MuscleMeat

Breaking News Gratis Protein Perfection Mix sample voor de eerste 500 hyves leden bij Body En Fitshop!

Gister besteld, vandaag binnen.

Heb Noxipro gekregen, maar dat is alleen maar beter!

Ik heb ze ook nog niet binnen, maar het kan maandag nog komen

Hyves is zoo 2009, geen facebook account?

• Topic Starter Topic Starter
Heb dinsdag mijn adres enz doorgestuurd, maar heb geen antwoord gekregen of niets.

Heb je het inmiddels al ontvangen?

ben lid geworden, en hoe zit het met noxplode samples..die zouden toch ook komen.:nanner:

We hebben geen samples van No Xplode, wel hebben we 10 sachets in de verkoop.

No Xplode NT Trial (10 servings)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb ze ook nog niet binnen, maar het kan maandag nog komen

Wacht de maandag inderdaad nog even af, mocht het er dan nog niet zijn dan ga ik het verder voor je uitzoeken. ;)

-Vincent

Ben al tijdje lid en had een pm gestuurd maar niks ontvangen:(

Ik heb het vandaag ontvangen, een noxi pro sample maar daar ben ik ook zeer tevreden mee :). Thanks B&F het gaat nog wel even duren voordat ik de 4,5kg cocos van jullie weggetikt heb

Laatst bewerkt:
Heb net een zakje Noxpipro gekregen, opzich had ik liever Protein Perfection Mix willen proberen, maar Noxipro is natuurlijk ook welkom. :)

ik neem aan dat je om vanaf dit forum bedoelde he?

Ja:)

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Heb net een zakje Noxpipro gekregen, opzich had ik liever Protein Perfection Mix willen proberen, maar Noxipro is natuurlijk ook welkom. :)

2 acties door elkaar:rolleyes: OK:D

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Ben al tijdje lid en had een pm gestuurd maar niks ontvangen:(

PM mij je naam even dan check ik het:)

Ontvangen, bedankt!! :)

Zijn er nog samples?

Zojuist aangemeld en bericht verstuurd. :)
Vette actie.

Had een PM gekregen van Vincent dacht ik, dat als ik het voor dinsdag nog niet binnen heb ik jullie weer een bericht zou sturen. Maar ik vind eigenlijk dat een paar samples Noxipro extra ook wel mogen verzonden worden om het goed te maken :trollface:

Terug
Naar boven