fluke
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
ik heb jullie raad even nodig
kheb een kuurtje gedaan van ongeveer 12 weken met sustanon en oxy
nu ben ik braaf aan men nakuur net nolvadex bezig
maar ik voel enorm enorm down,echt slecht om het maar zo te zeggen
kheb al vaker kuurtjes gedaan ma nog nooit heb ik me zo rot gevoeld
nu het grote probleem is dat ik echt lusteloos,snel geirriteerd en me echt down voel,ma ik kan me dit op dit moment niet veroorloven of ik raak alles kwijt wat me dierbaar is.door wat huiselijke problemen met de kids is men vrouw er ook zwaar aant onderdoor gaan,tis echt een knoeiboel en heb echt schrik dat ik hun ga verliezen
ik zou op dit moment de sterke persoon in huis moeten zijn,om haar en de kids op te vangen.en dan komt dat echt wel weer in orde
nu dit zal ook wel allemaal meespelen met dat ik me deze keer zo rot voel
nu is men vraag aan jullie
als ik terug begin te kuren(kweet dat het slecht is)ga ik me dan terug beter voelen
of als ik een klein beetje test naast men novaldex spuit zou het dan ook niet beter gaan??soort afbouwen ofzo
kheb hier gelezen dat sommige hier een korte brigde maken tussen twee kuren,zou dit mss ook een oplossing zijn voor mij??
mss domme vragen in jullie ogen maar
ik vroeg dit echt niet als er niet zoveel op het spel stond en ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen
kheb een kuurtje gedaan van ongeveer 12 weken met sustanon en oxy
nu ben ik braaf aan men nakuur net nolvadex bezig
maar ik voel enorm enorm down,echt slecht om het maar zo te zeggen
kheb al vaker kuurtjes gedaan ma nog nooit heb ik me zo rot gevoeld
nu het grote probleem is dat ik echt lusteloos,snel geirriteerd en me echt down voel,ma ik kan me dit op dit moment niet veroorloven of ik raak alles kwijt wat me dierbaar is.door wat huiselijke problemen met de kids is men vrouw er ook zwaar aant onderdoor gaan,tis echt een knoeiboel en heb echt schrik dat ik hun ga verliezen
ik zou op dit moment de sterke persoon in huis moeten zijn,om haar en de kids op te vangen.en dan komt dat echt wel weer in orde
nu dit zal ook wel allemaal meespelen met dat ik me deze keer zo rot voel
nu is men vraag aan jullie
als ik terug begin te kuren(kweet dat het slecht is)ga ik me dan terug beter voelen

of als ik een klein beetje test naast men novaldex spuit zou het dan ook niet beter gaan??soort afbouwen ofzo
kheb hier gelezen dat sommige hier een korte brigde maken tussen twee kuren,zou dit mss ook een oplossing zijn voor mij??
mss domme vragen in jullie ogen maar
ik vroeg dit echt niet als er niet zoveel op het spel stond en ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen