AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super actie weer, ik ben benieuwd naar de smaken!

De Peptide Pro vind ik alvast een topper , deze wil ik ook wel eens proberen ;)

als de oplosbaarheid meevalt, en de prijs wordt dit mijn nieuwe shake :)

inderdaad weer mooie actie,

PM verstuurd ben vooral benieuwd naar
De Real Cookies en Cream flavour

mooi bb-weekend allemaal

Heb de samples al mogen proberen. Kwaliteit is Top! + Strawberry smaak :heart:

Dat is een mooie actie! Ik ben benieuwd!

Weet niet of het de bedoeling was dat je zelf je smaken mocht kiezen of dat het willekeurig ging. Heb toch maar mijn keuze erbij gezet. Goeie actie!

B&F for the win!

Trouw fan van jullie whey, goedkoopste van allemaal, lost goed op en de smaak is perfect.

De peptide pro heb ik nu 2 dagen in huis, die is prima de smaak (vanille) is ook uitstekend niet bitter zoals ik van een hydrolisaat verwacht had. Daar zaten geen samples bij (wel een shakebeker en een hele goed ook), nu krijg ik de samples alsnog super!

Super actie !! PM al verstuurd.. Trouwens ook complimenten voor de Whey Revolution..

Nou ik heb een pm verstuurd, ben benieuwd naar de smaak. De prijs is heel netjes in ieder geval

En dan nu de prijzen van Whey Perfection!

5 lb/2270 gram (80 shakes!) voor 32,90 euro
10lb/4454 gram (160 shakes!) voor 54,90 euro

De peptide pro heb ik nu 2 dagen in huis, die is prima de smaak (vanille) is ook uitstekend niet bitter zoals ik van een hydrolisaat verwacht had. Daar zaten geen samples bij (wel een shakebeker en een hele goed ook), nu krijg ik de samples alsnog super!

Zelfs gemengd met Anabolic WMS is de smaak heel goed , ideaal voor pre en post workout ;)

Nou ik heb een pm verstuurd, ben benieuwd naar de smaak. De prijs is heel netjes in ieder geval

damn das goedkoop, weet al waar ik mn volgende whey ga bestellen:P
(hoeveel gr eiwit per 100gr zit er eigenlijk in?)

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

:roflol: @ mensen die hun persoonlijke gegevens bij bezoekersberichten hebben geplaatst

top actie hoor!

besteld klinkt erg lekker hoop dat ze niet zo zoet zijn

weer een super brute actie! :D
volgende emmer die ik bestel is voor 90% zeker bij jullie ;p

Benieuwd naar de koekjes met room, lang geleden dat ik zoiets geproeft heb. PM verstuurd. Zie hem alleen niet in mijn outbox, hebben jullie hem ontvangen? Wat adviseer je zelf, maken met water of melk?

• Topic Starter Topic Starter
damn das goedkoop, weet al waar ik mn volgende whey ga bestellen:P
(hoeveel gr eiwit per 100gr zit er eigenlijk in?)

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

:roflol: @ mensen die hun persoonlijke gegevens bij bezoekersberichten hebben geplaatst

Alle info per seving en per 100 gram (onderaan de pagina)

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Benieuwd naar de koekjes met room, lang geleden dat ik zoiets geproeft heb. PM verstuurd. Zie hem alleen niet in mijn outbox, hebben jullie hem ontvangen? Wat adviseer je zelf, maken met water of melk?

Ontvangen:D

Ik neem de whey voor- en na de training zelf altijd in water) Tussendoor meestal in melk. :cool:

Welke 4 van de 6 smaken zitten er trouwens in de sample?.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven