Fitness Seller

Gratis pizza, shoarma of wat dan ook! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had de bestelling al klaar staan om 15.00 uur.

(was toch op t werk dus t venster lekker op laten staan)
om exact 19:01 druk ik op bestel; pagina niet gevonden

:fuu::fuu::fuu:

Ik denk dat als er misschien in heel Nederland 150 á 200 mensen doorheen zijn gekomen het al veel is.

:mad::mad: DIE!!

actie was verlengd tot 20.30.. .dus het zijn wel meer dan 200 mensen.

heb ergens gelezen dat ze 200.000€ aan gratis eten weggegeven hebben.

actie was verlengd tot 20.30.. .dus het zijn wel meer dan 200 mensen.

heb ergens gelezen dat ze 200.000€ aan gratis eten weggegeven hebben.

dus dan wasmn ijs gratis, ik had iets voor halg negen besteld, ik dacht zal ik nou opendoen of niet, maar was niet gratis dnek ik bij dominos, want anders had mn buurvrouw het wel aangenomen en de vollgende dag gegeven aan mij

Was gewoon gratis hoor, heb zelf ook nog rond 20:10 besteld :D

K*t....lees het nu pas...
Buitenkansje gemist dus:huilen:

mother****ers!!!:mad: waar stond dat???
wat? dat het verlengd was of dat bedrag.
dat bedrag weet ik niet meer.. was ergens op 1 of andere website die over die actie ging
dat het verlengd was stond op de site, en op diverse sites stond te lezen dat het tot 20.30 verlengd was.

wat? dat het verlengd was of dat bedrag.
dat bedrag weet ik niet meer.. was ergens op 1 of andere website die over die actie ging
dat het verlengd was stond op de site, en op diverse sites stond te lezen dat het tot 20.30 verlengd was.

Hier bijvoorbeeld:

[Link niet meer beschikbaar]

Gelukkig dat ik op dinsdag op bed lag over te geven, anders had ik toch wel iets gemist.:(

Net besteld bij Spareribs Express.
Kreeg zalmfilet ipv mijn spareribs, heb die gast gebeld en kreeg te horen dat ik de zalm mocht houden en er 'nu' al iemand onderweg is met de spareribs. Toch nog iets gratis gekregen dus:D

Spareribs van de Beren zijn trouwens lekkerder.

kreeg ik zojuist in mijn mailbox.
Beste klant,

Zoals u deze week ongetwijfeld in de media heeft kunnen lezen, zien of horen, gaf Thuisbezorgd.NL wegens het negenjarig bestaan gratis eten weg. Helaas kende deze actie een trage start. Tot onze verbazing werd vlak voor etenstijd door enkele radiozenders opgeroepen naar onze site te gaan, hetgeen resulteerde in grootschalige overbelasting van de servers. Bestellen ging al vanaf 18:00 moeizaam en om 19.00 kwamen slechts mondjesmaat de gratis bestellingen binnen.

Om toch zoveel mogelijk mensen blij te maken met een maaltijd werd de gratis bestelperiode van oorspronkelijk negen minuten verlengd met anderhalf uur. Tussen 19.00 en 20.30 is vervolgens voor liefst 200.000 Euro aan eten besteld. Op diverse websites werden foto's geplaatst van het veroverde eten. Wij hopen daarom dat voor velen van u de actie toch is geslaagd. Mocht het niet gelukt zijn te bestellen dan spijt ons dat. We hopen volgend jaar met een actie te komen waarbij we beter met de grote toestroom van bezoekers kunnen omgaan. Uiteraard staan wij open voor ideeën!

Met vriendelijke groet,

Jitse Groen
Algemeen Directeur
Thuisbezorgd.NL BV

Ik houd me in. Ik houd me in. Ik houd me in. Ik houd me in.

^%$#@hoerensite:shoot:

Ja lekker handig..

In plaats van dat ze dan ff op de website zel groots neerknallen dat de actie verlengt word tot half 9..

Denk dat veel mensen rond 19.00 toch wel erge honger hebben (helemaal de 'normale' 3 x per dag eter:P) en dan gewoon of de telefoon pakken of via een andere site gaan bestellen.

ach, als hun bedrag van 200000€ klopt, en iedereen zou het maximum van 15€ gebruikt hebben, dan zouden meer dan 13000 mensen met de actie meegedaan hebben.
nu zal niet veel mensen de volledige 15 euro gehaald hebben denk ik.. dus aantal mensen wat meegedaan heeft zal tussen de 14-15000 liggen denk ik.
best wel succesvol en goede promotie :P

Weet iemand wanneer er weer gratis besteld kan worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven