bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
B&F site:
Producten waarvan de prijs nog op €0,00 euro staat worden verwacht. Deze worden niet verzonden!

kostelijk gewoon

B&F site:
Producten waarvan de prijs nog op €0,00 euro staat worden verwacht. Deze worden niet verzonden!

TS moet nooit de volle pot betalen. Hij heeft namelijk zijn toestemming voor prijs X niet kunnen geven.
Jullie denken dus dat als B&F die eiwitrepen voor €10.000 zou verkopen, hij €490.000 moet betalen?
Overigens kan je bij koop op afstand (internetkoop dus) je binnen 7 dagen de overeenkomst opzeggen, en die termijn gaat pas in vanaf dat hij men het product heeft ontvangen.

Ik bedoel maar gewoon dat het iets is wat je daar leert en dat het vrijwel een basis is die je meekrijgt
.En als ik het er niet bij zet dan krijg ik de opmerking: 'hoe kan jij dat nou weten?'Ik bedoel maar gewoon dat het iets is wat je daar leert en dat het vrijwel een basis is die je meekrijgt
.

Toch maar weer even de boeken induiken..
Voeding is uitgesloten van de Wet koop op afstand..
Ook dit krijg je bij je eerste jaar bachelor Rechten..
TS is vast en zeker aan het genieten van zijn gratis (fictieve) repen![]()
Dat wist ik echt niet! Weer iets bijgeleerd dan
En koop op afstand idd gezien
maar geen letter over voeding. Thx!Serieus?Dat wist ik echt niet! Weer iets bijgeleerd dan
En koop op afstand idd gezien
maar geen letter over voeding. Thx!
Edit; zie eten/drinken idd bij het lijstje van de uitzonderingen staan, my bad!