Doen ze ook niet, maar gaat ze toch niet aanvaardenIn combinatie met 6 uur cardio is dat niet meer dan logisch.
Verder zeggen jij en Lyle niet hetzelfde naar mijn mening.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doen ze ook niet, maar gaat ze toch niet aanvaardenIn combinatie met 6 uur cardio is dat niet meer dan logisch.

Het is compleet nutteloos aangezien magere zuivel zeer waarschijnlijk ook in zijn schema zit, dan kan je het net zo goed combineren.Ps; ik at me havermout ook met magere melk, aangezien ik niet hardcore genoeg ben dit met water te eten ✌️
Is niet wat jij beweerde.Precies dit ook, natuurlijk blijft in/out gewoon. Volgens mij heb ik in mijn vorige post iets wat Lyle zei geciteerd, waar jij nu naar vraagt. Of bedoelde je iets anders?
Een tijdje terug wel.
Ik denk niet dat TS zit te wachten op mijn antwoord en de daaropvolgende uitgebreide reactie van jou.
Ik denk niet dat TS zit te wachten op mijn antwoord en de daaropvolgende uitgebreide reactie van jou.
typisch.
Voor jouw gemak negeer je Lyle z'n eigen post met bijhorend onderzoek waar letterlijk het tegenovergestelde wordt gezegd dan wat jij beweert, maar dan wel zo'n reactie als iemand anders er niet meer op in wilt gaan. Typisch

ik snap ook echt wel waar dat vandaan komt tuurlijk mensen met obesitas voelen zich schuldig en gaan liegen over wat ze eten om beter voor de dag te komen. maar zo werkt dat niet bij mij ik had een heel mooi schema kunnen maken met havermout van 1500 cal maar dat is gewoon niet waar ik eet wat ik heb geplaatst en ja dat bevat ook dingen die missschien niet even goed zijn voor je zo als afbakbrood maar ik werk best veel heb niet altijd tijd om naar de super te gaan gooi ik paar pakken van die afbak dingen in de vriezer heb ik altijd vers brood. Ga nu deze ochtend brinta eten i.p.v die afbakbroodjes met kaneel en een banaantje kijken hoe dat valt. en las eerder ook iets over gevulde koek in de blender door iemand anders omdat ik niks lust zogenaamd? even voor de duidelijkheid ik lust ook geen gevulde koek 😂 sterker nog ik eet nooit koek is mij veel te zoet sinds ik zero drank en water ben begonnen te drinken is een banaan het meest zoete wat ik eet want ben totaal geen persoon die chocolade en koek en snoep loopt te bunkeren. Tuurlijk heb ik savond's ook nog wel eens trek daarvoor heb ik die bak met kwark die vult goed en eet ik graag wel zonder rommel er door heen dus gewoon bak kwark open lepel er in en klaar. En melk zo mogelijk voor babies zijn wat ik hier gelezen heb van anderen ik vind niks mis met melk ik vind juist dat er iets mis is met die mensen die bij de starbux van die coffees nemen met fancy geitenmelk of oatmilk of wat dan ook om gewone melk van een koe niet te drinken cmone zeg snap heus wel dat je geen volle melk in een cut kan nemen maar halfvolle of magere melk moet prima kunnen en kom je dan in de knoop met je calorieen dan eet je gewoon wat minder ten minste dat is wat ik doe als ik echt iets wil eten of drinken kan dat echt wel zeker als je alleen wat wilt afvallen ik werk toch met cal in cal out. Snap heus wel dat als iemand 3 big mac op dag eet die rond de 600 cal per stuk liggen dan zou je rond de 1800 cal zitten en verder niks dat dat niet gezond is maar in theory zou je nof steeds moeten afvallen als dit ligt onder je onderhoud. In ieder geval wil ik iedereen heel erg bedanken voor de tips die ga ik zeker komende tijd gebruiken en natuurlijk haters gunna hate is makkelijk om iemand die niet ripped is uit te maken voor leugenaar of door die gene moddervet te noemen want als iemand niet afvalt dan eet ie gelijk 12 donuts of bier of snickers of w/e maar dit is niet altijd het geval ik ga in ieder geval door met eten op 2200 cal door met bewegen hoe ik doe wel ga ik die afbakbroodjes ff laten liggen en neem dan brinta en dan hoop ik dat ik snel met positief nieuws kan komen over dat mijn gewicht wel naar beneden gaat de wilskracht is er in ieder geval dus zal zo die brinta ff naar binnen werken en dan richting sportschool oh ps dit is gewoon een algemene reactie maar citeerde uw post om ff in te gaan op het niet tellen enzo.@BeastM0de overigens was het punt dat gemaakt werd dat jij zou 'liegen' over je kcal inname niet ongefundeerd. In de meeste gevallen is dit bij mensen bij obesitas ook zo. Zij onderschatten hun kcal inname door slecht te tellen. Is zelfs onderzoek naar gedaan.
![]()
Discrepancy between self-reported and actual caloric intake and exercise in obese subjects - PubMed
The failure of some obese subjects to lose weight while eating a diet they report as low in calories is due to an energy intake substantially higher than reported and an overestimation of physical activity, not to an abnormality in thermogenesis.pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
Misschien alinea's gebruiken de volgende keer.. Dit is zo onhandig om te lezenik snap ook echt wel waar dat vandaan komt tuurlijk mensen met obesitas voelen zich schuldig en gaan liegen over wat ze eten om beter voor de dag te komen. maar zo werkt dat niet bij mij ik had een heel mooi schema kunnen maken met havermout van 1500 cal maar dat is gewoon niet waar ik eet wat ik heb geplaatst en ja dat bevat ook dingen die missschien niet even goed zijn voor je zo als afbakbrood maar ik werk best veel heb niet altijd tijd om naar de super te gaan gooi ik paar pakken van die afbak dingen in de vriezer heb ik altijd vers brood. Ga nu deze ochtend brinta eten i.p.v die afbakbroodjes met kaneel en een banaantje kijken hoe dat valt. en las eerder ook iets over gevulde koek in de blender door iemand anders omdat ik niks lust zogenaamd? even voor de duidelijkheid ik lust ook geen gevulde koek 😂 sterker nog ik eet nooit koek is mij veel te zoet sinds ik zero drank en water ben begonnen te drinken is een banaan het meest zoete wat ik eet want ben totaal geen persoon die chocolade en koek en snoep loopt te bunkeren. Tuurlijk heb ik savond's ook nog wel eens trek daarvoor heb ik die bak met kwark die vult goed en eet ik graag wel zonder rommel er door heen dus gewoon bak kwark open lepel er in en klaar. En melk zo mogelijk voor babies zijn wat ik hier gelezen heb van anderen ik vind niks mis met melk ik vind juist dat er iets mis is met die mensen die bij de starbux van die coffees nemen met fancy geitenmelk of oatmilk of wat dan ook om gewone melk van een koe niet te drinken cmone zeg snap heus wel dat je geen volle melk in een cut kan nemen maar halfvolle of magere melk moet prima kunnen en kom je dan in de knoop met je calorieen dan eet je gewoon wat minder ten minste dat is wat ik doe als ik echt iets wil eten of drinken kan dat echt wel zeker als je alleen wat wilt afvallen ik werk toch met cal in cal out. Snap heus wel dat als iemand 3 big mac op dag eet die rond de 600 cal per stuk liggen dan zou je rond de 1800 cal zitten en verder niks dat dat niet gezond is maar in theory zou je nof steeds moeten afvallen als dit ligt onder je onderhoud. In ieder geval wil ik iedereen heel erg bedanken voor de tips die ga ik zeker komende tijd gebruiken en natuurlijk haters gunna hate is makkelijk om iemand die niet ripped is uit te maken voor leugenaar of door die gene moddervet te noemen want als iemand niet afvalt dan eet ie gelijk 12 donuts of bier of snickers of w/e maar dit is niet altijd het geval ik ga in ieder geval door met eten op 2200 cal door met bewegen hoe ik doe wel ga ik die afbakbroodjes ff laten liggen en neem dan brinta en dan hoop ik dat ik snel met positief nieuws kan komen over dat mijn gewicht wel naar beneden gaat de wilskracht is er in ieder geval dus zal zo die brinta ff naar binnen werken en dan richting sportschool oh ps dit is gewoon een algemene reactie maar citeerde uw post om ff in te gaan op het niet tellen enzo.

Klopt. Aangezien jij niet afvalt (en zelfs bijkomt?) eet je dus niet consistent onder je onderhoud. Meer kan je er niet van maken.Snap heus wel dat als iemand 3 big mac op dag eet die rond de 600 cal per stuk liggen dan zou je rond de 1800 cal zitten en verder niks dat dat niet gezond is maar in theory zou je nof steeds moeten afvallen als dit ligt onder je onderhoud
Zal volgende keer alinea's gebruiken inderdaad.Misschien alinea's gebruiken de volgende keer.. Dit is zo onhandig om te lezen
Klopt. Aangezien jij niet afvalt (en zelfs bijkomt?) eet je dus niet consistent onder je onderhoud. Meer kan je er niet van maken.
Heel verhaal, maar als je het filmpje van @imnewhere had bekeken, had je kunnen zien dat dit ook onbewust gebeurt.ik snap ook echt wel waar dat vandaan komt tuurlijk mensen met obesitas voelen zich schuldig en gaan liegen over wat ze eten om beter voor de dag te komen. maar zo werkt dat niet bij mij ik had een heel mooi schema kunnen maken met havermout van 1500 cal maar dat is gewoon niet waar ik eet wat ik heb geplaatst en ja dat bevat ook dingen die missschien niet even goed zijn voor je zo als afbakbrood maar ik werk best veel heb niet altijd tijd om naar de super te gaan gooi ik paar pakken van die afbak dingen in de vriezer heb ik altijd vers brood. Ga nu deze ochtend brinta eten i.p.v die afbakbroodjes met kaneel en een banaantje kijken hoe dat valt. en las eerder ook iets over gevulde koek in de blender door iemand anders omdat ik niks lust zogenaamd? even voor de duidelijkheid ik lust ook geen gevulde koek 😂 sterker nog ik eet nooit koek is mij veel te zoet sinds ik zero drank en water ben begonnen te drinken is een banaan het meest zoete wat ik eet want ben totaal geen persoon die chocolade en koek en snoep loopt te bunkeren. Tuurlijk heb ik savond's ook nog wel eens trek daarvoor heb ik die bak met kwark die vult goed en eet ik graag wel zonder rommel er door heen dus gewoon bak kwark open lepel er in en klaar. En melk zo mogelijk voor babies zijn wat ik hier gelezen heb van anderen ik vind niks mis met melk ik vind juist dat er iets mis is met die mensen die bij de starbux van die coffees nemen met fancy geitenmelk of oatmilk of wat dan ook om gewone melk van een koe niet te drinken cmone zeg snap heus wel dat je geen volle melk in een cut kan nemen maar halfvolle of magere melk moet prima kunnen en kom je dan in de knoop met je calorieen dan eet je gewoon wat minder ten minste dat is wat ik doe als ik echt iets wil eten of drinken kan dat echt wel zeker als je alleen wat wilt afvallen ik werk toch met cal in cal out. Snap heus wel dat als iemand 3 big mac op dag eet die rond de 600 cal per stuk liggen dan zou je rond de 1800 cal zitten en verder niks dat dat niet gezond is maar in theory zou je nof steeds moeten afvallen als dit ligt onder je onderhoud. In ieder geval wil ik iedereen heel erg bedanken voor de tips die ga ik zeker komende tijd gebruiken en natuurlijk haters gunna hate is makkelijk om iemand die niet ripped is uit te maken voor leugenaar of door die gene moddervet te noemen want als iemand niet afvalt dan eet ie gelijk 12 donuts of bier of snickers of w/e maar dit is niet altijd het geval ik ga in ieder geval door met eten op 2200 cal door met bewegen hoe ik doe wel ga ik die afbakbroodjes ff laten liggen en neem dan brinta en dan hoop ik dat ik snel met positief nieuws kan komen over dat mijn gewicht wel naar beneden gaat de wilskracht is er in ieder geval dus zal zo die brinta ff naar binnen werken en dan richting sportschool oh ps dit is gewoon een algemene reactie maar citeerde uw post om ff in te gaan op het niet tellen enzo.
Dankje nee zie het zeker niet als aanval hoor en ga ook zeker door en houd alle tips die ik gekregen heb in me achterhooft.Heel verhaal, maar als je het filmpje van @imnewhere had bekeken, had je kunnen zien dat dit ook onbewust gebeurt.
Je moet het niet zien als een aanval, maar vooral de waarschuwing dat je met al je motivatie en goede bedoelingen mogelijk een blinde vlek hebt.
Vooral blijven doorgaan, want die 30 is al best knap!
Succes.
In plaats van hele tijd uren cardio erbij te willen gooien zou ik toch eerst nog eens met een kritisch oog naar je voeding kijken.Zal volgende keer alinea's gebruiken inderdaad.
We zullen zien ik post over 2 weken even een update ik hoop dat het inderdaad gewoon vocht/spier is die paar kilo's en dat het in de aankomende twee week weer naar beneden gaat daar ga ik in ieder geval alles aan doen. En mocht het niet genoeg zijn knal ik er in me rust dagen er nog een uur cardio tussen.