Fitness Seller

Gratis eiwitrepen ?

Lol nee, ze zijn niet verplicht dit te leveren aangezien je niet redelijkerwijs mag verwachten dat ze deze voor 0 euro aanbieden.

Beetje kansloos zo'n bestelling heeft totaal geen nut en als het mijn beslissing was had je dus gewoon je dozen gehad a 20 euro per doos.Kan me hier ook totaal niet in vinden dat je het zelfs leuk vind om te posten.Als je zelf na zou denken zou je ook wel weten hoe het zit zelfs als grap vind ik dit niet kunnen kijk wat B&F doet voor hun klanten en wat je dan terug doet.

Lijkt mij ook sterk dat het een vaste klant is mij lijkt het gewoon een lolbroek die denkt dat ie een super stunt heeft uitgehaald.

het is 0 euro bro 0 euro is 0 euro kosten zijn 0 euro het is gewoon gratis klaar

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Hij komt imo niet over als een vaste klant van B&F dus dat zal hem waarschijnlijk niet veel interesseren.

Ben idd geen echte vaste klant.
Heb tot nu toe eerder 2x iets besteld bij B&F. Was zeer tevreden over hun service.
Gratis cadeau gekregen bij mijn bestelling, en het was 1 dag later al geleverd. (1ste bestelling was bij de achterdeur onder het afdak gezet omdat ik niet thuis was)

Ben er wel tevreden over.
Dat heeft er niets mee te maken, ik ben ook tevreden van Delhaize supermarkt. Nu zelfs meer nadat ze mij 150 gratis flessen Grimbergen hebben gegeven :)

Je kan het ook zo bekijken, B&F shop kan dit gebruiken als goede publiciteit. zoals de Delhaize in België heeft gedaan.
Dit kan zeer makkelijk in de Belgische en Nederlandse media komen.
Gevolg; website wordt meer bekeken, bezoekers zijn ook vaak kopers, mensen bekijken de B&F aanbiedingen of schrijven zich in voor de nieuwsbrief of als vaste klant, ...

Ze kunnen hun webshop ook beetje beter beveiligen zodat als er een foutieve bestelling wordt gedaan dat je als klant géén bevestiging krijgt en geen factuur. Lijkt me een relatief eenvoudige aanpassing om ervoor te zorgen dat een bestelling van 0 euro niet kan doorgaan.

Als ze mij mijn bestelling gratis zouden geven, dan contacteer ik bv. de Belgische kranten en uit mijn tevredenheid over B&F shop, en zeg dat ik al eerder tevreden klant ben en altijd naar hun aanbiedingen kijk, ik vermeld hun website, de krant neemt contact op met B&F shop, etc...
Win-win situatie ? :)

Laatst bewerkt:
Zo'n bestelling is dus niet altijd kansloos...
http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand/aid1184130/delhaize-schenkt-per-ongeluk-gratis-bier-weg.aspx

http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/...en-1-200-gratis-flessen-grimbergen-video.aspx

Deze week heb ik via de Delhaize namelijk wél gratis 150 flessen Grimbergen gekregen.
Het was exact hetzelfde: prijs was 0euro, had bevestiging gekregen per mail en een factuur, en kon ze gewoon gratis ophalen.

Niet geschoten is altijd mis, toch ? ;)

Je hebt inderdaad kans dat een winkelier om zijn klanten tevreden te houden het spelletje meespeelt, maar bedenk wel dat je wettelijk gezien nergens recht op hebt in dit geval.

Beetje kansloos zo'n bestelling heeft totaal geen nut en als het mijn beslissing was had je dus gewoon je dozen gehad a 20 euro per doos.Kan me hier ook totaal niet in vinden dat je het zelfs leuk vind om te posten.Als je zelf na zou denken zou je ook wel weten hoe het zit zelfs als grap vind ik dit niet kunnen kijk wat B&F doet voor hun klanten en wat je dan terug doet.
Wat een onzin zeg.. Als jij een televisie koopt van 1200euro en bij het afrekenen moet je maar 600 betalen door een fout, dan ben jij zeker de eerste die opstaat en zegt; het was volgends mij 1200 hoor

endan zeggen ze in belgie, dat nederlanders gierig zijn, volgens mij heeft geen een NL'er op dit forum ooit gedacht om ff 49x zo'n pakket te bestellen in de hoop dat b&f MOET leveren,
wat een faalactie. srs :rolleyes:

TS moet nooit de volle pot betalen. Hij heeft namelijk zijn toestemming voor prijs X niet kunnen geven.

Jullie denken dus dat als B&F die eiwitrepen voor €10.000 zou verkopen, hij €490.000 moet betalen?

Overigens kan je bij koop op afstand (internetkoop dus) je binnen 7 dagen de overeenkomst opzeggen, en die termijn gaat pas in vanaf dat hij men het product heeft ontvangen.

Alle verwachte producten zijn € 0,00. Dit is natuurlijk geen fout van B&F, waarschijnlijk word je bestelling geannuleerd. Niet slim van B&F om je de mogelijkheid te geven om verwachte producten te bestellen zonder dat de prijs bekend is..

..

Laatst bewerkt:
Ben idd geen echte vaste klant.
Heb tot nu toe eerder 2x iets besteld bij B&F. Was zeer tevreden over hun service.
Gratis cadeau gekregen bij mijn bestelling, en het was 1 dag later al geleverd. (1ste bestelling was bij de achterdeur onder het afdak gezet omdat ik niet thuis was)

Ben er wel tevreden over.
Dat heeft er niets mee te maken, ik ben ook tevreden van Delhaize supermarkt. Nu zelfs meer nadat ze mij 150 gratis flessen Grimbergen hebben gegeven :)

Je kan het ook zo bekijken, B&F shop kan dit gebruiken als goede publiciteit. zoals de Delhaize in België heeft gedaan.
Dit kan zeer makkelijk in de Belgische en Nederlandse media komen.
Gevolg; website wordt meer bekeken, bezoekers zijn ook vaak kopers, mensen bekijken de B&F aanbiedingen of schrijven zich in voor de nieuwsbrief of als vaste klant, ...

Ze kunnen hun webshop ook beetje beter beveiligen zodat als er een foutieve bestelling wordt gedaan dat je als klant géén bevestiging krijgt en geen factuur. Lijkt me een relatief eenvoudige aanpassing om ervoor te zorgen dat een bestelling van 0 euro niet kan doorgaan.

Als ze mij mijn bestelling gratis zouden geven, dan contacteer ik bv. de Belgische kranten en uit mijn tevredenheid over B&F shop, en zeg dat ik al eerder tevreden klant ben en altijd naar hun aanbiedingen kijk, ik vermeld hun website, de krant neemt contact op met B&F shop, etc...
Win-win situatie ? :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

B&F biedt zijn producten sowieso al niet duur aan ivm anderen... eigenlijk erg dat je ze een loer wil lappen :p (niet dat je volgens belgisch of nederlands handelsrecht ook maar 1 poot hebt om op te staan)

....

Laatst bewerkt:
er staat ook duidelijk boven :

Producten waarvan de prijs nog op €0,00 euro staat worden verwacht. Deze worden niet verzonden!

:roflol:

Wat denk je zelf?

Terug
Naar boven