AndroidHealthClinic

Stelling Grootste artiest aller tijden?

Peiling Peiling Wat was de grootste artiest aller tijden

• Elvis Presley

Stemmen: 24 14,4%
  • The Beatles

Stemmen: 7 4,2%
  • Michael Jackson

Stemmen: 60 35,9%
  • Prince

Stemmen: 4 2,4%
  • Madonna

Stemmen: 1 0,6%
  • Freddie Mercury

Stemmen: 15 9,0%
  • Jim Morrison

Stemmen: 4 2,4%
  • Nana Mouskouri

Stemmen: 3 1,8%
  • Monique Smit

Stemmen: 19 11,4%
  • Anders, namelijk...

Stemmen: 30 18,0%

• Totaal stemmers
    167
Idd :D

Wil niet zeggen dat hij veel kon, dat hij ook in alles goed was.

Het zou mij wel verwonderen (ik zeg niet dat het niet zo is) dat michael billy jean enz volledig zelf heeft geschreven, geproduced, gemixt enz, tot de plaat zoals hij nu klinkt, en dat er niemand iets heeft aan veranderd of bijgemaakt.

In de meeste dingen die ik opsomde was hij wel redelijk goed, zeker niet de beste beatboxer ever, maar zeker niet slecht (vind je meer dan genoeg van op Youtube en veel van zijn liedjes zijn ontstaan uit zijn beatbox fantasietjes). Goed tekenaar, maar zeker niet niveau michelangelo. Zingen een reach van 4 octaven, is niet slecht, maar er zijn er beter. Super danser, maar Usher danst hem wel onder tafel. Enz... Ik denk wel dat Jackson een totaalpacket heeft dat zeer zeldzaam is.

Wat betreft Billie Jean kun je wel een goed beeld krijgen als je op Youtube wat interviews beluistert van Quincy over Billie Jean + de vroege billie jean demo zal je ook wel snel op youtube vinden. Ik denk dat Billie Jean toch hoofdzakelijk van Jackson was. Maar sowieso welk albummateriaal van eender welke artiest is niet beïnvloed geweest door de producer/sound mixer/Etc...?

edit: er zijn genoeg demo's te vinden van Off The Wall liedjes waar je hoort dat er op ketels en pannen wordt geslagen ergens in een keuken, terwijl hij er op zingt.

slechte lijst zeg... als grootheden als Frank Sinatra , James Brown en Bob Marley er niet eens op staan

MJ toch wel de nr 1 voor mij, al is het alleen maar omdat hij het best verkochte album EVER op zn naam heeft staan !

Tevens ook mn persoonlijke voorkeur :cool:

Miles Davis mag er trouwens ook wel tussen, de king of jazz.

Haha, die mailman.
Ik lig hier dubbel.

Beetje een dood persoon gaan lopen bashen en dan ook nog zo op je plaats gezet worden.
It's funny.

Jim Morrison!!!! gevolgd door Sid Vicious en Kurt Cobain

Had deze enquete een week geleden gedaan had MJ amper stemmen gehad, haha de media weet het weer mooi uit te melken allemaal.

Jim Morrison!!!! gevolgd door Sid Vicious en Kurt Cobain

Had deze enquete een week geleden gedaan had MJ amper stemmen gehad, haha de media weet het weer mooi uit te melken allemaal.

Maar toch nog meer dan Jim Morrison, Sid en Kurt samen :)
Geen slecht woord over Jim en Kurt, hou heel erg veel van hun muziek.
Uiteindelijk wil het toch iets zeggen dat de media het uitmelkt. Kurt Kobain was een nieuwsitem, Michael Jackson was het nieuws.

Ik vind dat hele invloed gedoe nogal overschat, muziek evolueert nu eenmaal.

helemaal waar...
maar welke k*t-bende heeft nu zijn invloed overgebracht op die R&B shit van tegenwoordig....;)

Op dit lijstje vind ik de Beatles nogal onderschat.
mijn stem op Lennon en consorten

Monique Smit heeft bijna Elvis ingehaald hier op DBB.
Weet niet precies wat dit over ons zegt?!:D

Micheal Jackson de grootste artiest aller tijden; what a joke.

Aardige zinger, leuke danser, goede entertainer.

Nog niet eens goed voor de top 50

Idd + het was geen freak + hij zag er nog goed uit op het einde.

Ook hij zag er spijtig niet goed uit op het eind van zijn leven. Hij was zeer ongezond en torste zware overgewicht met zich mee, hij woog maar liefst 220 kilo.

Wacko heeft ook 'n aantal goede nummers uitgebracht, maar als we hem op basis van zijn zangkwaliteiten hadden ingeschreven voor Idols of Popstars. Dan had hij eerder 'n duo gevormd met Herman dan dat hij de 2de ronde had gehaald. :D

Haha, hij kon niet zingen? You’re probably mistaken, want Michael Jackson had een gouden stem. Zingen kon hij sinds kinds af aan als geen ander. Hij was fenomenaal in zijn gloriedagen. Betreurenswaardig om te zien hoe hij wordt afgerekend op zijn afgang en uiterlijk, waardoor zijn muzikale talenten gepasseerd worden.

Niks mis met overgewicht, zolang het niet belemmert op je gezondheid. ;)

Ook hij zag er spijtig niet goed uit op het eind van zijn leven. Hij was zeer ongezond en torste zware overgewicht met zich mee, hij woog maar liefst 220 kilo.
220kg, doe er nog wat bij, denk niet dat dit klopt :roflol:

Hij nam wel drugs maar ik had het over looks, niet over gezondheid.

Hij was een vetz*k. Dat lijkt me toch algemeen bekend.

Een artiest zie ik als iemand die behalve goed kan zingen,ook goed kan dansen en eventueel ook nog in films speelt..dus:Madonna en Michael Jackson.

Haha, hij kon niet zingen? You’re probably mistaken, want Michael Jackson had een gouden stem. Zingen kon hij sinds kinds af aan als geen ander. Hij was fenomenaal in zijn gloriedagen. Betreurenswaardig om te zien hoe hij wordt afgerekend op zijn afgang en uiterlijk, waardoor zijn muzikale talenten gepasseerd worden.

Wie woog er 220 kg, toch elvis niet?

Terug
Naar boven