DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de 2de x met getraind, zitten goed maar geven wel wat kleur af op m'n handen, is dit normaal?
Is in begin normaal. Ik had dit ook met andere merken. Als je ze een paar keer hebt gewassen gaat dit over.Voor de 2de x met getraind, zitten goed maar geven wel wat kleur af op m'n handen, is dit normaal?
Had iemand een review beloofd van de bomber jacket van GW. Dus hieronder de review en ook wat pics.
Score:
Design: 9/10
Functionaliteit: 9,5/10
Prijs/kwaliteit: 8,5/10
Eindscore: 9/10
Bedoel je prijs? Staat twee posts boven de jouwe.
Tot nu toe vind ik het erg stevig aanvoelen, goeie kwaliteit. Je leest ook dat mensen het echt vele jaren kunnen blijven dragen, dus dan spreek je wel over duurzaam spul. Die trainingsbroeken wil ik zelf ook nog proberen.Jongens wat ik me afvraag hoe zit het met de sterkte v/d stof ?
Bij mij sneuvelen alle trainingsbroeken altijd in korte periode dit door zwaar en diep squatten!
Kon je beter direct bij GW zelf bestellen, had het na twee dagen binnen.
Ja had gebeld naar muscle totaal, Gw leverde niks meer ofzo iets Had die Classis tanktop besteld maarja. Krijg me geld wel terug gestuurd hier in de buurt krijg ik ook kleding van Powerhouse moet zeggen de T-shirts zijn bagger maar de Rag tops zitten echt heerlijk en zijn ook van goed stof.