Fitness Seller

Grand Theft Auto V

Is er iets bekend over de opslagruimte van het spel? Hoeveel GB je nog vrij moet hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Heet ook zoiets als console met opslagruimte :P

groter dan red dead redemption moet ook niet overdreven worden, in die game kon je op zn hardst met een warhorse en alsnog een pokke end, maar met een jet of zieke auto rij je makkelijk door zon map heen plus makkelijk door los santos. wel jammer van die 16 spelers, maarja met 100 man trekt die server het nooit. zoiets als 1000 man lijkt me een toffe gekkenhuis.

Oooo, op het gebied van gamen gaan wij nog een hoop zien_0_ Dank u wel lieve heer.

groter dan red dead redemption moet ook niet overdreven worden, in die game kon je op zn hardst met een warhorse en alsnog een pokke end, maar met een jet of zieke auto rij je makkelijk door zon map heen plus makkelijk door los santos. wel jammer van die 16 spelers, maarja met 100 man trekt die server het nooit. zoiets als 1000 man lijkt me een toffe gekkenhuis.

16 is prima. Misschien dat ze het verhogen op de PC / next gen consoles.

Die wereld is zo dynamisch dat meer dan 16 spelers het echt niet trekt. Ze halen wel alles uit de huidige generatie consoles, aangezien ze met GTA IV een beetje getest hebben wat het allemaal aan kon (zeiden ze). De map is groter dan: RDR, GTA IV en San Andreas bij elkaar zei R*. Maar inderdaad bij RDR had je geen auto's xD, maar alsnog..

Nog een maandje jongens, ik heb hem reeds bij dixons besteld. Kost de SE 50,-

http://www.dixons.nl/games-software...two-interactive-grand-theft-auto-v-gta-v.html

Ik ga liever ergens buiten de hele nacht in de rij staan dan dat ik hem nu bestel.

Ja, dan kun je nog knokken voor een 1e plek:p

Why not both? Ik sta om 10:00 mooi voor die winkel. Nadeel van een winkelcentrum is dat ze nooit een nachtelijke launch hebben. Hier bij mij dan iig. :(

Ik ga speciaal een ps3 aanschaffen voor dit spel, kan niet wachten.

Wat is een gamepad nou weer? Een pad die sudoku speelt?

Dat is er één met hersens.

Terug
Naar boven