Fitness Seller

Breaking News Goudse meisjes gestenigd!

Bezoekers in dit topic

en wie bepaald dan dat zij de gene zijn die er uit gezet moeten worden? wie zijn julie/wij omdat te bepalen? alleen omdat wij hier wel geboren zijn? en zij toevallig in een ander deel van de wereld hebben wij opeens het recht om mensen te laten rotten in een land dat het zoveel slechter heeft dan wij met onze bovenmaatse luxe en welvaart? ja **** dat er problemen zijn met die klote marrokaantjes, dat waren tien jaar geleden de turken en 20 jaar geleden de surinamers en antilianen en 30 jaar geleden de molukkers. alsof het iets nieuws is? ****ing deal with it. Doe er HIER wat aan. Maar blijven roepen dat je ze lekker allemaal weg moet sturen schiet natuurlijk voor geen meter op en blijft een onrealistische aanpak voor zoon probleem. En waarom stuur je de nederlandse criminelen dan ook niet meteen naar 1 of ander oostblok land? En denken julie nou echt dat wanneer er een pvv aan de macht zou komen opeens alle relmarrokaantjes op hun scooters verdwenen zijn? de bekrompenheid hier op dit forum zeg.. Neemt verder niet weg dat dit een stel debielen zijn die hard gestraft moeten worden net als die ****ing nederlandse boertjes die vorige week een vriendin van mij op dr bek hebben gemept. niet ALLEEN de marrokanen
 
De kinderen waar het hier om gaat, gaan terug op de derde generatie.
Is niet altijd zo hoor. Omdat de immigratie hier geen einde kent zijn het vaak kinderen die hier geboren zijn uit illegalen of eerste generatie allochtonen.

Ga je dan de hele familie naar ginder sturen, inclusief neven en nichten? of ga je enkel terug op de ouders en de grootouders.
In het geval dat het zo is lijkt het mij geen haalbare zaak, maar zware criminelen van vreemde afkomst uitleveren aan land van herkomst om hun daar de gevangenisstraf te laten uitzitten moet zeker mogelijk zijn.
 
Beseffen jullie niet dat we die mensen vroeger KEIHARD nodig hadden en dat ze zich jarenlang het schompes hebben gewerkt voor ons. Daardoor zijn we zo rijk geworden, en doordat we vroeger in slaven hebben gehandeld natuurlijk. Heel erg onrespectvol om ze dan nu te straffen voor zo'n kwajongensstreek! En die meisjes hebben ze vast eerst gediscrimineerd!
 
Idd, pas als alle ceo's mocro's zijn en de minister-president turk, zijn al jullie immorele daden kwijtgescholden.

De firma dankt u.
 
en wie bepaald dan dat zij de gene zijn die er uit gezet moeten worden? wie zijn julie/wij omdat te bepalen? alleen omdat wij hier wel geboren zijn? en zij toevallig in een ander deel van de wereld hebben wij opeens het recht om mensen te laten rotten in een land dat het zoveel slechter heeft dan wij met onze bovenmaatse luxe en welvaart? ja **** dat er problemen zijn met die klote marrokaantjes, dat waren tien jaar geleden de turken en 20 jaar geleden de surinamers en antilianen en 30 jaar geleden de molukkers. alsof het iets nieuws is? ****ing deal with it. Doe er HIER wat aan. Maar blijven roepen dat je ze lekker allemaal weg moet sturen schiet natuurlijk voor geen meter op en blijft een onrealistische aanpak voor zoon probleem. En waarom stuur je de nederlandse criminelen dan ook niet meteen naar 1 of ander oostblok land? En denken julie nou echt dat wanneer er een pvv aan de macht zou komen opeens alle relmarrokaantjes op hun scooters verdwenen zijn? de bekrompenheid hier op dit forum zeg.. Neemt verder niet weg dat dit een stel debielen zijn die hard gestraft moeten worden net als die ****ing nederlandse boertjes die vorige week een vriendin van mij op dr bek hebben gemept. niet ALLEEN de marrokanen


Arnoldfan kan deze situaties perfect inschatten, wat eruit mag en wat niet.
 
en wie bepaald dan dat zij de gene zijn die er uit gezet moeten worden? wie zijn julie/wij omdat te bepalen? alleen omdat wij hier wel geboren zijn? en zij toevallig in een ander deel van de wereld hebben wij opeens het recht om mensen te laten rotten in een land dat het zoveel slechter heeft dan wij met onze bovenmaatse luxe en welvaart? ja **** dat er problemen zijn met die klote marrokaantjes, dat waren tien jaar geleden de turken en 20 jaar geleden de surinamers en antilianen en 30 jaar geleden de molukkers. alsof het iets nieuws is? ****ing deal with it. Doe er HIER wat aan. Maar blijven roepen dat je ze lekker allemaal weg moet sturen schiet natuurlijk voor geen meter op en blijft een onrealistische aanpak voor zoon probleem. En waarom stuur je de nederlandse criminelen dan ook niet meteen naar 1 of ander oostblok land? En denken julie nou echt dat wanneer er een pvv aan de macht zou komen opeens alle relmarrokaantjes op hun scooters verdwenen zijn? de bekrompenheid hier op dit forum zeg.. Neemt verder niet weg dat dit een stel debielen zijn die hard gestraft moeten worden net als die ****ing nederlandse boertjes die vorige week een vriendin van mij op dr bek hebben gemept. niet ALLEEN de marrokanen

hehehe :D
Maar wil je ze please niet naar t oostblok sturen dank u.

Ik zal jullie sterker vertellen ik werd een beetje schijtziek van de Nederlandse maatschappij etc en alles wat er zo omheen komt kijken. Schijtziek van zowel de k*t marokkanen als dan wel een wilders met zn k*t opmerkingen. de kloof tussen mensen en bevolkings groepen wordt alleen maar groter. Zoveel onwetendheid ook over andere culturen en afkomsten en allemaal maar schreeuwen als een kip zonder kop. De maatschappij gaat naar de klote en de maatschappij zijn wij allemaal (beetje zweeverige EO talk wordt t nu).
Nederlanders hebben altijd wel wat om over te zeiken, te klagen. zijn het niet de k*t marokkanen dan zijn het wel de Polen, zijn het niet de Polen zijn het wel de Turken en zo kan ik nog heel lang door gaan. Het is vaak nooit goed.. turken willen niet werken en teren op een uitkering dat wordt afgekraakt en als er dan polen komen die wel werken dan is het ook niet goed. Ik ga hier geen k*t marokkaan, turk, pool, afghaan, nederlander of what so ever verdedigen. ik wou alleen ff kwijt dat ik het over het algemeen zat ben en dat ook een van de redenen was voor mij (en ik denk meer nederlanders) om te verhuizen naar t buitenland.
 
Ze moeten al de racisten een paar weken naar Spanje sturen. Het "Roemeense" gedeelte om precies te zijn. Kan je lachen joh...

Komen ze terug en dan zullen ze elke criminele Marokkaan met open armen verwelkomen.
 
Ouders die hier zijn gekomen via immigratie of gezinshereniging en hier toevallig kinderen hebben gekregen (vaak om definitief verblijf uit te lokken/ op te eisen) kan je bezwaarlijk Nederlanders noemen. Als zo'n gezin erin faalt om hun kinderen degelijk op te voeden, weigert om de taal fatsoenlijk te leren, en bovendien zelf niet sociaal is (niet gaan werken, niet bijdragen aan de samenleving, crimineel gedrag vertoont) dan moet het mogelijk zijn om dergelijk gezin met kinderen en al het land uit te zetten ja. We hebben hier geen parasieten meer nodig, en zeker geen criminele parasieten.


Je post is ronduit hilarisch Big T, waaruit meen je te bepalen dat een persoon (+ hele familie) die hier geboren en getogen is, die Nederland zelfs ziet als zijn thuisland, het land uitgestuurd zou kunnen worden? Op grond van welke criteria? Op grond van waargenomen gedrag? Op grond van subjectieve maatstaven? Op grond van uitsluitend ras? Waar ligt die norm dan? Tell me, who will be the judge of that?

Geweldsplegers, wetsovertreders, notaire relschoppers dienen als individu aangesproken te worden op hun (mis)daden. Zucht, het is tegenwoordig een trend om groepen aan te spreken op het gedrag van individuen, of het nu gaat om criminaliteit, overlast of radicalisering.
 
Je post is ronduit hilarisch Big T, waaruit meen je te bepalen dat een persoon (+ hele familie) die hier geboren en getogen is, die Nederland zelfs ziet als zijn thuisland, het land uitgestuurd zou kunnen worden? Op grond van welke criteria? Op grond van waargenomen gedrag? Op grond van subjectieve maatstaven? Op grond van uitsluitend ras? Waar ligt die norm dan? Tell me, who will be the judge of that?

Op grond van misdaden. Jezelf gedragen of opflikkeren, zo simpel is het helaas niet, maar zo simpel zou het wel moeten zijn.
 
Je post is ronduit hilarisch Big T, waaruit meen je te bepalen dat een persoon (+ hele familie) die hier geboren en getogen is, die Nederland zelfs ziet als zijn thuisland, het land uitgestuurd zou kunnen worden? Op grond van welke criteria? Op grond van waargenomen gedrag? Op grond van subjectieve maatstaven? Op grond van uitsluitend ras? Waar ligt die norm dan? Tell me, who will be the judge of that?
Je stelt het nu helemaal anders voor, ik heb het toch over een ander soort mensen. :)

Geweldsplegers, wetsovertreders, notaire relschoppers dienen als individu aangesproken te worden op hun (mis)daden. Zucht, het is tegenwoordig een trend om groepen aan te spreken op het gedrag van individuen, of het nu gaat om criminaliteit, overlast of radicalisering.
Daar ben ik het ook grotendeels mee eens hoor. Maar in heel specifieke gevallen, moet een crimineel gezin ook drastischer aangepakt kunnen worden.
 
Die meisjes zullen het wel verdiend hebben.;)
 
Beseffen jullie niet dat we die mensen vroeger KEIHARD nodig hadden en dat ze zich jarenlang het schompes hebben gewerkt voor ons. Daardoor zijn we zo rijk geworden, en doordat we vroeger in slaven hebben gehandeld natuurlijk. Heel erg onrespectvol om ze dan nu te straffen voor zo'n kwajongensstreek! En die meisjes hebben ze vast eerst gediscrimineerd!


heb niets met vroeger te maken, enige wat ik nu merk is dat die personen gedrag hebben dat niet gewenst is in onze maatschappij. Zou een oplossing voor moeten komen maar daar zouden zij aan moeten meewerken. Als ze dat niet willen dan moeten ze maar allemaal terug naar de plaats waar hun 'gedrag' wel 'gepast' is :)
 
heb niets met vroeger te maken, enige wat ik nu merk is dat die personen gedrag hebben dat niet gewenst is in onze maatschappij. Zou een oplossing voor moeten komen maar daar zouden zij aan moeten meewerken. Als ze dat niet willen dan moeten ze maar allemaal terug naar de plaats waar hun 'gedrag' wel 'gepast' is :)


hahaha sorry hoor maar die laatste zin is echt of heel ongelukkig geformuleerd of naja niks....
in andere landen is dat soort gedrag dus wel gepast...?
Dus in Marokko of Turkije of waar dan ook mogen ze zich wel zo gedragen.... pffff :roflol:
 
hahaha sorry hoor maar die laatste zin is echt of heel ongelukkig geformuleerd of naja niks....
in andere landen is dat soort gedrag dus wel gepast...?
Dus in Marokko of Turkije of waar dan ook mogen ze zich wel zo gedragen.... pffff :roflol:

daarom dus die '' bij gepast = 'gepast' :)

gisteren optreden bijgewoond van alex agnew en hij had het over dat in iran volgens die shariadinges stenigen is toegelaten en er zelfs richtlijnen bestaan in de zin van dat ze een steen moeten zoeken van 'goed' grootte :)

vind het gedrag nergens gepast maar in sommige landen zie je dat de publieke opinie het eens is met stenigen dus neem ik aan dat het daar 'gepast' is :)
 
daarom dus die '' bij gepast = 'gepast' :)

gisteren optreden bijgewoond van alex agnew en hij had het over dat in iran volgens die shariadinges stenigen is toegelaten en er zelfs richtlijnen bestaan in de zin van dat ze een steen moeten zoeken van 'goed' grootte :)

vind het gedrag nergens gepast maar in sommige landen zie je dat de publieke opinie het eens is met stenigen dus neem ik aan dat het daar 'gepast' is :)


Ja dan heb je t over iran waar het toch wel een stuk anders is dan in marokko. Maar als je het dan over stenigen heb dat wordt dat toegepast door de wet.. dat is hun wetgeving.
Maar zodra je ongepast gedrag toepast wordt dat ook niet getollereerd en wordt je daarvoor berecht. Dus iemand zomaar stenigen zou ook afgestraft worden. dus gepast is gepast... dat ook weer niet.

mijn god ik snap t niet meer :P
 
Maar in heel specifieke gevallen, moet een crimineel gezin ook drastischer aangepakt kunnen worden.

Welke specifieke gevallen? Je zult zelden gevallen aantreffen waar de hele familie crimineel is, meer een uitzondering op de regel lijkt mij.

Het is wettelijk onhaalbaar om criminelen die hier geboren zijn het land uit te zetten. Het Nederlandse staatsburgerschap is is definitief en onvoorwaardelijk. Het lukt niet eens degelijk om criminele illegalen het land uit te zetten. Die zouden structureel moeten worden uitgezet, of het nou Marokkanen, Bulgaren, Russen of Polen zijn, maar goed, het vreemdelingenrecht op dit gebied laat nogal wat te wensen over.
 
Beseffen jullie niet dat we die mensen vroeger KEIHARD nodig hadden en dat ze zich jarenlang het schompes hebben gewerkt voor ons.

Merci voor uw toevoeging en de les geschiedenis.
Laten we elke neger/turk immuniteit voor het rechtsysteem geven omdat ze vroeger een slaaf waren.

:clown:
 
Welke specifieke gevallen? Je zult zelden gevallen aantreffen waar de hele familie crimineel is, meer een uitzondering op de regel lijkt mij.

Het is wettelijk onhaalbaar om criminelen die hier geboren zijn het land uit te zetten. Het Nederlandse staatsburgerschap is is definitief en onvoorwaardelijk. Het lukt niet eens degelijk om criminele illegalen het land uit te zetten. Die zouden structureel moeten worden uitgezet, of het nou Marokkanen, Bulgaren, Russen of Polen zijn, maar goed, het vreemdelingenrecht op dit gebied laat nogal wat te wensen over.

In families waar de vaderfiguur crimineel is zijn de zoons dat meestal ook. En dochters kunnen er ook wat van. Zo zeldzaam is dat niet.

Daarbij is het jammer dat het rechtsysteem faalt met het uitzetten van criminele illegalen, verpest gelijk de kans om criminele 'nederlandse' marokkanen e.d. goed aan te pakken.
 
Back
Naar boven