MuscleMeat

Gratis samples Whey Delicious en Unleash v3!!

thanks!

Unleash v3
Whey aardbei - banaan
Whey bosvruchten

Bedankt alvast :thumb:

Binnenkort volgt er ooknog een mooie bestelling van mij.
Heb besloten om eens bij jullie te bestellen ipv bodybuilding.com.
Nooit aan gedacht om Real Gains en Torrent van Universal in huis te halen?Die bestelde ik namelijk altijd:D

Toppie!! Unleash, Speculaas, appeltaart gechecked! Ben benieuwd:)

bedankt

Ben zeer benieuwd naar de appeltaart smaak:D.

Goede actie.:thumbup:

nice, ben erg benieuwd naar die speculaas smaak :D

leuke actie gelijk bestelt
unleash, aardbei-banaan, bosvruchten

mooi zo.
alvast bedankt

Mooi actie rené!

Misschien een stomme vraag, maar misschien handig voor (o.a mij) mensen: Wanneer kun je de producten het beste innemen?

V3: ?

Delicious: ?

V3 staat toch: Pre-Workout booster... dus 30min voor de training(op lege maag werkt het het best). Het beste met een vruchtensap of water. NIET met melk dat bellemert de opname van creatine...

Whey... Gewoon als aanvulling op je voeding... Meeste nemen het bij het opstaan in combinatie met brinta en melk... samen in een shakebeker... Kan evt ook nog kaneel bij !

Ik doe altijd: Whey vanille + 400ml melk + 25gr brinta + wat kaneel..

Doen de meeste mensen ook... Goede start van de dag!

Nice! Heb unleash v3 besteld met whey delicious appeltaart en speculaas, wil echt weten hoe die smaken:D

Lekker. Zal snel op zijn zo te zien aan reacties.

Ben beniewd naar de V3. De eerdere versies vond ik niet bijzonder.

Laatst bewerkt:
Heb per ongeluk maar één smaak aangeduid ipv 3 opties. Krijg ik dan 3x dezelfde smaak? Niet dat ik het erg zou vinden ;)

Leuke actie trouwens, bedankt.

Thanks Rene!
Zeer benieuwd naar Unleash V3, mocht ik tevreden zijn dan neem ik een potje bij mijn volgende bestelling.

Unleash, appeltaart en speculaas bestelt.

Grappig toen ik het topic ging doorlezen dat veel mensen allemaal hetzelfde bestelt hebben.

Ik kreeg bij mijn eigen bestellingen vaak cappuccino of vanillie, terwijl ik juist naar die speciale smaken geïnteresseerd was. Met mij blijkbaar veel andere :p

Goede actie!
Heb m zojuist ingevuld. Alleen unleash aangevinkt, krijg ik dan 3x sample unleash? Zou top zijn!
Mijn officiele bestelling van de rest van mijn benodigdheden volgt volgende week :)

Terug
Naar boven