MuscleMeat

Grand Theft Auto V

Ik ga veel tijd doorbrengen met het bewonderen van mijn auto's in de garage.

• Like
Waarderingen: X.
  • Topic Starter Topic Starter
Las ergens dat het online max 16 spelers zou zijn, als dit zo is dan zuigt het wel.

Als je de gameplay van de singleplayer gezien had, zag je dat er 19 spelers waren. Er zullen wss maximaal 32 spelers zijn denk ik. We gaan zien!

@CXLBV

Volgens mij is nadenken voordat je wat zegt niet jouw sterkste punt.

Los Santos is de enige stad die in GTA V voorkomt. LV en SF zijn er niet. Echter bestaat San Andreas ook uit anderen delen die bij Los Santos liggen, zoals mount chilliad en Blaine County.

Ben helemaal verkocht. Multiplayer komt echter wel op 1 oktober uit heb ik gelezen. Dus houden we ons tot die tijd zoet met de singleplayer.

Dus je moet een apart spel kopen voor mp? WTF.
Lijkt me trouwens wel grappig als iemand veel geld verdiend heeft met missies en hij mij als een vriend uitnodigt in zijn garage om zn autos te bewonderen en ik ze dan allemaal sloop of zo. Grote kans als je dan een rpg trekt dat die garagehouder je meteen neerknalt haha.

• Topic Starter Topic Starter
Nee deze word later door een activatie code geactiveerd op je marketplace / ps3 store mits je GTA V koopt xD.

Oh en het zijn inderdaad 16 spelers max.. :\ dat is wel minder.

Grand Theft Auto Online is a dynamic and persistent online world for 16 players that begins by sharing gameplay features, geography and mechanics with Grand Theft Auto V, but will continue to expand and evolve after its launch with new content created by Rockstar Games and the Grand Theft Auto community. Grand Theft Auto Online takes the fundamental Grand Theft Auto concepts of freedom, ambient activity and mission-based gameplay and makes them available to multiple players in an incredibly detailed and responsive online world.

In Grand Theft Auto Online, players have the freedom to explore alone or with friends, work cooperatively to complete missions, band together to participate in activities and ambient events, or compete in traditional game modes with the entire community, all with the personality and refined mechanics of Grand Theft Auto V.

Players can invest in their character through customizing their appearance, improving their stats, owning customized vehicles, purchasing personal property, and taking part in missions, jobs and activities to earn reputation and cash to open up new opportunities to rise through the criminal ranks. The world of Grand Theft Auto Online will constantly grow and change as new content is added, creating the first ever persistent and dynamic Grand Theft Auto game world.

Access to Grand Theft Auto Online is free with every retail copy of Grand Theft Auto V and launches on October 1st.

Als je de gameplay van de singleplayer gezien had, zag je dat er 19 spelers waren. Er zullen wss maximaal 32 spelers zijn denk ik. We gaan zien!

@CXLBV

Volgens mij is nadenken voordat je wat zegt niet jouw sterkste punt.

Los Santos is de enige stad die in GTA V voorkomt. LV en SF zijn er niet. Echter bestaat San Andreas ook uit anderen delen die bij Los Santos liggen, zoals mount chilliad en Blaine County.

Ben helemaal verkocht. Multiplayer komt echter wel op 1 oktober uit heb ik gelezen. Dus houden we ons tot die tijd zoet met de singleplayer.
Nou dan is dat behoorlijk k*t.

ALs dit spel vet word, ga ik het misschien wel kopen :p

ALs dit spel vet word, ga ik het misschien wel kopen :p
Ik ben echt benieuwd naar de map, als het alleen los santos plus dat woestijntje eromheen wordt zoals Aarsbringer45 zegt, dan sla ik over. Lekker boeiend of je kan duiken en shit, alsof ik GTA speel om te duiken kom op zeg :roflol:.

Dit spel gaat zo hard floppen. Verwachtingen zijn veel te hoog.

Ik ben echt benieuwd naar de map, als het alleen los santos plus dat woestijntje eromheen wordt zoals Aarsbringer45 zegt, dan sla ik over. Lekker boeiend of je kan duiken en shit, alsof ik GTA speel om te duiken kom op zeg :roflol:.

Vond los santos wel echt de vetste stad by far!
Maar die andere 2 voegden wel echt smaak toe omdat ze zo verschillend waren.

Maar een super gedetailleerde nieuwe los santos klinkt wel epic hoor.

Woestijntje :rolleyes: De map wordt groter dan die van GTA 4, San Andreas en Red Dead Redemption bij elkaar.

Word super dik! Pre-order heb ik al een jaar staan :D

Terug
Naar boven