich mag dat ook wel voor de prijs, stof is lekker dik, ook op de fiets gewoon goed winddicht.

ga er nog wel 1 bij nemen:)

Jongens wat ik me afvraag hoe zit het met de sterkte v/d stof ?
Bij mij sneuvelen alle trainingsbroeken altijd in korte periode dit door zwaar en diep squatten!

Jongens wat ik me afvraag hoe zit het met de sterkte v/d stof ?
Bij mij sneuvelen alle trainingsbroeken altijd in korte periode dit door zwaar en diep squatten!
Tot nu toe vind ik het erg stevig aanvoelen, goeie kwaliteit. Je leest ook dat mensen het echt vele jaren kunnen blijven dragen, dus dan spreek je wel over duurzaam spul. Die trainingsbroeken wil ik zelf ook nog proberen.

Ik heb straps gekocht van GW via Fitnessmerken, stevige dingen. :thumb:

Tank top van GW wordt geleverd ben eens benieuwd naar de kwaliteit van het product.
Ben zeker nog niet breed genoeg voor een ragtop maar een tank kan wel al :P ahahah.
Zal jullie wel iets laten weten als ik het binnen heb gekregen.

Nou de verzend snelheid van Muscle totaal is ook niet erg snel zit nu al dikke week te wachten.

Kon je beter direct bij GW zelf bestellen, had het na twee dagen binnen.

Hoewel de prijs inderdaad vrij hoog is vind ik dat hier een aantal mooie dingen bijzitten, misschien wel eens iets kopen.

Kon je beter direct bij GW zelf bestellen, had het na twee dagen binnen.

Ja had gebeld naar muscle totaal, Gw leverde niks meer ofzo iets Had die Classis tanktop besteld maarja. Krijg me geld wel terug gestuurd hier in de buurt krijg ik ook kleding van Powerhouse moet zeggen de T-shirts zijn bagger maar de Rag tops zitten echt heerlijk en zijn ook van goed stof.

Ja had gebeld naar muscle totaal, Gw leverde niks meer ofzo iets Had die Classis tanktop besteld maarja. Krijg me geld wel terug gestuurd hier in de buurt krijg ik ook kleding van Powerhouse moet zeggen de T-shirts zijn bagger maar de Rag tops zitten echt heerlijk en zijn ook van goed stof.

Kun je aangeven wat je hebt besteld bij Muscletotaal? (Artikel, kleur en maat)

Muscletotaal wordt minimaal eens per week geleverd dus daar kan het niet aan liggen.
Thnx.

Team Gorillla Wear

Site van GW webshop reageert niet eens kan overal op klikken maar niets wordt geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven