- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
De discussie kan eindeloos gevoerd worden, maar we praten dus nog steeds over recreatief trainen. Wel met een doel, progressie. Maar we gaan nu trainingsmethoden van competitief ingestelden vergelijken met recreatieve trainenden. Ik zou er zelf niet aan moeten denken dat ik voor het wielrennen een schema voor wedstrijden ga volgen omdat ik toevallig een keer een toertocht wil maken.
Centaur beoefend zijn sport op een niveau dat hem ligt en in combinatie met een werkleven en gezinsleven. Dan kan je niet verwachten dat je als een monnik een je bezig gaat houden met iedere beschikbare trainingsmethode. Er kan zeker nog geschaafd worden aan het schema, samen met Centaur heb ik al wat aanpassingen gedaan. Nu is het tijd om dat schema op de proef te stellen, na 8 weken evualeren en dan aanpassen waar nodig.
Centaur beoefend zijn sport op een niveau dat hem ligt en in combinatie met een werkleven en gezinsleven. Dan kan je niet verwachten dat je als een monnik een je bezig gaat houden met iedere beschikbare trainingsmethode. Er kan zeker nog geschaafd worden aan het schema, samen met Centaur heb ik al wat aanpassingen gedaan. Nu is het tijd om dat schema op de proef te stellen, na 8 weken evualeren en dan aanpassen waar nodig.