XXL Nutrition

Gratis pizza, shoarma of wat dan ook! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm 2x ben & jerry's bezorgd

Had al bij me ma gegeten :D

• Topic Starter Topic Starter
Chill chill. :D
Jammer dat ik naar de AH was toen jullie derachter kwamen, haha. :p

En ja natuurlijk ben ik genaaid. Ik moest gewoon betalen voor m'n pizza. Meneer de bezorger wist van niks

Die homo's bij thuisbezorgd horen nog wel van mij :shoot:

Laatst bewerkt:
Wat een k*tsite, staat dat de actie verlengd is maar niet tot wanneer...

jammie, mijn eten has arrived. Gratis uiteraard

na 55 minuten zijn mn spareribs gearriveerd..... hmmmmmm jammie.

foto volgt als et op is :P

Inmiddels m'n kipshoarma achter de kiezen, smaakt toch extra lekker als het gratis is hoor xD

JAAAAAAAAAAAA ik dacht dat de bestelling niet gelukt was omdat de site steeds offline ging komt de turk nog ff langs met mijn bestelling :D

omfg jullie zijn echt erg, ik keer niet terug naar dit topic :roflol:

2rzrhj8.jpg

Na de slachtpartij...gratis eten smaakt nog lekkerder :P

En ja natuurlijk ben ik genaaid. Ik moest gewoon betalen voor m'n pizza. Meneer de bezorger wist van niks

Die homo's bij thuisbezorgd horen nog wel van mij :shoot:

gaat niet...nergens een gastenboek of contactpersoon zodat je niet kan klagen...hebben ze van tevoren geanticipeerd:(

KK HELE WEEK verlangd naar vandaag voor gratis pizza, is de site om 7 uur overbelast :(

Haha.. nou tot nu toe meer succesverhalen dan fails :D Mijn vriendinnetje heeft gewoon voor mij gekookt ;)

WAT DE **** IS DIT IK DENK LEKKER NA het trainen spareribs

zijn ze potverdomme niet geleverd na 1.5uur..

KLACHT!! :fuu:

Jullie weten wat er vaak gebeurd met "gratis" voedsel , right ?

ophangen, fusilleren, onthoofden, stenigen, radbraken, slow slicing, spietsen...neersteken die &%$#"W#$%!!!

Hahahaha dit geloof je niet. Om 20:00u gaat hier de bel.. is het een hele vriendelijke Chinese gozer, met m'n ossenhaas in soyasaus met paksoi.. blijkt dat m'n gratis bestelling toch gewoon goed is doorgekomen. Geen bevestigingsmail of ordernummer of niks gekregen... :):):)

Great Success :meal:

HAHAHAH ik had PRECIES hetzelfde. Ik schrok me dood, want ik had kort daarvoor een 2e bestelling gedaan dus ik dacht: huh die zijn snel.

Hahahah ben ik net goed en wel aan m'n spareribs begonnen (echt goddelijk trouwens) gaat de deurbel nog een keer :roflol: K*tzooi, die moest ik wel betalen. Maar m'n huisgenootje zei dat het een misverstand was en toen is ie weggegaan :roflol: Dus heb niks betaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven