Fitness Seller

grote biceps?

Gaan jullie nu ook nog meedoen aan dit kinderspel?:P
Ik durf zelf niets te zeggen omdat ik pwnd wordt door de 12/13 jarigen:D

haha ja, ik haal me abo wel af van dit onderwerp zit me alweer op te vreten domme jochies hier.
jongens, zie mijn gallery hoe ik op mijn 16e was, haal dat maar, dan mogen jullie gaan praten ;)

haha ja, ik haal me abo wel af van dit onderwerp zit me alweer op te vreten domme jochies hier.
jongens, zie mijn gallery hoe ik op mijn 16e was, haal dat maar, dan mogen jullie gaan praten ;)

Wij vernken onze gezondheid niet met die troep. Het feit dat jij op je 16e/17e al kuurde zegt genoeg.

Haha, en je hebt wel een hoge eigendunk van jezelf he?

Wij vernken onze gezondheid niet met die troep. Het feit dat jij op je 16e/17e al kuurde zegt genoeg.

Haha, en je hebt wel een hoge eigendunk van jezelf he?

neehoor,
maar wat ik bereikt heb heeft mij gevormd.
oftewel heb recht van spreken.
trainen jullie maar lekker door jongens, ik doe mn eigen ding ;)
ik ga weer naar het grotemensen gedeelte, genoeg kinderachtige ventjes gezien weer hahah.
als je goed met AAS omgaat, verneuk je weinig aan je gezondheid, ook daar hebben jullie dus geen kijk op..
hmmm... wat doen jullie hier???:D
tot over een jaar of 10 jochies.
deze foto heb ik niet gekuurd trouwens, werd alleen over gespeculeerd... of moet ik het woord speculeren ook nog even uitleggen?

Sisevano, toch moeilijk he je niet mee te laten slepen in deze discussie, hehehe :D. Laat lekker kletsen... iedereen doet het op zijn/haar eigen manier. Ik kies voor natural een ander niet... who cares?

En nu zelf beginnen, en over enkel maanden monsterfoto posten zeker...
"Die anaboleuhhn makuh ya ligaam wel kaput heyy man..."

Anyway, kan iemand slotje zetten op dit topic?

Omdat het al 6 pagina's om hetzelfde gaat..

Nu snap ik opeens waarom bodybuilders altijd worden afgeschilderd als domme lui...:mad:

Nu snap ik opeens waarom bodybuilders altijd worden afgeschilderd als domme lui...:mad:

dennis95
Novice

Leeftijd: 13

Een ware bodybuilder!
33k8vgl.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven