MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Denk als ik het zo lees dat ik maar lekker offline blijf.
Gisteren weer even gespeeld en me eigen weer lekker zitten ergeren aan de clumsy besturing.
Hoe langer ik het speel hoe slechter ik de game eigenlijk vind.
Het wilt te veel, en alles werkt net niet.
Het verhaal is mooi en hilarisch, het spel op zich is gewoon best wel k*t.

Clumsy besturning?
Ik speel de game op de ps3 maar de besturing is prima. Beter zelfs dan bij oudere gta games.

ik vind het serieus echt een ****ing geweldig spel

online werkt super bij mij
verhaal is aan, game speelt echt super lekker

hebben jullie em al allemaal uitgespeeld voor degene die al online gaan? ik zit pas op 25% haha.

Nogmaals voor de mensen die telkens hun account "kwijt" zijn. Ga naar singleplayer en probeer het nog eens, ga geen nieuwe aanmaken, want dan save je niet of je saved over je oude heen zodra het werkt.

Idd als ik online wil moet ik een nieuwe aanmaken. Maar als ik eerst story mode doe, en dan switch naar mijn online karakter is hij wel gewoon hetzelfde level. Maar telkens als ik online doe dan moet ik die straatrace weer opnieuw doen, en weer opnieuw kleren kopen, dus gewoon heel dat begin weer opnieuw. Terwijl ik wel gewoon hetzelfde level ben. Dus ik ben wel hetzelfde level, maar mijn fkkng poppetje ziet er anders uit, en ik moet het begin opnieuw doen. En alles duurt zo fkkng lang om te laden, zo slecht allemaal.

Denk als ik het zo lees dat ik maar lekker offline blijf.
Gisteren weer even gespeeld en me eigen weer lekker zitten ergeren aan de clumsy besturing.
Hoe langer ik het speel hoe slechter ik de game eigenlijk vind.
Het wilt te veel, en alles werkt net niet.
Het verhaal is mooi en hilarisch, het spel op zich is gewoon best wel k*t.
Eensch! Heb em een weekje geleden na uitspelen verkocht om dezelfde redenen.

Ik zou als ik jullie was nog geen appartementen kopen. Zie bij de meeste mensen ze ineens niks meer hebben nadat ze het een dag daarvoor gekocht hebben.

****ing stress van die k*t tanks

De geruchten rondom gta 5 voor pc worden hardnekkiger!

eje lloyd, hij connect niet meer bij mij man ;\

fff snel 33k gebanked, anders gaat die stinkoeter dr mee vandoor!!

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 17:40 ----------

join die van stefan

ff eten

Laatst bewerkt:
Ik ga ook even eten xd

zometeen weer lekker verder jajajaaa!

Ik wil nog een keer met een Chinook een tank oppakken en dan rondvliegen, terwijl Barebald met die tank schiet :roflol:

Terug
Naar boven