Fitness Seller

Groeihormoon "missing water"

powerwalker

Novice
Waardering
0
Nu heb ik groeihormoon meegenomen vanuit China voor eigen gebruik, deze is geldig tot eind 2005 nu zijn enkel de bijgeleverde ampullen met water om te mengen niet over de grens gekomen "verkeerde tas" , waar kan ik die ampullen kopen en hoelang zijn die houdbaar?

gewoon ba water halen bij de apotheek en daar ken je het mee mengen. welke hgh heb je uit china.

• Topic Starter Topic Starter
Jintropin, goed spul heb het twee jaar geleden ook genomen voor een half jaar, 4iu/dag

alleen de groeihormoon of dit in een combi ergens mee en hoe waren de resultaten?

powerwalker zei:
Jintropin, goed spul heb het twee jaar geleden ook genomen voor een half jaar, 4iu/dag
Ja dat dat goed is dat weet ik, bestel het zelf ook altijd rechtstreeks .
Ga zelf ook in januarie weer beginnen met de hgh en de hele mikmak.
Begin met 5iu en ga het opvoeren naar 8 iu per dag.
En voor een hele lange tijd.
Misschien ga ik een log bijhouden maar denk dat ik het niet zo lang vol hou .

adrbeest zei:
Ja dat dat goed is dat weet ik, bestel het zelf ook altijd rechtstreeks .
Ga zelf ook in januarie weer beginnen met de hgh en de hele mikmak.
Begin met 5iu en ga het opvoeren naar 8 iu per dag.
En voor een hele lange tijd.
Misschien ga ik een log bijhouden maar denk dat ik het niet zo lang vol hou .

Zou zeker cool zijn. maar uuh waarom denk je het niet vol te houden? Bedoel je dan ook de kuur of het bijhouden via de log?

Ben wel benieuwd naar je kuurschema end. maar ik ga nu helemaal offtopic

trouwens sorry dat ik het zeg maar vind het wel komisch dat je gewoon de verkeerde tas mee genomen hebt. Die gast die jouw tas heeft zal wel vreemd opkijken :)

marcos zei:
Zou zeker cool zijn. maar uuh waarom denk je het niet vol te houden? Bedoel je dan ook de kuur of het bijhouden via de log?

Ben wel benieuwd naar je kuurschema end. maar ik ga nu helemaal offtopic

trouwens sorry dat ik het zeg maar vind het wel komisch dat je gewoon de verkeerde tas mee genomen hebt. Die gast die jouw tas heeft zal wel vreemd opkijken :)
denk het bijhouden van de log de kuur lukt wel hahahahahah

• Topic Starter Topic Starter
Was geen kwestie van de verkeerde tas meenemen maar dat ze de tas van mijn vriendin controleerde en het niet eens waren met de inhoud, maar met een goed praatje en de charmes van een vrouw was er gelukkig verder niets aan de hand enkel inbeslagname van de goederen die verder niet het vermelden waard waren.

Met mijn HGH kuur doe ik enkel HGH in combinatie met neurobion en ijzer om geen tekort op te lopen. De resultaten waren uitstekend vooral de combi kracht en vetafname.

Gebruiken jullie nog andere varianten voor het uitbannen van vitamine tekorten bij deze kuur? en dan bedoel ik geen bol varainten/insuline.

Terug
Naar boven