Fitness Seller

Gratis eiwitrepen ?

faalhaas2.jpg

snap eigenlijk niet waarom dit nog geen slotje heeft gehad..

B&F site:
Producten waarvan de prijs nog op €0,00 euro staat worden verwacht. Deze worden niet verzonden!

trololololol :D

Jij bent echt beperkt zeg!! Overall waar 0 euro bij staat zijn producten die nog verwacht worden. dit zou echt een aktie kunnen zijn van Karwan.

Komt er geen slotje ? Voor deze onzin

Ik vraag me af of dat ook eerder bij de B&F site stond of hebben ze dit sindskort staan :P Vind wel geinig....lekker duidelijk voor sommigen die 49 x repen bestellen voor 0 euro ;)

• Topic Starter Topic Starter
B&F site:
Producten waarvan de prijs nog op €0,00 euro staat worden verwacht. Deze worden niet verzonden!

*zucht*
bij de sectie "verwacht" staat dit idd bovenaan de pagina.
Achteraf zag ik dit.

Maar...
Toen ik op de B&F site aan het surfen was ('Eiwitten Whey' -> 'Eiwitrepen') stonden er bijvoorbeeld 15 producten met een prijs bij, en 2 producten waar 0euro bij stond. Ik bestel een aantal gratis producten, kan afrekenen en krijg zelfs bevestigingsmails.
(ondertussen staan de betreffende producten blijkbaar zelfs hélemaal niet meer op de B &F site) :)

enkele dagen voordat ik deze bestelling deed heb ik exact hetzelfde meegemaakt in België. Bier stond per ongeluk aan 0euro geprijst, ik heb deze besteld via de website, en ben dit gratis kunnen gaan ophalen. Natuurlijk ook deze tip doorgegeven aan vrienden en familie. Gratis Belgisch kwaliteitsbier twv 2.49€ per fles (75cl).

Deze keer is het niet gelukt, een volgende keer mss wel :)

Om mogelijk misbruik volledig uit te sluiten enkele tips:
-bestellingen van 0 euro (of onder de X euro) onmogelijk maken
-geen bestelknop bij de verwachte producten
-bij ieder product dat wordt verwacht letterlijk vermelden dat dit wordt verwacht. Of dit product alléén in de 'verwacht sectie' plaatsen en niet tussen alle andere producten die wel leverbaar zijn.

B&F heeft me gezegd dat de site wordt aangepast zodat zulke dingen niet meer kunnen gebeuren. :thumbs:

Laatst bewerkt:
dus je houdt je ganse dagen bezig met het surfen naar webshops om te zien of ze nergens een foutje maken? fuccccck

Als jij de kleine lettertjes hebt gelezen en geaccepteerd, zie je ook staan dat ze zich kunnen beroepen op het feit dat prijzen niet kunnen kloppen en hierdoor een bestelling kunnen anuleren

Jeej het oude topic is er weer.Je had beter kunnen profiteren van de syntha-6 actie die was goedkoop.

TS moet nooit de volle pot betalen. Hij heeft namelijk zijn toestemming voor prijs X niet kunnen geven.

Jullie denken dus dat als B&F die eiwitrepen voor €10.000 zou verkopen, hij €490.000 moet betalen?

Overigens kan je bij koop op afstand (internetkoop dus) je binnen 7 dagen de overeenkomst opzeggen, en die termijn gaat pas in vanaf dat hij men het product heeft ontvangen.

Dit, eerste bachelor jaar in de rechten. Natuurlijk weet ik niet wat er precies in de voorwaarden staat, waar TS 'mee akkoord is gegaan'. Maar bovenstaande is wel de correcte uitleg.

En als ik het er niet bij zet dan krijg ik de opmerking: 'hoe kan jij dat nou weten?' :D Ik bedoel maar gewoon dat het iets is wat je daar leert en dat het vrijwel een basis is die je meekrijgt :).

Toch maar weer even de boeken induiken..

Voeding is uitgesloten van de Wet koop op afstand..

Ook dit krijg je bij je eerste jaar bachelor Rechten..

TS is vast en zeker aan het genieten van zijn gratis (fictieve) repen :p

in belgie loopt er zo een bonnetjes man rond, zoekt alle foute reclames , heeft zo nu en dan eens een volle pallet gratis mee naar huis...;(al meermaals in de media).

Toch maar weer even de boeken induiken..

Voeding is uitgesloten van de Wet koop op afstand..

Ook dit krijg je bij je eerste jaar bachelor Rechten..

TS is vast en zeker aan het genieten van zijn gratis (fictieve) repen :p

Serieus? :D Dat wist ik echt niet! Weer iets bijgeleerd dan ;) En koop op afstand idd gezien ;) maar geen letter over voeding. Thx!
Edit; zie eten/drinken idd bij het lijstje van de uitzonderingen staan, my bad!

Terug
Naar boven