AndroidHealthClinic

Gratis 3 RAW IRON Sports Whey samples!

Bezoekers in dit topic

De samples worden iedere dag op volgorde verstuurd. Normaal heb je ze binnen 24uur, maar midden in de vakantie met alle TNT vakantiekrachten merken we ieder jaar weer opnieuw dat het ook 48uur kan zijn als je post verstuurt.
Maar ze komen!:D
 
Vandaag binnengekregen,bedankt,vooral die peach is erg lekker:thumb:
 
Ik heb het ook binnen. :thumbs:
 
Done, topactie weer :D
 
Heb gisterenavond ook ff geliked, ben benieuwd of smaken bevallen! Me whey maak ik hooguit nog 10 shakes dan moet ik weer bijbestellen, dus ik hoop op een lekkere!
 
heb ze binne gekrege, super bedankt sportfood!!! :D kan niet wachte om ze te proberen ;P
 
Graag gedaan mannen! Vandaag weer een karvracht de deur uitgegaan!:D
 
Jammer genoeg nog niets :( Post naar België duurt altijd zo lang, geef ze volgende keer maar wat preworkout pilletjes :D
 
mooie actie, ben benieuwd (op de valreep :p)
 
Nog niets gehad... maar geduld is een schone zaak dus ik wacht het ff af. Me whey is maandag leeg dus ik hoop dat ze vandaag binnenkomen, anders moet ik ergens anders bestellen.
 
Nog niets gehad... maar geduld is een schone zaak dus ik wacht het ff af. Me whey is maandag leeg dus ik hoop dat ze vandaag binnenkomen, anders moet ik ergens anders bestellen.

Alles wordt dezelfde dag van aanvraag (tot 16.00uur) verstuurd, dus het komt er zeker aan!;)

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 11:32 ----------

Jammer genoeg nog niets :( Post naar België duurt altijd zo lang, geef ze volgende keer maar wat preworkout pilletjes :D

Haha, goed idee! Naar Belgie zou het binnen 2 dagen eigenlijk ook moeten aankomen. Het is in ieder geval allemaal verstuurd!:)
 
Eerder 3-5 werkdagen heb ik eens gelezen :D Ik hoop op een Blackberry sample :D
 
samples binnen, blackberry is echt zwaar lekker!

Thanks voor het spul broeders.
 
Eerder 3-5 werkdagen heb ik eens gelezen :D Ik hoop op een Blackberry sample :D

Ik hoop toch eerder! 2-3 dagen moet zeker kunnen!:)

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 13:44 ----------

samples binnen, blackberry is echt zwaar lekker!

Thanks voor het spul broeders.

Thanks! Blackberry is inderdaad een echte aanwinst!;)
 
En net binnen :), zo ff trainen dan uitproberen. Ben echt benieuwd of ze in de smaak vallen.

Grappig trouwens dat handschrift :P, ben vandaag jarig dacht dat het een verjaardagskaart was met papierentroep erin whahah
 
En net binnen :), zo ff trainen dan uitproberen. Ben echt benieuwd of ze in de smaak vallen.

Grappig trouwens dat handschrift :P, ben vandaag jarig dacht dat het een verjaardagskaart was met papierentroep erin whahah

Graag gedaan!

Proficiat kerel, sorry dat het geen kaart was!:p
 
Back
Naar boven