Sisevano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja komop jongens, ff dimme nou, anders krijgen jullie met mij te maken!
gedraag je ff naar je leeftijd en niet als een stelletje pubertjes!

toen ik een puber was hield ik altijd vol dat ik het allang al niet meer was,
nouja.. dat was mijn tijd dan.. niemand was trots om een puber te zijn,
gedraag je dan niet als een snotneus, dat beter![]()

Hmmm, ok als je nu al zo over jezelf denkt, stop maar met trainen ventje hahaha.
lekker sarcastisch, nou ik ga op huis aan, ga jij maar je biceps even trainen![]()

waarom mn biceps :O
had toevallig vandaag rust gepland en morgen borst+ rug+ Biceps+ triceps en buik![]()
HAHAH wss heb jij niet eens een schema en zeik niet want ik doe elke spiergroep 2x per week gaat stukken beter. en idd jij hebt egt overal commentaar op jij bent gewoobn egt ** irri.
Ga geen uitspraken doen waar je niks van weet mongooltje.
Hoe kun je in godsnaam rug, borst, je armen en je buik op een dag trainen?
Dus maak jij maar eerst eens een fatsoenlijk schema. Wanneer train je benen trouwens? En wat squat je nu ?
ik train mn benen samen met mn schouders op de 2e en 4e dag van de week. en mn schema is prima + ik weet niet wat ik squat, ooit 1 setje gedaan met 40 kg..... maar dat was veeelste makkelijk.....
wtf lul jij nou weer zogenaam kan je je benen alleen trainen met squats PFFFFFFFF
ik doe 5 oefeningen voor mn benen waaronder pressdoe ik 7x 200 kg ..... in mn klas iemand 15x 250 maar hij trait alleen benen
![]()
Ga geen uitspraken doen waar je niks van weet mongooltje.
Hoe kun je in godsnaam rug, borst, je armen en je buik op een dag trainen?
Dus maak jij maar eerst eens een fatsoenlijk schema. Wanneer train je benen trouwens? En wat squat je nu ?

hij traint gewoon fulbbody maar dan zonder benen en schouders![]()