AndroidHealthClinic

Gratis samples Whey Delicious en Unleash v3!!

bedankt! ik heb ze binnen

besteld
ben zeker benieuwd naar de unleash.
Mooie actie

Net de Unleash gepakt, ranzig :D maar dat is niet zo erg het gaat om de werking.

Heb vandaag de samples binnen gekregen! Maandag laatste training voor de vakantie, mooi zwaar! Ga mooi de unleash uitproberen en de whey in me brinta :D

Super actie! Ben benieuwd hoe de whey zal smaken.

Besteld, erg benieuwd naar Unleash V3 ;)

Zit nu aan de speculoos. Prima spul! thx

Hoelang duurt het ongeveer voordat je het krijgt?

ik heb ze vandaag binnen gehad, en heb ze dinsdag besteld..

beetje geduld, tis allemaal gratis dusja.

Bedankt voor de samples Rene

Ik heb ze ook al binnen. Bedankt!

Nou weer een extra sample unleash erbij, altijd welkom en de 2 nieuwe smaken van delicious eens proberen.

Ik heb ze ook binnen, ik ben wel zo dom geweest om slechts een sample aan te kruisen:( Maarja het is en blijft een geweldige actie:D

Heel mooie actie ! Altijd al Unleash V3 willen proberen, maar zelf reageer ik nooit echt op een PreWO ... Dus bij deze, bedankt om het uit te kunnen vinden !

heb ze een vriend van me ook laten bestellen.
Hij is helemaal gek van Unleash v3 en hij gaat hem dan ook bestellen

buffe shit Rene !

Heb ze al binnen, bedankt!

Unleash v3 is echt enorm vies. Ik voelde me daarentegen wel zeer energiek tijdens mijn training (en nu nog steeds).

Whey Delicious heb ik nog niet geprobeerd, laat ik nog van weten wat ik er van vind.

Echt een goede actie!

Heb de samples vanmiddag geprobeerd, en moet zeggen dat ze me erg goed zijn bevallen.

De unleash v3 is echt smerig, maar doet daarin tegen super zijn werk, zal binnenkort als mijn nano vapor op is een potje bestellen.

THNX

Terug
Naar boven