AndroidHealthClinic

Piek van zinloos geweld in Amsterdam

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Ik denk dat wij irl veel beter zouden discussieren over deze onderwerpen dan zo met platte tekst. Er bestaan nogal wat misverstanden over mijn ervaring met de Marokkaanse/Moslim-medemens maar als ik die hier uit de doeken ga doen krijg ik, net als jij, al snel last van het secretaresse-syndroom, waar je je blauw typed en dan komt er als reply iemand die 1 zinsnede verkeerd opvat en daarop ingaat. En dan mag je weer aan de bak en een half boek typen.

Tot het volgende topic! :D

Deze was trouwens wel leuk:



Groetjes van een Marokkaanse buurtgenoot van me, die heeft blauw gelegen toen ie las dat ik angst zou hebben voor allochtonen :roflol:

Wat voor wildwest verhalen heb je hem nou weer wijs lopen maken?:cool:
 
AUB vertel alles dbc, ik vind je schrijfsT de bom ! :D
 
DBC01 zei:
Ik denk dat wij irl veel beter zouden discussieren over deze onderwerpen dan zo met platte tekst. Er bestaan nogal wat misverstanden over mijn ervaring met de Marokkaanse/Moslim-medemens maar als ik die hier uit de doeken ga doen krijg ik, net als jij, al snel last van het secretaresse-syndroom, waar je je blauw typed en dan komt er als reply iemand die 1 zinsnede verkeerd opvat en daarop ingaat. En dan mag je weer aan de bak en een half boek typen.

Tot het volgende topic! :D

Deze was trouwens wel leuk:



Groetjes van een Marokkaanse buurtgenoot van me, die heeft blauw gelegen toen ie las dat ik angst zou hebben voor allochtonen :roflol:
Daar zijn de meetings voor he ;)
 
Infinity zei:
Wat voor wildwest verhalen heb je hem nou weer wijs lopen maken?:cool:

Niks bijzonders, heb 'em alleen even laten lezen wat sommigen denken te weten over mij en m'n 'angst voor allochtonen'. :D
Hij zei dat ik er een boekje van moest maken en aan andere allochvrinden geven. :D
 
Back
Naar boven