AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pm net verstuurd :), thx!

Ook net een PM verstuurd, ik ben benieuwd! Vind het iig een top actie.

fantastische actie thx! :)

Ga zondag een bestellinkje plaatsen bij jullie, kan ik die samples gewoon daarbij laten steken?

Heb ook m'n PM de deur uit gedaan, ben benieuwd, coole actie. :)

Bedankt voor het eerlijke antwoord. Natuurlijk is er is op zich niets mis mee om een paar procent van die exclusievere wheys toe te voegen aan een product. Maar dan is de jubelende tekst over hydrolisaat en isolaat bij de productbeschrijving wel errug zwaar aangezet, om niet te zeggen misleidend. Vandaar mijn omschrijving 'etiketversiering'. Want wat heb je aan een paar procent hydrolisaat en isolaat in een shake met 30 gram whey?!? Het zou netjes zijn om het gewoon te noemen wat het is: een bijna-geheel-concentraat. Nu komt het erg hyperig over.

Ik ben het hier mee eens. Het is gewoon een whey concentraat. Want de hoeveelheden van de andere soorten whey zijn te verwaarlozen aan de voedingswaarde te zien. Het verhaal er omheen is veel te overdreven.

pm is verstuurd :)
maakt mij ook trouwens geen drol uit of er nu veel of weinig hydrolisaat in zit, eiwitten zijn eiwitten :banana:

PM verstuurd, ben benieuwd naar de Whey.

Ook een PM verstuurd ;)

Wouw deze actie is echt zeer netjes! complimenten hoor.
Ik heb je een PM gestuurd, ik hoop dat hij is ontvangen!

Reactie volgt nog, maar alvast bedankt

Pm verstuurd :)

Super actie!

Thanks, super actie! PM verstuurd.

• Topic Starter Topic Starter
Dat word overwerken! ;)

Lekker hoor die zoete lijm smaak van postzegels!:nanner:

Tja een Nederlands forum en als er dan maar ergens gratis in staat dan krijg je het druk idd! :lol:

Gelukkig zitten er van die zelf plakkende randjes aan de enveloppen:cool:
Hoeven we niet te likken:D

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Bedankt voor je pm RE. Ik zal ze morgen wel eens checken!

bedankt kerel

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Thanks, super actie! PM verstuurd.

Morgen in huis;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven