AndroidHealthClinic

Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo bericht verstuurd( hopelijk goed gedaan) :)

damn das goedkoop, weet al waar ik mn volgende whey ga bestellen:P
(hoeveel gr eiwit per 100gr zit er eigenlijk in?)

Ik zie 78 gram eiwit per 100 gr, da's niet echt veel. Een waarde van een doorsnee concentraat. Dan kan ik me niet voorstellen dat er veel hydrolisaat en isolaat in zit, misschien een paar procentjes. Dat heeft dan veel weg van etiketversiering. Of heb ik het mis? Kunnen jullie aangeven hoe die verhouding is?

moooooi :D nu maar wachten op de samples!!

Ben benieuwd, komt goed uit, ben bijna door mijn voorraad heen (A)

• Topic Starter Topic Starter
zo bericht verstuurd( hopelijk goed gedaan) :)

Stuur nog eens..(niet ontvangen volgens mij

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Ik zie 78 gram eiwit per 100 gr, da's niet echt veel. Een waarde van een doorsnee concentraat. Dan kan ik me niet voorstellen dat er veel hydrolisaat en isolaat in zit, misschien een paar procentjes. Dat heeft dan veel weg van etiketversiering. Of heb ik het mis? Kunnen jullie aangeven hoe die verhouding is?

Nee, je hebt het helemaal goed.
Inderdaad hoofdzakelijk concentraat maar dat geldt ook voor Gold standard ed.. Daar is op zich niets mis mee.

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

moooooi :D nu maar wachten op de samples!!

Ben benieuwd, komt goed uit, ben bijna door mijn voorraad heen (A)

Verzonden en morgen in huis:cool:

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

weer een super brute actie! :d
volgende emmer die ik bestel is voor 90% zeker bij jullie ;p

90%? :d

pm gestuurd hopen dat die morgen aankomt

sample actie:

-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Fresh Berry Blast
-Banana Milkshake

staat bij bezoekers berichten.. hoe verstuur je een PM dan???

ik (michiel fosseprez) heb mailtje gestuurd met adres en voorkeur en wat vragen in, heb je deze ontvangen?

thx!

Originele actie :D

PM verstuurd ;)

fixed

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nee, je hebt het helemaal goed.
Inderdaad hoofdzakelijk concentraat maar dat geldt ook voor Gold standard ed.. Daar is op zich niets mis mee.

Bedankt voor het eerlijke antwoord. Natuurlijk is er is op zich niets mis mee om een paar procent van die exclusievere wheys toe te voegen aan een product. Maar dan is de jubelende tekst over hydrolisaat en isolaat bij de productbeschrijving wel errug zwaar aangezet, om niet te zeggen misleidend. Vandaar mijn omschrijving 'etiketversiering'. Want wat heb je aan een paar procent hydrolisaat en isolaat in een shake met 30 gram whey?!? Het zou netjes zijn om het gewoon te noemen wat het is: een bijna-geheel-concentraat. Nu komt het erg hyperig over.

god ik heb t eindelijk ontdekt hoe je een pm verstuurd sorry voor mn driftigheid ;)

Pm Gestuurd :)

PM verstuurd, bedankt:).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven