Fitness Seller

Breaking News Gratis Protein Perfection Mix sample voor de eerste 500 hyves leden bij Body En Fitshop!

Had een PM gekregen van Vincent dacht ik, dat als ik het voor dinsdag nog niet binnen heb ik jullie weer een bericht zou sturen. Maar ik vind eigenlijk dat een paar samples Noxipro extra ook wel mogen verzonden worden om het goed te maken :trollface:

Je vind dat dat ook wel zo mogen? Wees blij dat je al een gratis sample krijgt.

Laatst bewerkt:
Had een PM gekregen van Vincent dacht ik, dat als ik het voor dinsdag nog niet binnen heb ik jullie weer een bericht zou sturen. Maar ik vind eigenlijk dat een paar samples Noxipro extra ook wel mogen verzonden worden om het goed te maken :trollface:
:mier:

• Topic Starter Topic Starter

NoxiPro is op. :cool:

-Leon

Niet om het een of ander, maar ik kreeg een Noxipro sample ipv een Protein Perfection Matrix ;) Ook prima hoor.

ik heb geen hyves en ga mij ook niet aanmelden.
go facebook

en wederom alles netjes afgehandeld door B&F!!

Slim hoor, jezelf er zo makkelijk vanaf brengen.

I_aint_Even_mad_RE_REPORTED-s294x210-95117.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net lid geworden en bericht verstuurd!
ben benieuwd!

ik heb me vorige week aangemeld alleen nog niks thuis :P

Bedankt voor de sample & bericht terug via hyves, Vincent!

Helaas kan ik geen Cookies en Cream meer zien maar met het product is niks mis! Goede structuur, geen klontjes etc. Top!

Helaas nog steeds geen keus kunnen maken tussen, dieet, protein of perfection. :p
Van het Dieet eiwit geen sample's toch?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de sample & bericht terug via hyves, Vincent!

Helaas kan ik geen Cookies en Cream meer zien maar met het product is niks mis! Goede structuur, geen klontjes etc. Top!

Helaas nog steeds geen keus kunnen maken tussen, dieet, protein of perfection. :p
Van het Dieet eiwit geen sample's toch?

We hebben inderdaad geen samples van dieet eiwit, ik hou persoonlijk erg van Protein Perfection Mix. Chocolade en Strawberry vind ik erg lekkere smaken, hoe persoonsgebonden dat ook zijn mag. Daarnaast ben ik erg te spreken over het feit dat er zes verschillende eiwitten inzitten en daardoor op elk moment van de dag ideaal is. :D

Protein Perfection Mix

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Vincent

Terug
Naar boven