Hoe snel ben je voorheen 30 kg afgevallen? Iets dat je metabolisme het meeste kan vertragen, is (snel) afvallen. Zelf vroeger ook meegemaakt.
Niet afvallen = kcal verlagen.
Ik zou gewoon 2200 gaan eten, niet 2000 of 2500 maar 2200 elke dag (en proberen genoeg eiwitten en vetten te nemen).
Cardio kun je doen wat je altijd al deed, zou hier even niks aan veranderen.
2200 kcal per dag.
3 liter vocht per dag.
Weeg in de ochtend, na urine, op nuchtere maag. Doe dit na 3 dagen weer, weer na 3 dagen weer, weer na 3 dagen weer. Nogmaals na 3 dagen en dan weer na 3 dagen (totaal 15 dagen dus).
Post het resultaat van je gewichten die elke 3 dagen en eventueel elke keer dat je te weinig kcal hebt gegeten die dag of te veel hebt gegeten die dag.
Niet afvallen = kcal verlagen.
Ik zou gewoon 2200 gaan eten, niet 2000 of 2500 maar 2200 elke dag (en proberen genoeg eiwitten en vetten te nemen).
Cardio kun je doen wat je altijd al deed, zou hier even niks aan veranderen.
2200 kcal per dag.
3 liter vocht per dag.
Weeg in de ochtend, na urine, op nuchtere maag. Doe dit na 3 dagen weer, weer na 3 dagen weer, weer na 3 dagen weer. Nogmaals na 3 dagen en dan weer na 3 dagen (totaal 15 dagen dus).
Post het resultaat van je gewichten die elke 3 dagen en eventueel elke keer dat je te weinig kcal hebt gegeten die dag of te veel hebt gegeten die dag.

Zal ff kijken bij blokker ofz voor degelijke weegschaal moet ik nog meer cardio gaan doen bijv op rust dagen? uurtje op de fiets ofz?