AndroidHealthClinic

Stelling Grootste artiest aller tijden?

Peiling Peiling Wat was de grootste artiest aller tijden

• Elvis Presley

Stemmen: 24 14,4%
  • The Beatles

Stemmen: 7 4,2%
  • Michael Jackson

Stemmen: 60 35,9%
  • Prince

Stemmen: 4 2,4%
  • Madonna

Stemmen: 1 0,6%
  • Freddie Mercury

Stemmen: 15 9,0%
  • Jim Morrison

Stemmen: 4 2,4%
  • Nana Mouskouri

Stemmen: 3 1,8%
  • Monique Smit

Stemmen: 19 11,4%
  • Anders, namelijk...

Stemmen: 30 18,0%

• Totaal stemmers
    167
Jim Morrison!!!! gevolgd door Sid Vicious en Kurt Cobain

Had deze enquete een week geleden gedaan had MJ amper stemmen gehad, haha de media weet het weer mooi uit te melken allemaal.

Wat is dat toch met die Jim Morrison, dat is toch die zanger van dat groepje the doors of niet?

En Vicious, die heeft 1 middelmatig album uitgebracht ofzo

Ik haat niet, ik constateer alleen maar.

Als je dat al een artiest noemt.

Je kan quoten wat je wilt.
Het gaat uiteindelijk allemaal om smaak.
Daarom slaat je haat totaal nergens op. Alsof alleen mensen die Elvis zeggen enige idee hebben waar ze over praten.

Je kan quoten wat je wilt.
Het gaat uiteindelijk allemaal om smaak.
Daarom slaat je haat totaal nergens op. Alsof alleen mensen die Elvis zeggen enige idee hebben waar ze over praten.

Idd, en over smaken kan je twisten. En ik haat niet, ik vind gewoon dat je een onmuzikaal talent als Sid Vicious geen groot artiest kan noemen.

220kg, doe er nog wat bij, denk niet dat dit klopt :roflol:

Hij nam wel drugs maar ik had het over looks, niet over gezondheid.

Haha, nee nee, ik chargeer niet. Zag laatst een Elvis documentaire waar dit getal werd genoemd. Misschien hebben ze het inderdaad slightly overschat, maar neemt niet weg dat hij in zijn laatste jaren leed aan zwaar overgewicht.

Naar mijn mening waren zijn looks op het eind niet meer wat ze waren. Hij werd slechts een schim van de charmante Elvis die hij eens was.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 van zijn laatste concerten en toen was hij in zijn slechtste staat

Max 120 Kg en dan alleen door de buik. Elvis zag er in zijn gezicht veel voller uit door overmatig medicijnengebruik maar op een bolle buik na was hij nog redelijk in vorm voor iemand die leefde op zware medicijnen.

220kg, dat zijn van die mensen die niet meer van hun bed getild kunnen worden enzo :roflol:

Maar toch nog meer dan Jim Morrison, Sid en Kurt samen :)
Geen slecht woord over Jim en Kurt, hou heel erg veel van hun muziek.
Uiteindelijk wil het toch iets zeggen dat de media het uitmelkt. Kurt Kobain was een nieuwsitem, Michael Jackson was het nieuws.

hij heeft mischien meer platen verkocht dan die 3 te samen, de laatste 2 decenias had hij nog amper hits.

maar een groter artiest wat een grap, het ontbrak hem toch aan talent en attitude dan.

Wat is dat toch met die Jim Morrison, dat is toch die zanger van dat groepje the doors of niet?

En Vicious, die heeft 1 middelmatig album uitgebracht ofzo

de teksten van the Doors gingen iets dieper dan die van Lady Gaga ;)

Sinds ik de film van Oliver stone gezien had ben ik me er meer in gaan verdiepen vind die gast en hun muziek brilliant.

• Topic Starter Topic Starter
de teksten van the Doors gingen iets dieper dan die van Lady Gaga ;)

Sinds ik de film van Oliver stone gezien had ben ik me er meer in gaan verdiepen vind die gast en hun muziek brilliant.

Dat zelfde heb ik bij Smashing Pumpkins! Corgan is ook echt een genie!!!

hij heeft mischien meer platen verkocht dan die 3 te samen, de laatste 2 decenias had hij nog amper hits.

maar een groter artiest wat een grap, het ontbrak hem toch aan talent en attitude dan.

Laatste 2 decenias amper hits? Hij heeft wel History uitgebracht en dangerous in het voorlaatste decennia, 2 platen die talrijke hits hebben voortgebracht (snel uit het hoofd: heal the world, jam, remember the time, in the closet, will you be there, give in to me, they don't care about us, scream, stranger in moscow, blood on the dancefloor, earth song, you are not alone,...). History is -heb ik pas te weten gekomen- zijn 2de best verkochte plaat ooit, en dat is een plaat uitgebracht halverwege jaren '90. Dus je kan alleen van het laatste decenium iets zeggen omtrent inactiviteit. Daar heeft hij een plaat gemaakt van ca 10miljoen verkochte exemplaren, een flop, maar ter vergelijking: J.Timberlake -het tieneridool van dit moment- zijn debuutplaat heeft minder exemplaren dan invincible verkocht ondanks publiciteis: sony wou geen singles uitbrengen of publiciteit voeren rond invincible, uit wraak op de campagne die MJ voerde tegen sony (mj voerde campagne tegen sony omdat sony hem geen kapitaal wou geven om clips te maken, en dat terwijl hij juist bekend stond om oa zijn leuke videos... go figure).

Inderdaad als een plaat van MJ geen 10 miljoen exemplaren verkoopt noemen ze het een flop, daar komen 99% van alle muzikanten niet eens aan.

haha ja man.
Cobain en Morrison hadden inderdaad een geweldige attitude. En over het talent van MJ valt natuurlijk niet te twisten.

Laatste 2 decenias amper hits? Hij heeft wel History uitgebracht en dangerous in het voorlaatste decennia, 2 platen die talrijke hits hebben voortgebracht (snel uit het hoofd: heal the world, jam, remember the time, in the closet, will you be there, give in to me, they don't care about us, scream, stranger in moscow, blood on the dancefloor, earth song, you are not alone,...). History is -heb ik pas te weten gekomen- zijn 2de best verkochte plaat ooit, en dat is een plaat uitgebracht halverwege jaren '90. Dus je kan alleen van het laatste decenium iets zeggen omtrent inactiviteit. Daar heeft hij een plaat gemaakt van ca 10miljoen verkochte exemplaren, een flop, maar ter vergelijking: J.Timberlake -het tieneridool van dit moment- zijn debuutplaat heeft minder exemplaren dan invincible verkocht ondanks publiciteis: sony wou geen singles uitbrengen of publiciteit voeren rond invincible, uit wraak op de campagne die MJ voerde tegen sony (mj voerde campagne tegen sony omdat sony hem geen kapitaal wou geven om clips te maken, en dat terwijl hij juist bekend stond om oa zijn leuke videos... go figure).

Tja hij was het slaafje van zen plaaten maatschapij, toen hij in het nieuws kwam als pedo keerde ze hun rug naar hem, Sony is rijk geworden op zijn rug.
Timberlake wat een loser ook.

Tja hij was het slaafje van zen plaaten maatschapij, toen hij in het nieuws kwam als pedo keerde ze hun rug naar hem, Sony is rijk geworden op zijn rug.
Timberlake wat een loser ook.

Waar haal je die "feiten" vandaan?
Bij mijn weten was de eerste pedofiliezaak begin jaren negentig. De platenmaatschappij die volgens jouw zijn rug naar hem toekeerde heeft DAARNA history gepublished dat meer dan dangerous en bad verkocht heeft... maw een groot succes.

Invincible kwam uit, en Jacko vroeg fondsen voor het maken van video's, hij kreeg die niet en voerde campagne tegen sony... dan keerde sony de rug toe naar Michael => geen publiciteit meer voor invincible. Hierom keerde sony zijn rug toe naar Jacko. edit: om daarna compilatieplaat na compilatieplaat uit te brengen tegen de wil van Jacko in om toch zo veel mogelijk het goudhaantje uit te wringen.

Pas daarna kwam de tweede rechtzaak, eentje -als je een beetje verder keek dan het vtm nieuws - waar de aanklagers geen been hadden om op te staan.

Idd, Justin Timberlake is een dikke loser, maar in vergelijking met jou zal hij meer muziek aan de man brengen, meer vrouwen nken, bekender zijn... dus het is wel redelijk relatief.

Wat bedoel je overigens met "slaaf zijn van een platen maatschappij", ik denk niet dat er één artiest in de free record shop te vinden is die dat niet is. Bovendien door campagne te voeren tegen zijn platenmaatschappij toont hij eerder aan geen slaaf te zijn.

Wat een epische veronderstellingen hier toch in dit topic.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb altijd alle platen van Michael Jackson gehad (van LP tot CD), was enorm groot fan en heb hem gelukkig nog live meegemaakt. Maar man, wat was Invincible een slecht album!

Laatst bewerkt:
Ik heb altijd alle platen van Michael Jackson gehad (van LP tot CD), was enorm groot fan en heb hem gelukkig nog live meegemaakt. Maar man, wat was Invincible een slecht album!

Er staan nog wel een paar lichtpuntjes op, vond unbreakable, break of dawn, you rock my world en whatever happens echt geweldig. Sommige nummers die ik wel kon horen, en dan een paar nummers niet om aan te horen (lees:kotsen). Is zeker zijn minste album, maar ja... sla het boekje eens open: allemaal producers van die vuile hip hop kanker/mongolenmuziek die er zich mee hebben bemoeid! Why, oh why??? :(

@ suicide sid, sorry that i hurt your feelings, maar je hoeft niet persoonlijk te gaan worden.
dat Timberlake meer lullen in zen kont en mond krijgt geloof ik nog wel.

Terug
Naar boven