kamikaza
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 25
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niks binnen gekregen achja over 10 jaar weer een kans toch![]()

nee joh, volgend jaar, want dan bestaan ze 10 jaar, veel belangrijker toch![]()
wat wou je er dan mee doen, wegooien?
en btw waarom met een vork meid![]()
HAHAHAH ik had PRECIES hetzelfde. Ik schrok me dood, want ik had kort daarvoor een 2e bestelling gedaan dus ik dacht: huh die zijn snel.
Hahahah ben ik net goed en wel aan m'n spareribs begonnen (echt goddelijk trouwens) gaat de deurbel nog een keerK*tzooi, die moest ik wel betalen. Maar m'n huisgenootje zei dat het een misverstand was en toen is ie weggegaan
Dus heb niks betaald.

Hahah prachtig.. dat verhaal van die 2e bestelling maakt het natuurlijk nog mooier.
Ik ga eindelijk maar eens beginnen aan mijn gratis post-workout meal
http://i33.tinypic.com/xr95h.jpg

Niet zo jaloers bro. Misschien zit er volgend jaar ook voor jou een gratis meal in.

Hahah prachtig.. dat verhaal van die 2e bestelling maakt het natuurlijk nog mooier.
Ik ga eindelijk maar eens beginnen aan mijn gratis post-workout meal
http://i33.tinypic.com/xr95h.jpg
ik ben ook kk hard genakt door ze, ik had mn bestellingen al klaar, eentje liet ik bij mij thuis en ander bij me oma bezorge die vlakbij woont en toen drukte ik op bestel op 1 minuut over zeven en toen stond er pagina niet gevonden. en toen las ik hier op het forum dat mensen later hadden besteld maarja toen had ik al 4 turkse pizzas op en baklava door mn moeder betaald ne gekocht, om half negeen stond nog steeds dat alles gratis was dus had ik twee ben en jerrys besteld, ik kijk een minuut later op die site en toen was dat gratis ding weg....ik snel alle lichten uit gedaan en de grodijnen dicht en me moeder was toch aan het slapen op de bank, toen kwam mn zusje thuis en evenm later kwam die koerier, ik wou niet open doen en ik zeg allemaal op de grond liggen, toen werd mn moeder en zusje boos en scholden me uit en die koerier zat zo met mn buurvrouw te praten en ik ging snel naar mn kamer doen alsof ik sliep voor het geval mn moeder de deur open zou doen. jonge lop mn school die veel van computers weet was het wel gelukt had die spare ribs mee genomen, die ging meteen naar ip adres of zo en niet naar de site. volgende keer beter voor mij hoop ik.

Ik zou elke dag wel zo'n avontuur willen!ik ben ook kk hard genakt door ze, ik had mn bestellingen al klaar, eentje liet ik bij mij thuis en ander bij me oma bezorge die vlakbij woont en toen drukte ik op bestel op 1 minuut over zeven en toen stond er pagina niet gevonden. en toen las ik hier op het forum dat mensen later hadden besteld maarja toen had ik al 4 turkse pizzas op en baklava door mn moeder betaald ne gekocht, om half negeen stond nog steeds dat alles gratis was dus had ik twee ben en jerrys besteld, ik kijk een minuut later op die site en toen was dat gratis ding weg....ik snel alle lichten uit gedaan en de grodijnen dicht en me moeder was toch aan het slapen op de bank, toen kwam mn zusje thuis en evenm later kwam die koerier, ik wou niet open doen en ik zeg allemaal op de grond liggen, toen werd mn moeder en zusje boos en scholden me uit en die koerier zat zo met mn buurvrouw te praten en ik ging snel naar mn kamer doen alsof ik sliep voor het geval mn moeder de deur open zou doen. jonge lop mn school die veel van computers weet was het wel gelukt had die spare ribs mee genomen, die ging meteen naar ip adres of zo en niet naar de site. volgende keer beter voor mij hoop ik.
dan kon ik in het rijtje 007, samfisherHaha wat een verhaal gozer, het lijkt wel een actiefilm
Ik hoor je al "Evrybody get daaooown!!" schreeuwen met Ahnuld accent, terwijl die koerier voor de deur staat.