AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de belgen die een sample hebben aangevraagd:

Ik heb de mijn veilig en wel ontvangen (aanvraag was gebeurd op vrijdag).

Bedankt bodyenfitshop!

Banaan met melk was net erg lekker!!!

Ja daar sluit ik me bij aan, heb ook net de banaan op en die smaakte net als een milkshake:cool: Had de bananen smaak van de whey exclusive al eens bij jullie besteld en moet zeggen dat deze bananensmaak lekkerder is! Alleen de fresh berry nog proberen.

Tnx voor de samples! :)

Smaak van de banaan en vanille is super!!

Vandaag ontvangen, ziet er erg netjes uit allemaal. Vorige keer eenzelfde actie van powersupplements, en dat leek meer op een pakketje uit Columbia :D (wel goed spul daar niet van).

Heb vandaag de fresh berry smaak geprobeerd, en die bevalt erg goed. Echte romige milkshake smaak, lost perfect op en schuimt amper :thumbs:.

Vandaag ontvangen, heerlijke smaak..

Top service:)

Vandaag binnen gehad:) Banaan was echt super!! Echt een top actie van jullie

ik heb ook nog altijd niets gekregen , heb donderdag of ten laatse vrijdag pm gestuurd.

dus zou kunnen dat belgen nog wat mogen wachten :)

gratis samples

samples zijn binnen
smaken echt goed:D
toppie

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ook nog altijd niets gekregen , heb donderdag of ten laatse vrijdag pm gestuurd.

dus zou kunnen dat belgen nog wat mogen wachten :)

Ja, ik hou het in de gaten. Er is denk ik eens doos voor BE bij de enveloppen voor NL gekomen waardoor het langer gaat duren. Komt echt goed (en zo niet dan los ik het natuurlijk op:D

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Ja daar sluit ik me bij aan, heb ook net de banaan op en die smaakte net als een milkshake:cool: Had de bananen smaak van de whey exclusive al eens bij jullie besteld en moet zeggen dat deze bananensmaak lekkerder is! Alleen de fresh berry nog proberen.

Fresh Berry is voor veel de favoriet, lekker fris!

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Vandaag ontvangen, heerlijke smaak..

Top service:)

Dank u:)

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Voor de belgen die een sample hebben aangevraagd:

Ik heb de mijn veilig en wel ontvangen (aanvraag was gebeurd op vrijdag).

Bedankt bodyenfitshop!

Graag gedaan:)

Binnen gehad vandaag :)!

Ga morgen proeven!

Als ik het hier zo hoor dan kunnen jullie denk ik wel een bestelling van mij verwachten :P

Net eventjes de Choclade geproefd. Heel tevreden over de smaak, zelfs met water was het lekker terwijl de meeste wheys met water niet te zuipen zijn. :thumbup:

Banaan met water is ook heerlijk romig en smaakvol :)

Maandag de samples gekregen:D

de smaken zijn echt goed romig. Toch maar eens overwegen om deze een keer aan te schaffen.

Hallo,

Heb net aardbei geproefd en gemengd met 250 ml water. (1e whey shake ooit gedronken)

Ik hoor mensen zeggen dat aardbei lekker is maar vind het echt vies, heb ik wat fout gedaan of hoort het gewoon zo? (Normaal hou ik wel van aardbeiensmaak)

Je moet niet denken dat het naar een fristi ofzo gaat smaken he :)

Als je wat andere shakes drinkt, zal je beter weten wat lekker is en wat niet;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven