MuscleMeat

Gratis pizza, shoarma of wat dan ook! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je bij bestellingen na 19.09 gewoon moet betalen. Kwam er ook doorheen net, lees je de voorwaarden.. en dan heb je dus pech ;)

Maar in de bevestigingsmail staat dat er elektronisch betaald is, oid. Het is me zelf niet gelukt maar m'n vriendin wel.

Ik heb overigens toch maar besteld :roflol: Ik zit al 2 uur te sterven van de honger en nu wil ik die spareribs ook.

Ik denk dat je bij bestellingen na 19.09 gewoon moet betalen. Kwam er ook doorheen net, lees je de voorwaarden.. en dan heb je dus pech ;)
in de mail staat dat het betaald is. en er zijn hier mensen die na bestelling het restaurant gebeld hebben, en bij hun was ook doorgekomen dat het betaald was.
dus zit wel snor denk ik

Jeuj!

Net gebeld door 't restaurant, gratis bestelling :D ook al had ik em geplaatst op 19:27 ofzo

Omfg!! Vergeten!

Lame!

ondertussen ben ik al 40 minuten aant wachten op mn bestelling.

gemiddeld zou levertijd 45-60 minuten bedragen...
ben benieuwd :D

sja...net me eten op...wel betaald :(

Hier ook een late, doch gratis, bestelling. Heb net nog even contact opgenomen en ze bevestigden dat er al elektronisch betaald was. :D :burger:

****ing lucky basterds..

het kan nogsteeds:D:D

1x
[Ben & jerry's 150ml] Vanilla toffee crunch
€2,75​

1x
[Ben & jerry's 150ml] Caramel chew chew
€2,75​

1x
[Ben & jerry's 150ml] Cookie dough
€2,75​

1x
[Ben & jerry's 150ml] Chunky monkey
€2,75​

1x
[Ben & jerry's 150ml] Choclate fudge brownie
€2,75​

1x
€2,75​

1x
€2,75​

1x
€2,75​

1x
€2,75​

1x
€2,75​
:roflol:

lekker toetje :P

• Topic Starter Topic Starter

1x
€2,75​

1x
€2,75​

1x
€2,75​

1x
€2,75​

1x
€2,75​

Heb net straciatella ijs gekocht bij de AH. :fuu:

Haha mooi is dit... nu kom ik eindelijk op die site, komt de gratis bestelling alsnog niet door omdat er daarnet al een bestellingspoging vanaf mijn adres is gedaan (die natuurlijk mislukt is).

FAIL.

Hahahaha dit geloof je niet. Om 20:00u gaat hier de bel.. is het een hele vriendelijke Chinese gozer, met m'n ossenhaas in soyasaus met paksoi.. blijkt dat m'n gratis bestelling toch gewoon goed is doorgekomen. Geen bevestigingsmail of ordernummer of niks gekregen... :):):)

Great Success :meal:

Hahahaha dit geloof je niet. Om 20:00u gaat hier de bel.. is het een hele vriendelijke Chinese gozer, met m'n ossenhaas in soyasaus met paksoi.. blijkt dat m'n gratis bestelling toch gewoon goed is doorgekomen. Geen bevestigingsmail of ordernummer of niks gekregen... :):):)

mother****er!!!:eek:

• Topic Starter Topic Starter

Lucky bastards! Ik kwam niet zo ver. :(

oh god... als ik danmaar geen 3 pizza's en 9 bakjes ijs krijg:o in 3 bestellingen

:grumble:

oh god... als ik danmaar geen 3 pizza's en 9 bakjes ijs krijg:o in 3 bestellingen

Haha.. sowieso maar één bestelling per adres, dus de laatste 2 zijn dan geblokkeerd. Maar hoop voor je dat het lukt!

Nu snel even trainen, ik warm m'n Chinees straks wel op als ik terug ben. Free post workout meal!!!1one :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven