Fitness Seller

griepachtige symptomen na injectie?

anavar

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
7%
ik heb 2 dagen geleden 500mg testosteron enanthaat van aburaihan geinjecteerd, en nu ben ik behoorlijk grieperig.

een uur of 6 na de injectie werd ik misselijk en moest veel overgeven, heb me ook kapot gezweet die nacht (zweet had aparte geur). de volgende ochtend na een stomend hete douche van een half uur ging het een stuk beter en heb ik weer wat kunnen eten. vandaag voel ik me echter weer misselijk maar hoef niet over te geven, ben wel veel aan het zweten.

de injectienaald die ik heb gebruikt was steriel (kwam rechtstreeks uit de verpakking) en injectieplek heb ik met zo'n alcoholdoekje gereinigd. ik heb ook geen pijn op de plek waar ik heb geprikt (rechterbil) en het ziet er normaal uit. ik heb de naald ook teruggetrokken om te checken of ik geen bloedvat had geraakt en dat was niet het geval.

is dit de eerste paar dagen normaal (reactie op de grote hoeveelheid hormonen), of moet ik naar de huisarts/ziekenhuis?

Laatst bewerkt:
Testflue...

Gaat na een dag of 3 wel over..

By the way..je moet de naald niet terugtrekken maar de zuiger, als je lucht opzuigt kan je injecteren maar is het bloed dan zit je in een bloedvat.

De kans dat in je bil gebeurt is minimaal, maartoch.

Wat jij gedaan hebt is GEEN aspireren...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dat is een hele geruststelling, bedankt man!

ik bedoelde eigenlijk ook dat ik de zuiger van de naald heb teruggetrokken, en er kwam geen bloed mee.

Denk dat lichaams gewicht ook wel rol speelt.
500mg bij 80kilo of bij 100kilo. Grote mannen hoor ik nooit over testflu.
Misschien te trots natuurlijk om het toe te geven.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat lichaams gewicht ook wel rol speelt.
500mg bij 80kilo of bij 100kilo. Grote mannen hoor ik nooit over testflu.
Misschien te trots natuurlijk om het toe te geven.

daar heb je gelijk in. ik weeg op het moment zo'n 80kg, maar heb heel weinig vet (alleen een heel klein beetje bij m'n buik nog). ik denk dat ik de rest van de kuur maar op 250mg door ga, daar moet ik voorlopig ook nog genoeg mee kunnen bereiken.

Hey man. Ik zeg niet dat je je kuur moet verlagen!

Terug
Naar boven