XXL Nutrition

grote biceps?

Hey gast k vind je er wel een beetje uitzien als een kabouter zo......

daardoor kunnen je armen dikker lijken, maar fysiek is netjes man.
hahahah kabouter, ja man!ben 1,77m 75kilo klopt een kabouter!laat ik het maar niet hebben wat ik vind van jou foto;)ben benieuwd naar je nieuwe!!

op je 16e al 190 kg squaten, dat moet ik zien

zie twee pg terug...

even trg toegevoegd,
nog iets op aan te merken jij?
netjes hoor!let wle op bf moet ik ook doen!borst lijkt uit verhouding?
even een vraagje wrm zeg je dat ik 601mm armen heb, terwijl je zelf ver weg van mijn figuur bent?kun je me uitleggen wrm je dat doet?dan kan ik me misschien in je inleven en me voorstellen wat door grappig aan is:Den this vet makkeloijk he om achter een computertje te gaan typpen....

oh.... maar 1,77 je ziet er egt uit als 1,40 ofzo.... die foto is beetje uitgerekt denkik :P
neej foto is niet uitgerekd ja ben 1,77 75kilo.......ik zal binnenkort betere foto's maken.
ben benieuwd naar jou foto's,ben je nu gespierder dan ik?op hoeveel cm zit je dan:D
groetjes

neej foto is niet uitgerekd ja ben 1,77 75kilo.......ik zal binnenkort betere foto's maken.
ben benieuwd naar jou foto's,ben je nu gespierder dan ik?op hoeveel cm zit je dan:D
groetjes

biceps zijn niet zoveel vooruit gegaan, omdat ik die wel eens eerder (thuis getraind had) en nu doe ik dus gewoon alles trainen sinds 2 maanden :P

dus daar zal ik meer progressie hebben :P
is ff lekker mn rug trainen, k hoop dat er dan al een beetje een V vorm komt:rolleyes:

biceps zijn niet zoveel vooruit gegaan, omdat ik die wel eens eerder (thuis getraind had) en nu doe ik dus gewoon alles trainen sinds 2 maanden :P

dus daar zal ik meer progressie hebben :P
is ff lekker mn rug trainen, k hoop dat er dan al een beetje een V vorm komt:rolleyes:
oke ben benieuw!!ik zal binnenkort de nieuw van mij plaatsen!
succses met je doel!

hehe eindelijk eens een goed einde... ben trots op jullie:D

Haha, wat een topic weer.

Mijn biceps zijn lekker groter dan die van jullie allemaal! :p

En O eilerling en Wesking leefden nog lang en gelukkig.
Basta!

ik ben groter als je hoor sisevano ... :p ik heb 52 cm biceps en mn triceps zn ng groter :p :p

Terug
Naar boven