Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de samples!!!
Als ik ze alle 4 heb geproefd volgt mijn review![]()
Dank je!
...Dit kan wel eens de reden van de vertraging zijn..
, mocht het uiteindelijk blijken dat mensen in Belgie niet gehad hebben dan sturen we die gewoon na. Wacht wel eventjes enkele dagen af..Geen zorgen, mocht het uiteindelijk blijken dat mensen in Belgie niet gehad hebben dan sturen we die gewoon na. Wacht wel eventjes enkele dagen af..
Hmm... ik had jullie vrijdag een PM gestuurd en nu is het nog niet binnen, misschien een klein probleempje?![]()

Ok, geen probleem! Ik heb geduld!Ja, veel/meerdere uit Belgie hebben nog niets gehad. Ik denk dat het te maken heeft met het niet juist sorteren van onze kant tussen de post voor NL en de post voor BE.![]()

Ik hoop wel dat iedereen snel z'n samples ontvangt. Voor jullie en voor ons leuker
Maar goed, mocht alsnog blijken dat meerdere niets hebben ontvangen dan sturen we eind van de week natuurlijk gewoon na.
BedanktHmm... ik had jullie vrijdag een PM gestuurd en nu is het nog niet binnen, misschien een klein probleempje?![]()

Same story
Duurt de levertermijn op de site ook veel langer naar belgie?

OH OH OH mijn pakketje is binnen!!
Ik ga ze gelijk testen straks, maar bij deze: alvast super bedankt!