Fitness Seller

Gratis pizza, shoarma of wat dan ook! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
before
hs6mba.jpg

after
14wublf.jpg

lekkere avondsnack :D

2ur2grm.jpg

Het erge is dat ik het serieus allemaal op heb gegeten, inclusief aardappeltjes en salade.

Wat een avontuur! Na 1 uur kloten met bestellen was het gelukt en stond er > Uw betaalmethode: De baas betaald. Ik bellen naar de desbetreffende tent wat er precies mee bedoeld werd en blijkbaar waren de kosten voor mij + ze hadden het eten al klaar staan dus kon ik het niet meer cancelen. Nadat ik klaar was met eten werd er opgebeld en zeiden ze dat het toch betaald was, kwam de bezorger alsnog het geld terugbrengen! Thuisbezorgd.nl bedankt voor de kip x 2+ rijst cola en noodles.

Laatst bewerkt:
Hoezo word het mijne niet geleverd :fuu:

Gewoon bevestigingsmail etc gehad.. sad

Heb op me werk ook een bami goreng speciaal + een mexicano besteld. Kwam keurig binnen 30 min aan :D

Gratisssss !!

binnen 10min had ik het :D ik echt wtf? ik heb net mn browser afgesloten maar alles is op:rolleyes: toch bedankt thuisbezorgd.nl

Wow great staat nu dat die winkel gesloten is.

Ik ga een klacht indienen.

Wow great staat nu dat die winkel gesloten is.

Ik ga een klacht indienen.
kan zijn dat het nog steeds komt hoor.
als hij om 21.00 sluit betekend het dat ze daarna geen bestellingen meer aannemen, maar wat al besteld is en nog onderweg word nog bezorgd.
je zou nog kunnen proberen te bellen.

rond half 9 besteld denk niet dat het nog binnen komt :(

Hahah oke :P

Haha kga niet echt een klacht indienen kheb toch niets betaald haha :p

Gelijk boos zijn op mij :(

Roflborris ze zijn binnen gekomen om half 10 :p had helaas geen trek meer want net me bak kwark leeg en had ook al laat avond gegeten :p dus morge eet ik het op

Goddamn, lees ik die topic nu pas:fuu:

jullie weer wel he?:mad:

en ik zat nog wel om half 7 paraat :treuren:

:fuu:

heb het gemist!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven