- Waardering
- 410
Goed argument man.
Is de eerste keer dat ik die hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar welke artiest ken jij nog die:
- zong
- danste
- componeerde
- teksten schreef
- beatboxte
- producete
- verschillende instrumenten speelde (synthesizers, drum, gitaar en piano)
- choreafieën in elkaar knutselde
- muziekvideo's mee co-regisseerde en innoveerde
- verschillende sTen succesvol mixte tot een destijds innovatief geheel
- stage designing
- costume designing
- tekende
- poëzie schreef
-...?

Alle polls ten spijt, maar Elvis is door de mensheid uitgeroepen tot artist of the century. Wacko heeft ook 'n aantal goede nummers uitgebracht, maar als we hem op basis van zijn zangkwaliteiten hadden ingeschreven voor Idols of Popstars. Dan had hij eerder 'n duo gevormd met Herman dan dat hij de 2de ronde had gehaald.![]()

Elvis, undisputed wat mij betreft. Als er 1 artiest geweest is in de laatste 100 jaar in wiens schoenen ik een dag zou willen staan, dan is het Elvis wel. Zijn muziek, zijn cool, zijn grenzeloze eager en brutaliteit op een bepaald moment, gecombineerd met zijn onweerstaanbare charmes. Elvis respecteer ik niet alleen als artiest. Ik vind zijn hele leven een kunstwerk.
haha, je kan veel van hem zeggen.
maar dat hij niet kan zingen is daar niet 1 ding van.
Anders denk je eerst na voordat je iets posts.
Heb je hem wellens betrapt op het zingen van 'n hoge C?
WHo cares?
Heb jij hem wel eens betrapt op een valse noot?
Jacko was groot en verkocht veel maar de status van wereldster zoals Elvis deze had en hoe Elvis vanaf de jaren 50 de muziek vernieuwde is toch wel van een andere orde dan het werk van Jackson. Lennon zei 'before Elvis there was nothing'.
I Thought his name was about the weirdest I'd ever heard. Later on I grew my hair like him, imitated his stage act and I went all over New York looking for a lavender shirt like the one he wore on one of his albums. When I heard Elvis perform "Bridge Over Troubled Water" I thought to myself, how the hell can I compete with That?
~ Paul Simon
Goed argument man.
Is de eerste keer dat ik die hoor.
Who cares! Mensen die ook op de zangkwaliteiten van de zanger letten en niet op alleen geschreeuw. Noem eens een nummer waarvan je kunt zeggen dat hij zich op zangkwaliteiten onderscheiden van de rest uit zijn genre?
IMO, Wacko was niet meer dan 'n gemiddelde zanger die op basis van z'n excentrieke levensstijl is geworden zoals we hem nu kennen. Je weet toch dat hij de enige is die zich de titel "king" heeft toegekend?
Zoals EricR al aangeeft over Elvis, luister eens naar het nummer “bridge over troubled water”. En vergelijk het door verschillende zangers, namelijk: Tom Jones, Paul Simon (orginele zanger) en Elvis. Dan hoor en weet je wat ze met zangkwaliteiten bedoelen.
Dus omdat hij geen hoge C kan halen zullen zijn nummers ook marginaal blijven zeker?Who cares! Mensen die ook op de zangkwaliteiten van de zanger letten en niet op alleen geschreeuw. Noem eens een nummer waarvan je kunt zeggen dat hij zich op zangkwaliteiten onderscheiden van de rest uit zijn genre?
Haha, niet meer dan een gemiddelde zanger?IMO, Wacko was niet meer dan 'n gemiddelde zanger die op basis van z'n excentrieke levensstijl is geworden zoals we hem nu kennen. Je weet toch dat hij de enige is die zich de titel "king" heeft toegekend?
Zoals EricR al aangeeft over Elvis, luister eens naar het nummer “bridge over troubled water”. En vergelijk het door verschillende zangers, namelijk: Tom Jones, Paul Simon (orginele zanger) en Elvis. Dan hoor en weet je wat ze met zangkwaliteiten bedoelen.
Je weet toch dat hij de enige is die zich de titel "king" heeft toegekend?