AndroidHealthClinic

Breaking News Goudse meisjes gestenigd!

Bezoekers in dit topic

dit!het is dit recht!
vermoeden doet bij mij groeien dat jij ook een marokkaan bent?

zolang zij zonder reden mij uitschelden of bedreigen hou ik mij het recht aanbevolen aan hun die wederdienst te doen toekomen!

Wie heeft je hier uitgescholden ? Je scheldt hen al uit zonder reden.

Turk btw.
 
Wie heeft je hier uitgescholden ? Je scheldt hen al uit zonder reden.

Turk btw.

uhm de reden is de topic titel,en of ik wel of niet dagelijks/wekelijks/maandelijks wordt uitgescholden door onze allochtone medemens daar weet jij niets vanaf denk ik zo..
 
uhm de reden is de topic titel,en of ik wel of niet dagelijks/wekelijks/maandelijks wordt uitgescholden door onze allochtone medemens daar weet jij niets vanaf denk ik zo..

Jij weet ook niks af van die jongens hun leefwereld. Net zoals jij generaliseert, doen ze dit wrsch ook, maar in de andere richting.
 
Jij weet ook niks af van die jongens hun leefwereld. Net zoals jij generaliseert, doen ze dit wrsch ook, maar in de andere richting.

als hun leefwereld hier zo slecht is,wat doen ze hier dan nog?
en ik genarliseer niet..ik benoem wat ik om mij heen zie gebeuren en hecht daar dan een waarde oordeel aan!
 
gewoon de sharia invoeren voor dit tuig. poten afhakken.

het zal waarschijnlijk 3 uur schoffelen worden met mooi weer, als het slecht weer is dan word het verzet.
 
als hun leefwereld hier zo slecht is,wat doen ze hier dan nog?
en ik genarliseer niet..ik benoem wat ik om mij heen zie gebeuren en hecht daar dan een waarde oordeel aan!

Hun leefwereld is misschien niet zo slecht om het land te verlaten, maar wel slecht genoeg om een paar meisjes te stenigen.

Jij hebt die jongens wel uitgescheld, zonder dat ze u iets expliciet aangedaan hebben.
 
haha denk eens na man. zit je dat schorem nu te verdedigen?

mag hij die kakkerlakken niet uitschelden omdat ze hem persoonlijk niks hebben aangedaan? :roflol: dus als je dat schorem betrapt op stenen gooien naar meisjes, mag je ze zeker ook niet kapot slaan?

dat tuig hoort in de woestijn thuis, niet hier, dat blijkt weer voor de 10000000000e keer.

tijd dat geert wat meer te zeggen krijgt want met dit laffe linkse beleid blijft het alleen maar zo of wordt het alleen maar erger..
 
Laatst bewerkt:
Hij mag ze wel uitschelden, don't give a ****. Daar ging de discussie niet om.
 
Net zoals jij generaliseert

Ale hier zijn we weer.
Ze zijn niet allemaal zo hoor.. :) nee hoor :)
Heb je geen ogen in je kop fwat?

Het ergste van al is dat er geen oppositie is. Niemand die ertegen in gaat. Dat marrokanen blanken haten, OK! Maar blanken die de bruineren in de maatschappij haten, omg! racist! Niemand verweert zich. Ikzelf kan ook geen **** doen.

Een van de redenen dat ik ben beginnen trainen en iedereen mag het weten.
 
Hij mag ze wel uitschelden, don't give a ****. Daar ging de discussie niet om.


Sterf af terrorist! Die jongens moeten ze stenigen en dan wel tot de dood intreed. Ik heb dan het liefst dat dat gedaan wordt met kleine kiezeltjes, zodat zo veel mogelijk mensen de kans hebben een steen te gooien. Wat mij betreft mag jij er naast gaan liggen. Dat jij ergens, met je rottige stinkwalm denkt het recht te hebben deze jongens/teroristen in spe te verdedigen zegt mij genoeg!
 
Sterf af terrorist! Die jongens moeten ze stenigen en dan wel tot de dood intreed. Ik heb dan het liefst dat dat gedaan wordt met kleine kiezeltjes, zodat zo veel mogelijk mensen de kans hebben een steen te gooien. Wat mij betreft mag jij er naast gaan liggen. Dat jij ergens, met je rottige stinkwalm denkt het recht te hebben deze jongens/teroristen in spe te verdedigen zegt mij genoeg!


Ofwel jij leeft het liefst in een staat waar ze dezelfde methodes hanteren en hetzelfde rechtssysteem hebben als in één of ander achterlijk ontwikkelingsland uit Noord Afrika of Arabische zandbak?

Kijk toch eens wat een domme schreeuwmongool je bent.
 
Ofwel jij leeft het liefst in een staat waar ze dezelfde methodes hanteren en hetzelfde rechtssysteem hebben als in één of ander achterlijk ontwikkelingsland uit Noord Afrika of Arabische zandbak?

Kijk toch eens wat een domme schreeuwmongool je bent.

Tuurlijk wil ik niet dat wij in zo een land leven! Ik wil echter ook niet in een land leven waarin 9 van de 10 mensen een incident zoals dit afdoet als normaal. Je bent het toch hopelijk wel met me eens dat het belachelijk is dat dit in Nederland kan?

Dat ik die gasten een steniging toewens is gewoon een emotionele reactie. Maar een veel hardere aanpak van dat tuig is inmiddels pure noodzaak. Wat ik probeer is de mensen wakker te laten worden.
 
Ofwel jij leeft het liefst in een staat waar ze dezelfde methodes hanteren en hetzelfde rechtssysteem hebben als in één of ander achterlijk ontwikkelingsland uit Noord Afrika of Arabische zandbak?
blijkbaar hebben somme medelanders die aanpak nodig, ze zijn nogal hardleers..
 
blijkbaar hebben somme medelanders die aanpak nodig, ze zijn nogal hardleers..
We mogen ons juist niet verlagen naar hun niveau. Beter zet je ze het land uit.

3 strikes systeem: 3 keer geweld gebruiken, eruit, met gans het gezin erbij.
 
daar is nederland veel te links en sociaal voor, dus dat zal helaas een sprookje blijven..
 
Hun leefwereld is misschien niet zo slecht om het land te verlaten, maar wel slecht genoeg om een paar meisjes te stenigen.

Jij hebt die jongens wel uitgescheld, zonder dat ze u iets expliciet aangedaan hebben.

nou moet het gvd niet gekker worden,
dat je in dat kamelenland mensen uit ongenoegen kan stenigen hoeft niet te zeggen dat het hier ook gebruikelijk is.
En ik scheld ze uit omdat ze de nederlandse samenleving bedreigen,en aangezien ik daar bij hoor...


Voor de rest eensch met big t..3 strikes and you"re out!
 
Sterf af terrorist! Die jongens moeten ze stenigen en dan wel tot de dood intreed. Ik heb dan het liefst dat dat gedaan wordt met kleine kiezeltjes, zodat zo veel mogelijk mensen de kans hebben een steen te gooien. Wat mij betreft mag jij er naast gaan liggen. Dat jij ergens, met je rottige stinkwalm denkt het recht te hebben deze jongens/teroristen in spe te verdedigen zegt mij genoeg!

Je hebt stress kerel, hoe kan je gainen aangezien je cortisol level hoog zal zijn. Relax, niets aan het handje. Je krijgt hopelijk toch geen nachtmerries he mag ik hopen?
 
daar is nederland veel te links en sociaal voor, dus dat zal helaas een sprookje blijven..
Maar uit deze zin leid ik dan wel af dat je zelf ook niet gelooft dat Wilders ooit in de regering zal kunnen komen?
 
We mogen ons juist niet verlagen naar hun niveau. Beter zet je ze het land uit.

3 strikes systeem: 3 keer geweld gebruiken, eruit, met gans het gezin erbij.

er uit, naar waar? die k*tmarokaantjes zijn trouwens hier geboren, alsof een ander land ze zomaar vrijwillig wilzal aannemen.
 
er uit, naar waar? die k*tmarokaantjes zijn trouwens hier geboren, alsof een ander land ze zomaar vrijwillig wilzal aannemen.
Ouders die hier zijn gekomen via immigratie of gezinshereniging en hier toevallig kinderen hebben gekregen (vaak om definitief verblijf uit te lokken/ op te eisen) kan je bezwaarlijk Nederlanders noemen. Als zo'n gezin erin faalt om hun kinderen degelijk op te voeden, weigert om de taal fatsoenlijk te leren, en bovendien zelf niet sociaal is (niet gaan werken, niet bijdragen aan de samenleving, crimineel gedrag vertoont) dan moet het mogelijk zijn om dergelijk gezin met kinderen en al het land uit te zetten ja. We hebben hier geen parasieten meer nodig, en zeker geen criminele parasieten.
 
Back
Naar boven