Vihae
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de belgen die een sample hebben aangevraagd:
Ik heb de mijn veilig en wel ontvangen (aanvraag was gebeurd op vrijdag).
Bedankt bodyenfitshop!

Had de bananen smaak van de whey exclusive al eens bij jullie besteld en moet zeggen dat deze bananensmaak lekkerder is! Alleen de fresh berry nog proberen.
(wel goed spul daar niet van). ik heb ook nog altijd niets gekregen , heb donderdag of ten laatse vrijdag pm gestuurd.
dus zou kunnen dat belgen nog wat mogen wachten![]()

Ja daar sluit ik me bij aan, heb ook net de banaan op en die smaakte net als een milkshakeHad de bananen smaak van de whey exclusive al eens bij jullie besteld en moet zeggen dat deze bananensmaak lekkerder is! Alleen de fresh berry nog proberen.

Voor de belgen die een sample hebben aangevraagd:
Ik heb de mijn veilig en wel ontvangen (aanvraag was gebeurd op vrijdag).
Bedankt bodyenfitshop!

Vandaag binnen gehadBanaan was echt super!! Echt een top actie van jullie

Binnen gehad vandaag!
Ga morgen proeven!
Als ik het hier zo hoor dan kunnen jullie denk ik wel een bestelling van mij verwachten![]()
cookies en creame zat helaas niet bij mijn samples, wel chocolade. Welke vind jij lekkerder choco of cookies?

Hallo,
Heb net aardbei geproefd en gemengd met 250 ml water. (1e whey shake ooit gedronken)
Ik hoor mensen zeggen dat aardbei lekker is maar vind het echt vies, heb ik wat fout gedaan of hoort het gewoon zo? (Normaal hou ik wel van aardbeiensmaak)