MuscleMeat

Groep Marokkanen mishandelt man

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
Een 25-jarige inwoner van Hilversum is afgelopen weekend ernstig mishandeld door een groep van tien tot vijftien Marokkanen. Toen de politie ter plaatse kwam waren de daders al verdwenen. Het incident vond plaats in de G-Spot, een nachtcafé in Hilversum.

Het conflict begon toen een van de daders de vriendin van de man lastig viel. Tegenover de Gooi en Eemlander verklaarde de man, die uit angst voor represailles anoniem wenst te blijven, dat hij de jongen weleens had gesproken en dat hij moest stoppen met het lastigvallen van zijn vriendin.

Hierop werd de man geduwd en door drie mannen vastgepakt en bij de benen door glas gesleurd. Vervolgens werd hij omringd en mishandeld door een grote groep Marokkaanse mannen. Omstanders en beveiligingsmedewerkers durfden niet in te grijpen.

Uiteindelijk wist de man te ontkomen. Hij heeft aangifte gedaan.

FOK!

Belonen met boekenbonnen zeg ik!

Geef ons Turken een honkbalknuppel en wat geld en we vegen deze ratten van de straat. Beter dan in een cafe zitten toch?

Honden zijn het, altijd met ****ing groepen.

Zwakkelingen.

Soms zijn ze ook niet in groepen hoor, of slechts in hele kleine groepjes (2-3man), maar dan hebben ze in ieder geval zeker een mes bij.

(En nee dit is geen aanname maar ervaring)

€2250,-

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Geef ons Turken een honkbalknuppel en wat geld en we vegen deze ratten van de straat. Beter dan in een cafe zitten toch?

Zo sprak ik enige tijd geleden een nette jonge Armeniër die een soortgelijk betoog tegen mij begon te houden. Hij begreep niet dat Nederlanders er helemaal niks aan deden terwijl hele wijken worden geterroriseerd door bepaalde etnische minderheden. Hij zou graag de handen uit de mouwen willen steken als er meer belangstelling voor werd getoond. Vol verbazing stond ik naar hem te luisteren. Schouder aan schouder met onze Armeense kameraden. ;) :D

Laatst bewerkt:
Wat een kloteras is het toch ook zeg:mad:

Wat een kloteras is het toch ook zeg:mad:

ik ken genoeg blanken die in groep mensen afslaan ook

hooligans
skins
de meeste motorbendes
portiers

90 % van alles wat in bendes beweegt stelt weinig voor op zen eentje.

turk , marrokaan , belg, nederlander

ze zijn allen gelijk in groep

Marokkanen verdienen een plekje in onze maatschappij.

Alweer diezelfde kleine groep onruststokers die het verdoet voor de rest.

ik ken genoeg blanken die in groep mensen afslaan ook

hooligans
skins
de meeste motorbendes
portiers

90 % van alles wat in bendes beweegt stelt weinig voor op zen eentje.

turk , marrokaan , belg, nederlander

ze zijn allen gelijk in groep

Ik heb eerst even moeten nadenken in plaats van impulsief te reageren op deze post. Anders zou ik toch wat vage woorden het internet opgooien.
Maar nu zit ik hier dan, 1 minuut later, terwijl ik je post heb weten nuanceren. Misschien bedoel je het niet slecht. Ik hoop gewoon dat je geen oogkleppen hebt.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Dat verdient een heropvoedingskamp en als dat niet lukt een one way ticket.

Ik zag toevallig vorige week de film boot camp, gebaseerd op waargebeurde feiten.

Terug
Naar boven