AndroidHealthClinic

graag jullie mening

fluke

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
ik heb jullie raad even nodig
kheb een kuurtje gedaan van ongeveer 12 weken met sustanon en oxy
nu ben ik braaf aan men nakuur net nolvadex bezig
maar ik voel enorm enorm down,echt slecht om het maar zo te zeggen

kheb al vaker kuurtjes gedaan ma nog nooit heb ik me zo rot gevoeld

nu het grote probleem is dat ik echt lusteloos,snel geirriteerd en me echt down voel,ma ik kan me dit op dit moment niet veroorloven of ik raak alles kwijt wat me dierbaar is.door wat huiselijke problemen met de kids is men vrouw er ook zwaar aant onderdoor gaan,tis echt een knoeiboel en heb echt schrik dat ik hun ga verliezen
ik zou op dit moment de sterke persoon in huis moeten zijn,om haar en de kids op te vangen.en dan komt dat echt wel weer in orde
nu dit zal ook wel allemaal meespelen met dat ik me deze keer zo rot voel

nu is men vraag aan jullie
als ik terug begin te kuren(kweet dat het slecht is)ga ik me dan terug beter voelen???
of als ik een klein beetje test naast men novaldex spuit zou het dan ook niet beter gaan??soort afbouwen ofzo
kheb hier gelezen dat sommige hier een korte brigde maken tussen twee kuren,zou dit mss ook een oplossing zijn voor mij??
mss domme vragen in jullie ogen maar
ik vroeg dit echt niet als er niet zoveel op het spel stond en ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen

maak toch je nakuur af bro.
Bridgen heeft weinig zin op dit moment.
hoeveel mg nolva neem je?
heel veel sterkte met je gezinsleven

mvg

• Topic Starter Topic Starter
thx bro voor het medeleven

ik neem nu 20 mg novaldex
waarom heeft bridgen geen zin??
dit kan echt zo geen week meer verder hoor,tis gewooon zwaar klote

bro, als jij denkt dat je door een klein beetje test je beter gaat voelen dan doen.
Ik denk per dat je in een dip zit, hebben meer mensen last van na een kuur.
Maar je gezin is nat veel belangerijker, heb zelf ook kids.
Ik zou je advis om toch even met de huisarts te praten.
Waarom geen bridge, bridge doe je tussen 2 kuren in, een onderhoud voor je lichaam.
Als je nou gaat bridgen belast je libido, duurt de herstel langer.

mvg

ben ik geweest
had weinig raad voor me
men bloedwaardes waren nog niet echt helemaal goed
maar ik wil effe men gezondheid wel opt spel zetten om men gezin te redden,kwil er zijn om men vrouw en kids te steunen in deze moeilijke tijden,en dat is iets wat me op dit moment niet lukt

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

206 dit is echt de eerste keer dat ik zo een dip heb
kheb er nooit echt last van gehad.
men libido is er nog hoor ik heb nog zin genoeg alleen word men lul niet zo hard als normaal,was tijdens kuur eigenlijk ook al zo.
nu niet dat ik op dit moment veel zin in coïtus heb maar ik heb wel nog een libido.
kheb ook geen idee hoe lang zo een dip aanhoud vermits dit de eerste keer is dat ik dat heb

is dat een paar weken,maanden???

stel bro, je gaat paar weken door met je kuur, en dan.
Als je klaar bent en het gebeurd weer hetzlfde wat dan?
Je kan nat niet zolang doorgaan met je kuur.
Vraag evt psycholoog

ik heb ook nog hcg liggen kan dit mss gebruiken om men ballen wat op te vangen??moest ik besluiten te bridgen
hoe komt zo een dip eigenlijk is dat door te weinig testoteron om dit moment in men lichaam???

hcg kun je idd gebruiken om op te vangen.
Hoe de dip komt, weet ik zelf ook niet eigenlijk.
Heb zelf ook wel een klein beetje last van, maar niet zo als jouw nat.
Ja wat moet ik nog zeggen, veel strekt kerel, en hoop dat alles snel weer goed komt.
mvg Dennis

psycholoog zijn we ook mee bezig bro
onze jongste heeft heel wat problemen,waar ie zelf niks kan aan doen
ze zijn dat nu allemaal aant uitpluizen hoe en wat we kunnen doen
ma opt moment is het geen leven voor ons,daarom dat ik me sterk moet houden.normaal ben ik een heel sterk persoon en is dit easy voor mij ma nu voel ik gewoon dat er iets niet juist zit in me.
vandaar men vraag,kweet ook wel dat het terug gaat komen ma mss dan als er niet zoveel meer op het spel staat.en alles wat terug rustiger is

misschien makkelijk gezegd, probeer sterk te zijn.
Denk aan je kinderen, ben zelf ook vader van 2 kinderen.
Wat ik al eerder zij, als je denk dat je met test sterker zult worden dan doen.
Je vrouw en je KINDEREN zij nu het belangerijkste voor jouw.

nu als ik weet dat die dip veroorzaakt word door tekort aan test in men lijf heb ik metteen een antwoord

mss een rare theorie maar ik ben bruut gestopt met test op 750 mg
das het enige verschil met men andere kuren dat ik hogere dosering heb gebruikt
als je dat nu afbouwd en eventueel vroeger met nolvaldex begin zou dat dan die dip nie beetje opvangen

als je het afbouwd dan hcg nemen, nolva nemen wanneer je echt stopt.

zijn voor iedereen soms wel moeilijke tijden, terug on gaan is geen oplossing
enige dat je kan doen is je sterk houden en afwachten, dip duurt normaal niet zo heel lang, ben ook gestopt op 1000mg test, had nergens last van, heb wel gedurende heel mijn kuur hcg ernaast laten lopen, werkt zeer goed voor men herstel
als je heel eerlijk bent, en terug ON wilt gaan om een beter gevoel te hebben ben je niet echt goed bezig...wacht gwn ff af, komt wel goed

sorry navy begrijp me aub niet verkeerd
dat was ook niet de bedoeling
toen ik met kuur begon was er geen enkele aanleiding van wat nu zou komen,kheb ook nooit last gehad van een dip
men bedoeling was ook niet om verder te kuren,daarom dat ik jullie hulp hier effe vraag
ik was hier gewoon wat aant lezen en toen kwam ik erop uit dat sommige een bridge inlassen gewoon langere tijd kuren
dat leek me mischien wel een oplossing om deze moeilijke tijd door te komen.kvoel gewoon dat er iets mis is in me en natuurlijk help deze situatie er niet aan
men kuren is niet belangrijk maar men gezin wel,kwil ze gewoon niet kwijt
kweet ook niet of het helpt aan die dip als ik nu even verder kuur
vandaar men vraag aan jullie

Als ik je goed lees zie je nolva en de vermindering van test. als aanleiding voor je dip omdat het gebruik qua tijdstip samenvalt. Nu kan je na je kuur best een dipje hebben maar ik zie niet echt een oorzakelijk verband want jou dip is nogal groot en houd veel meer verband met je gezin als met nolva denk ik op basis van de weinige info die ik lees.

Zou het niet zo kunnen zijn dat je depressief en wanhopig bent vanwege je gezin en dat je daarin ook de oorzaak moet zoeken. Die kuur en nakuur komt even heel ongelegen maar moet je zeker gewoon afmaken. Zoveel impact heeft die nolva ook weer niet, het niet nemen van nolva heeft wel negatieve gevolgen denk ik.

En tegen die arts moet je zeggen dat je je zo voelt omdat je bezorgt bent over de problematiek in het gezin en hulp nodig hebt om dat als gezin in goede banen te leiden. Het best ga je met je vrouw samen naar de huisarts. Ik denk dat je de oorzaak en oplossing bij je gezin moet zoeken. Waar heb je het met die arts over gehad, testosteron en nolva of het hoofd bieden aan gezinsproblematiek?

+1 erik

de twee zullen zeker wel verband houden met elkaar
maar normaal ben ik daar een heel nuchtere en sterke persoon in
gewoon op dit moment vind ik er niet de kracht voor,en ik vraag me af hoe dat komt.mischien heeft het wat met men test te maken he
kvoel me gewoon niet meer mannelijk,alles trek ik in twijfel,durf niks te zeggen of te beslissen
nogmaals ervoor nooit last van gehad,beetje minder voelen ok ma niet zoals nu,vreet mezelf gewoon op,men eetlust is weg,kilotjes gewonnen door de kuur ben ik op pak twee weken tijd verloren.
meestal kan ik toch een groot deel van het gewonnen vasthouden
ik heb wel een novaldex die ik niet ken mss is die fake???
nu niet dat ik dat zo de ramp vind van die kilotjes er zijn nu belangrijkre dingen
snap het gewoon niet!!!

navy,als het niet nodig was zou ik het ook niet vragen
we zitten hier echt met een crisis die niet te houden is
als ik het allemaal op voorhand geweten was ik nooit aan een kuur begonnen,dat meen ik.
profesionele hulp zijn we nu mee bezig ma jullie weten ook wel hoe lang dat duurt eer zoiets resultaten opbrengt
ik weet het gewoon allemaal niet meer bro
kwil helemaal niet verder kuren maar als het voorlopig effe help om me er terug erboven op te helpen,zie ik dat als optie die direct effect heeft
kwil er gewoon zijn voor men gezin!!!!als man!!!
niet wat ik nu ben,kan het gewoon niet aan?
kweet ook dat het niet slim zou zijn ma zou het zoveel kwaad kunnen om terug effe te kuren?(als ik me dan beter voel bedoel ik)
wat doet het eigenlijk met je lichaam als je 2 kuren achter elkaar zet
zit nu maandje of 2 tussen

wow wel heavy story man... goed dat je er over praat iig.. praten is alles.. heb zelf ook wel is een derpressie gehad.. maar zoals de meeste jongens hier al schrijven ligt de oplossing echt bij je zelf... Probeer goed met je meis te praten en met de kids.. terug grijpen na een kuur lijkt me slechts uitstel van executie.. dingen voor je uitschuiven is nimmer goed... als je daar weer mee klaar bent kom je weer in die spiraal terecht.. en dat is nou precies wat je niet moet willen...

maarja.. uit ervaring weet ik dat het makkelijk gezegd is door een ander..ik kan wel een beetje vertellen hoe ik het ervaren heb.. misschien herken je er wat in..of heb je er wat aan. zelf wist ik precies wat ik moest doen en wat er van me verwacht werd.. alleen was het alsof er zo'n irritant deken over me heen lag wat elke prikkel afstompt.. je zit gewoon met je kop in een wolk.. en elke kleine tegenslag is mokerslag die je eigenlijk nog niet eens echt voelt omdat je toch al zo verdoofd bent.. dus laat je alles beetje langs je heen gaan en stapelen dingen op.. wat mij hielp is gewoon brieven aan mezelf schrijven. zo bracht ik in kaart waar de problemen lagen en kwam ik tot de kern..ik heb er echt tientallen geschreven en kwam echt dingen in mezelf tegen waar ik in den beginnen TOTAAL niet aan heb gedacht... en ben ik met professionele hulp gaan werken aan mijn doelen.. ik het begin is was het haast niet te doen.. maar gaandeweg ga je toch succesjes boeken.. die voldoening opleveren.. het ging echt LANGZAAM... tijd is alles..

Het klinkt een beetje als een cliche-klef-k*tverhaal... maar het is echt zo.. de kern van het probleem ligt bij jezelf..of beter gezegd... je moet zelf de power vinden om de shit bij de kern aan te pakken.. niemand kan dat voor je doen... trust me. probeer het ook niet allemaal ineens tegelijk op te lossen!!.. probeer kleine realiseerbare doelen te stellen.. dus niet teveel hooi op de vork tenemen.. anders loop je het risico 1 stap vooruit te doen en vervolgens 3 terug.. been there, done that... PLAN YOUR WORK, WORK YOUR PLAN!!!!!!

en nog iets! Hoe is het met je nachtrust?! Rust is echt belangrijker en invloedrijker dan je denkt tijdens zo'n periode.. ook dat ik kan beamen...(non de juuh ik kijk nu op de klok en het is alweer 1:45!! whaha goedzo!)

Ik zou ook eens overwegen om even een algehele check bij de arts te doen.. wie weet is er nog wel wat anders aan de hand wat niet eens wat met je kuur te maken heeft.. Je zou zeggen dat artsen meer weten... misschien is er ondertussen wat gebeurt met je "eigen testoseron aanmaak" als die er niet meer is houden die oestrogenen de overhand zou je zeggen toch!?

Ik ben geen expert.. en zeer zeker niet alwetend.. en ik ken je exacte situatie niet. Maar misschien heb je er wat aan.. ik probeer alleen maar mee te denken..

Ik hoop dat je er snel boven op komt man!!! Iig goed dat je je ego aan de kant zet en er over praat! TOP!

veel sterkte!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven