manofsteel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb cookies en fresh al op, cookies was wel lekker maar fresh was echt BAAS.
Ik heb nog 2 andere smaken over ik ga de 2 lekkerste kopen, want elke dag het zelfde smaak is niet zo lekker. Moet wel een beetje variëren![]()

Snelle service, gister aangevraagd en vanmiddag al in de bus!
Komende dagen ff de smaakt testen![]()

vandaag binnen gekregen! Top mannen! mooie proefzakjes ook
bedankt!
maar dan heb je ook iets

naar belgie duurt blijkbaar wat langer, hier ook nog niks gezien
Nu maar hopen dat zich dit morgen alsnog oplost... Ik weet 100% zeker dat alles is verzonden dus wel vreemd.
voor de post
Ik heb een snelle response gekregen, nu hopen dat ik het morgen / overmorgen binnen krijg
Met hoeveel water / melk mengen jullie het? had gelezen dat er 250ML op de voorkant stond, maar dat leek me nogal weinig?!
Na Choco, Vanille, Strawberry en Fresh Berry geprobeerd te hebben, ben ik er uit. Fresh Berry is hetgeen wat ik de volgende keer zal kopen. Fijne smaak! Zeker als het straks weer goed warm is buiten.

Goed spul jongens![]()
Ik heb net de cookies op en het smaakt echt verrukkelijk, ben benieuwd naar de andere smaken.
Graag gedaan
---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------
Dank je![]()

PM gestuurd, hopelijk is het goed gegaan.
Zal mij benieuwen, ben nog niet bekend met Whey.
Goed spul jongens![]()
Ik heb net de cookies op en het smaakt echt verrukkelijk, ben benieuwd naar de andere smaken.
Dank je..