- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Daar hoef ik verder niet over te discussiëren.![]()

Dat kan ook niet natuurlijk...Hoe kan je nou in vredesnaam Elvis, Michael Jackson, Prince, Queen, Bob Dylan, The Beetles etc. etc. met elkaar vergelijken![]()

Volgens mij heeft elvis tijdens al z'n optredens bijna geen enkele noot vals gezongen. Hij had volgens mij meer zijn stem onder controle dan eender welk andere pop-rock artiest. Ook z'n gevoel, op momenten waar hij soms gek ging van de muziek is bijna onovertrefbaar. Hij had het gewoon.

Jean-Claude heeft precies hetzelfde in films. Dan zie je gewoon dat hij gek wordt van die emoties die loskomen. Prachtig om te zien!
![]()
Jean-Claude heeft precies hetzelfde in films. Dan zie je gewoon dat hij gek wordt van die emoties die loskomen. Prachtig om te zien!
![]()
probeer wat nummers van prince op youtube te zoeken. staat nagenoeg niks van prince op youtube.
Piano manGoodnight Saigon
We didn't start the fire
![]()

Waarom is iemand een groter artiest omdat hij al zijn uitgebrachte nummers zelf schreef? Michael Jackson schreef over Of the wall, thriller, bad, dangerous en History ook het merendeel van de liedjes. Niet allemaal, dat niet. Denk dat Dangerous en Bad toch wel 80-90% eigen werk is, en thriller ca 50%. Daarenboven schreef hij zélf 100'en liedjes per plaat, maar werd er vaak geschrapt in het teken van het imago en algemene kleur van de plaat. Hij schreef alleszins meer dan Elvis, die dikke 2de staat op dit moment.
Maar welke artiest ken jij nog die:
- zong
- danste
- componeerde
- teksten schreef
- beatboxte
- producete
- verschillende instrumenten speelde (synthesizers, drum, gitaar en piano)
- choreafieën in elkaar knutselde
- muziekvideo's mee co-regisseerde en innoveerde
- verschillende sTen succesvol mixte tot een destijds innovatief geheel
- stage designing
- costume designing
- tekende
- poëzie schreef
-...?
Billy Joël, zeker?
Maar luister je er ook graag en veel naar..?Elvis heeft de mainstream popmuziek opengebroken.
Het management van Elvis is de eerste die echt een idoolstatus creerde kwa merchandising, films, eindeloze concert reeksen etc.
Tel daarbij op dat Elvis vele muzieksTen beheerste van Rock 'n roll tot Gospel tot Country en ook nog eens allerlei crossovers en ik denk dat hij de grootste allertijden is, was en blijft.
Bijna iedere serieuze artiest van John Lennon tot Bob Dylan geeft aan beinvloed te zijn door Elvis.
Of je z'n muziek nou mooi vindt of niet, dat is natuurlijk persoonlijk, maar zijn invloed op de muziekwereld was zonder twijfel het grootst. Net als Schwarzenegger voor Bodybuilding het geval is!