AndroidHealthClinic

graag jullie mening

Begrijp me niet verkeerd, het is niet mijn bedoeling de suggestie te wekken dat je complicaties zijn ontstaan door het kuren. Kuren terwijl je problemen hebt in de relationele sfeer is gewoon niet verstandig. Stoppen met kuren zou dan de eerste stap in de goede richting wezen omdat dit direct op eigen wil te doen is.

Deskundige hulp is natuurlijk wel verstandig maar daarmee los je direct niets op. Op langer termijn wel. (als het goed is)

Groeten,
Navy

Ben met navy eens.
Hormonen bestuuren je emoties,alles.
Het zelfde als je eigen niet lekker voelt en je neemt drugs,dan kan het nog weleeens zijn dat je een bad trip krijgt.
Gewoon kappen met de heele handel.
En zorgen dat je niet zoveel met jezelf bezig bent.

• Topic Starter Topic Starter
ok kogel is door de kerk
vandaag weer een crisis meegemaakt en blijkbaar ben ik veel te soft geworden.
ze kan het niet aan dat ik me alles zo hard aantrek en ik moet er zijn voor haar zegt ze.blijkbaar ben ik dat op het moment niet.
ze heeft ook wel gelijk.alles wat vroeger vanzelfsprekend ging lukt me op dit moment niet.
dammm mensen kweet echt niet meer wat ik moet doen,als het van mij afhangt op dit moment begin ik terug te kuren
kweet wat jullie ervan denken maar ik zie geen andere oplossing op korte termijn
anders ben ik hun echt kwijt
dus kheb nog test p liggen,nu is mijn vraag aan jullie
als ik daar terug mee begin zet ik er dan best hcg bij voor alles toch wat vlotjes laten te verlopen,of hoe zouden jullie het aanpakken
please help me!!!!!

wat iedereen je probeert duidelijk te maken is dat terug kuren geen oplossing is,
je zit met probs, en kuren gaat dat niet oplossen, nu niet nooit niet
fout bezig, kuren dient voor je over een plateau te helpen, niet voor problemen op te lossen, daar zijn andere mensen/middelen voor

tis wel een foei dat je door kuren veel beter gaat voelen
ik voel me dan mannelijker,ik doe dingen die ik anders nooit zou doen omdat ik er enorm zelfvertrouwen door krijg enz enz
dat zijn de dingen die ik op dit moment direct !!!!! nodig heb
kweet ook wel dat het fout is,besef dat heel goed
waarom kunnen dan mensen een jaar of meer on blijven,wat is er zo erg aan dan als ik maandje of 2 zou doorkuren?

misschien proviron een optie dan?! kuren niet doen man... uitstel van executie... maar hoe uit zich het dan!? kom je tot niets meer?! voel je je depri?! kost de dagelijkse gang veel moeite!?

je geeft zelf aan dat je niet meer eet, laat staan goed traint
eerlijk gezegt het slaat nergens op

Als je niet meer eet ,kunnen dat een hoop factoren hebben.
De lever werkt niet meer mee zoals het hoort.
Maar kerel ,jij maakt het wel heel erg spannend dat die aas zijn impact op je heeft.
Kan je zelf eve niet na denken,je zegt zelf al eten gaat niet meer veel tramelant,nou dat bevorderd de grooei toch niet.
Stop ermee,klaar en dan zie je eve ergens voor overbruging anti depresivas te regelen.
Dat zal je eve helpen tot alles weer in order is.

men lever was nog ok,volgens de bloedwaardes
men goeie cholestorol was wat aan de lage kant dat was het enigste
eten ja,ik dwing mezelf nu wel weer terug te eten want ik had er geen zin in door de stress en als we aten wast niet echt gezellig
tis allemaal een beetje uit de hand gelopen en niemand heeft het zien aankomen
ik besef nu maar al te goed dat ik volledig moet gaan omslaan
en ik ga dat ook doen,als ik het niet probeer zal ik het mezelf nooit vergeven dat ik niet alles maar dan ook alles geprobeerd heb

omdat jullie zo bezorgd waren over me,wil ik jullie toch effe allemaal bedanken
ik heb jullie raad spijtig genoeg niet helemaal opgevolgd,kben wel nog een naar de sportdokter geweest,hele verhaal uitgelegd en me nog eens volledig laten checken
sportdokter heeft me ook raad en advies gegeven en omdat ik echt mede door die nakuur in een put zat,heeft ie me toch aangeraden maar onder sterk toezicht van hem
terug wat test te laten gebruiken.nu ik moet zeggen het begint zen vruchten af te werpen,kben bijna terug de man die ik was en ons gezin ondanks de probs is terug hechter.dus op dit moment heb ik wel goeie moed erin.
dokter heeft me ook gezegt dat het enkel uitstel was maar hij ging me zo goed mogelijk begeleiden om die dip op te vangen.hij zei ook er wel bij dat em hoopte dat ons gezin dan terug een team was,en dat dan te terugslag voor mezelf met zijn hulp goed op te vangen was.
mijn bloedwaardes nog niet echt helemaal terug goed khad lage goeie cholesterol enzo
niertjes waren ook niet helemaal goed
ben ik eergististeren terug bij hem geweest bloed laten nemen,vandaag de uitslag gehad
raar maar waar was alles nu terug op normale waardes.
wat ik nu wel vreemd vind is dat 2 injecties men bloedwaardes terug in normale waardes brengen?
iemand hier een verklaring voor???

Jammer dat je alweer begonnen bent... Beter had je een beetje aroxifeen eerst geprobeerd; bij mij 0,0 down in de nakuur met dat middeltje erbij, ook weinig terugval btw.

Wil je snel beter voelen en je bent toch alweer aan de test, probeer dan een beetje dbol. Daar wordt ik altijd euforisch van.

Terug
Naar boven