Fitness Seller

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snelle service, gister aangevraagd en vanmiddag al in de bus! :thumbup:

Komende dagen ff de smaakt testen :)

vandaag in de bus.. :D

de aardbei was wel zoet..

Heb cookies en fresh al op, cookies was wel lekker maar fresh was echt BAAS.

Ik heb nog 2 andere smaken over ik ga de 2 lekkerste kopen, want elke dag het zelfde smaak is niet zo lekker. Moet wel een beetje variëren:)

• Topic Starter Topic Starter
Heb cookies en fresh al op, cookies was wel lekker maar fresh was echt BAAS.

Ik heb nog 2 andere smaken over ik ga de 2 lekkerste kopen, want elke dag het zelfde smaak is niet zo lekker. Moet wel een beetje variëren:)

Volgens mij hebben we wel de juiste smaken gekozen:)

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Snelle service, gister aangevraagd en vanmiddag al in de bus! :thumbup:

Komende dagen ff de smaakt testen :)

Elke dag een andere:zuip:

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

vandaag binnen gekregen! Top mannen! mooie proefzakjes ook :)
bedankt!

Het heeft wat gekost:cool: maar dan heb je ook iets:D

Dank je!!

Ik kreeg 8 zakjes binnen? In ieder geval bedankt!

naar belgie duurt blijkbaar wat langer, hier ook nog niks gezien

Na Choco, Vanille, Strawberry en Fresh Berry geprobeerd te hebben, ben ik er uit. Fresh Berry is hetgeen wat ik de volgende keer zal kopen. Fijne smaak! Zeker als het straks weer goed warm is buiten.

naar belgie duurt blijkbaar wat langer, hier ook nog niks gezien

Tja, toch meerdere in Belgie hebben nog niets gehad. Misschien dat daar een reden voor is maar ik (en Jullie!) zijn daar niet blij mee:cool: Nu maar hopen dat zich dit morgen alsnog oplost... Ik weet 100% zeker dat alles is verzonden dus wel vreemd. :whip:voor de post;)

Vandaag de Cookies en Cream uitgeprobeerd. Ik moet zeggen dat ik hem erg lekker vind! Niet te zoet maar gewoon een lekkere smaak!

Fresh Berry was mijn laatste sample en die vond ik het lekkerste!
Bedankt Body & Fit shop!

Ik heb een snelle response gekregen, nu hopen dat ik het morgen / overmorgen binnen krijg:D

Met hoeveel water / melk mengen jullie het? had gelezen dat er 250ML op de voorkant stond, maar dat leek me nogal weinig?!

Ik heb een snelle response gekregen, nu hopen dat ik het morgen / overmorgen binnen krijg:D

Met hoeveel water / melk mengen jullie het? had gelezen dat er 250ML op de voorkant stond, maar dat leek me nogal weinig?!

Het is natuurlijk naar behoefte maar 250 ml is gebruikelijk.

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Na Choco, Vanille, Strawberry en Fresh Berry geprobeerd te hebben, ben ik er uit. Fresh Berry is hetgeen wat ik de volgende keer zal kopen. Fijne smaak! Zeker als het straks weer goed warm is buiten.

Dank je:)

Goed spul jongens :thumbs:

Ik heb net de cookies op en het smaakt echt verrukkelijk, ben benieuwd naar de andere smaken.

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Dank je:D

Net de aardbei geprobeerd...:eek::cool:

klinkt mischien wat overdreven maar ik haat aarbei smaak... zit bijna altijd zn chemische na smaak aan, (en heb in het verleden veel merken aardbei getest)

Deze van jullie is de eerste die ik proef die dit niet heeft!! mijn complimenten!
drinkt lekker weg.. zonder het chemische randje!

syntha 6 aardbei zal ongetwijfeld ook erg goed zijn.. maar is een totaal ander product.. toppie dat jullie dit zo goed hebben gekregen!

Berry vond ik dan weer wat teveel Yogho Yogho achtig smaken met water gemengd, iets té kauwgomballen zegmaar :P
Ik heb trouwens geen cookies en cream sample :P is nou net een smaak die wel grappig zou zijn om te testen :P

aardbei is keilekker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven